🎀Beğenip , düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 🎀DÜN GECE
Gece bir anda uykum kaçmış bir türlü uyuyamıyodum yanımda karan vardı acaba uyandırsam kızarmı çokda canım sıkılıyo en iyisi biraz kitap okumak masa lambamı açıp yanımda tuttuğum kitabı elime aldım ve yarım saat boyunca okumuştum. Saat üç olmuştu ama hala uykum gelmiyodu kitabı kapatıp yerine koydum.
"safir uyu artık"
yanlışlıkla karanı uyandırmış olmalıydım
"gel-mi-yo" kekeleyerekde olsa yavaş yavaş konuşmaya başlamak beni çok mutlu ediyodu. Arada bi uzun cümleler kuramadığım zaman işaret dilini kullanıyodum.Karan bana doğru dönüp yatakta doğrulmuştu.
"Neden uyuyamıyosun bakalım"
"bil-mem"
"Acaba bişeylermi yapsak"
"Ne gibi"
"Çocuk gibi mesela" deyip munzurca sırıtıyodu. Gözlerimi ona çevirerek gözlerine baktım o an aklıma doktorun dedikleri gelmişti tedavisiz çocuk sahibi olmanız çok düşük ihtimal demişti doktor.
"doktorun dediklerini unuttunmu tedavi olmadan sana bi çocuk veremem" karan hatırladığı anıyla donmuş ve yüzü düşmüştü. Karan başını kaldırıp ellerimi tuttu ve gözlerime baktı.
"Yarın fizik tedaviden sonra bir de doktora görünüp tedaviye başlıyalım olurmu "
"Olur" diyip sıkıca sarılmıştı o baba olmayı çok istiyodu ve hak ediyodu da. Karan geri yatıcağı sırada onu durdurmuştum.
"karan"
"Adım birinin ağzına bu kadarmı yakışır" yine beni gülümsetmişti.
"Karın...olmak...istiyorum" karan yüzüme şaşkınca bakıyodu ne dediğimi bi süre idrak edememişti. "Nasıl yani" ağzından sadece bu çıkmıştı."Sen benim zaten karımsın" hala şaşkındı ve idrak edememişti. "Gerçekten karın olmak istiyorum karan" karan yönünü bana çevirip ellerimi tuttu tekrar. "Bundan emin misin?" eminmiydim gerçekten aslında hiç olmadığım kadar emindim. Başımla onaylayıp üzerimdeki geceliğin üst kısmını çıkardım ve sadece iç çamaşırımla kaldım karan şaşırmış gözlerle bana bakmaya devam ediyodu.
Kendimi yatağa bırakıp karana bakmaya devam ettim gözleri hala gözlerimdeydi hala emin olup olmadığımı tartıyodu kendi içinde başımla birkez daha onayladıktan sonra karan yavaşca üzerime eğilip dudağımdan öpmeye başladı ve kendimi tamamen ona teslim ettim verdiğim en güzel kararlardan biriydi kendimi tamamen ona ait hissediyodum artık.
~~~
Gözlerimi açtığımda karan yatakta beni izliyodu onu görünce yüzümde bi gülümseme oluşuyodu bu günler benim hayatımda geçirdiğim en güzel en huzurlu günlerdi.Elimi uzatıp karanın yanağının sevmeye başladım yeni traş olduğu belliydi yanağı yumuşacıktı ve çok güzel kokuyodu.
"hadi gel aşağıda seni bekliyoruz"
"kah-valtıyı kim ha-zırladı"
"senin dilin iyice açılmış bakıyorum" diyerek dudaklarıma minik bi buse kondurdu.
"Ama kahvaltı daha hazır deil beraber hazırliycaz"
"nasıl"
"Senle ben işde nasılımı var hadi kalk duşa sokiyim seni sonrada üzerini giydirelim" dün gece yaşanılanlar gelmişti gözümün önüne ben tamamen onun olmuştum. Karan bir eliyle yanağımı sevip hızla battaniyeyi üzerimden attı beni kucana alıp banyoya bıraktı. Ben çıkana kadar oda kıyafetlerimi hazırlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanunsuz Berdel
Novela Juvenil"Abisi yüzünden sakat ve dilsiz bi kızı almak zorunda kalan karan ağa acaba aldığı kızı sevebilecek mi?"