Časť 1

86 4 2
                                    

„ Aha ide prasa" smiali sa mi ticho som okolo nich prechádzala
„ nechceš si kúpiť nové tričko tučko? Toto ti je už malé nemyslíš"
„ nejedz toľko pozri ako vyzeráš"
„ fuj nechápem jak môže toľko jesť není jej zo seba zle"
„ prasa"
„ nikdy nebudeš dostatočná tak si to uvedom. Si len obyčajné nenažrané prasa"

O pár mesiacov neskôr.....

Bolo to najťažšie obdobie môjho života. Už to je 9 mesiacov. Pokúsila som sa zabiť už som to nedávala. Chcela som skočiť z mosta do vody kde sú veľké ostré kameňe ak by som skočila do sekundy by som bola mŕtva.

Nespravila som to. Niekto ma zastavil. Vtedy to bola neznáma osoba teraz to je môj najlepší kamarát. Keby není jeho už by som tu nebola.

Som úplne iným človekom ako pred 10 mesiacmi. Schudla som zmenila školu začala na sebe pracovať a našla si nových kamarátov.

Mám len 57 kíl a to som predtým mala okolo 90 kíl. Začala som dosť cvičiť takže sa mi zlepšila postava. Mám dobrý zadok teda Filip mi to hovorí môj najlepší kamarát.

Predtým som mala dlhé blond vlasy. Prefarbila som sa mám tmavo hnedé vlasy. Ak mám byť úprimná páči sa mi to viac. Začala som sa o seba viac starať a nikto už na mňa nič nepovie. Je zaujímavé ako ťa človek dokáže tak rýchlo odsúdiť len preto lebo máš nadváhu. Ale keď si chudá máš dobrú postavu nikto na teba ani necekne. V čom je rozdiel?


„ Laura no poď už" volali na mňa moje kamarátky máme poslednú hodinu v aule ( je to taká veľká miestnosť kde sa zmestí veľa ľudí a učia sa tam) zo štvrtakmi. Som na strednej v treťom ročníku. V škole mám dobré známky. Chcela by som vyštudovať psychológiu. Je to môj sen. Tak si ho splním. Teda dúfam.

Došli sme do auli a už na mňa môj najlepší kamarát Filip kýval aj z jeho kamaráti. Filip je taký typický sukničkár. Ale není to zlý chalan da sa snim rozprávať o všetkom. Iba on a moje 2 kamarátky vedia o mojej minulosti sú jediný ktorým verím. No a má 18 rokov vyššia postava dosť vyšportovaná. Keďže hravá futbal a do toho chodí do gymu.

No a ako vyzerám ja? No mám dlhé tmavo hnedé vlasy slabo zelené oči. Som docela nízka a volám sa Laura. No a o mojej postave už viete.

Išli sme si k nim sadnúť. Vždy nám držia miesto. Jeho parta pozostáva z 3 chalanov 
Filip- o ňom už viete
Leo- 19 rokov vysoká postava futbalista, sukničkár, každý deň sú unho párty čiže párty typ ale je snim sranda
Max- no ak mám byť úprimná je to najkrajší chalan na škole. Má 19 rokov vysoká postava a aj vyšportovaná. Oči má rovnaké jak ja zelené len trošku tmavšie. Čierne vlasy má buzz cut je to futbalista. Ale je to najväčší sukničkár akého poznám. Na škole mal už každú. Nikdy nemal vzťah teda neviem o tom som na tejto škole len pár mesiacov. Moc sa nabavime dakedy sa mi pozdraví ale väčšinou je na mobile alebo je s niakou babou.


„ ahojte" pozdravila som ich
„ ahoj " povedal Filip a Leo. Max si ma len obzrel a pousmial sa a hneď zrak odvrátil a znovu sa venoval mobilu. Mám niečo zle oblečené alebo? Mám slabo modré baggy jeans ktoré sú spustené na bokoch takže mi odhaľujú celý pupok. Mám pearsing v pupku. A biely dlho rukávoví crop top a biele Air force. Make-up mám tiež v poriadku podľa mňa. Len som prevrátila očami a začala sa hrať na mobile.

Síce chcem ísť na psychológiu. Ale nevenujem sa moc škole. Všetko už niak viem. Prechádzala som tik tokom moja foryou page je celá chlapov. Samých pekných....

„ Fuj jak sa na to môžeš vkuse pozerať" začal sa mi smiať Leo
„ Fuj jak ťa môže vkuse baviť mať každý večer v inej babe penis?" Vrátila som mu to len na mňa prekvapene pozeral
„ ale ja som chlap ja to potrebujem" povedal Leo a uprene na mňa hľadel. Zasmiala som sa
„ hej ti vlastne potrebuješ vyskúšať celú školu však?" Povedala som.

Leo sa zasmial a potom na mňa žmurkol. Ďalej som mu už nevenovala pozornosť. A začala ju venovať kamarátkam. Nine a Sofii.

„ čo robíte v piatok večer" spýtala sa Nina
„ nič" odpovedala som naraz zo Sofiou
„ čo tak zájsť do clubu už dlho sme nikde neboli" povedala Sofia
„ počul som club" zrazu sa ozval Leo len som sa zasmiala všetko čo je spojené z alkoholom a babami počuje.

„ ale kam by sme išli" opýtala sa Nina
„ v meste otvorili nový club mohli by sme ísť tam" povedal Filip
„ Okej tak zajtra" povedala Sofia

Zajtra je konečne piatok a trošku si aspoň užijem z kamarátmi.

„ a ty Max ideš? " Opýtala sa Sofia už dlhšiu dobu po Maxovi ide . Max sa na ňu ani nepozrel
„ prídem" povedal a venoval pozornosť mobilu

Hodina prešla rýchlo a keď konečne skončila všetci sme sa odobrali von z auli. Išli sme po chodbe až k východu. Pred dverami sme sa rozlúčili a išla som do môjho auta aj z babami. Chodíme z mojim autom keďže bývame blízko seba a vieme cestou do školy a od školy aspoň ešte pokecať.

„ a čo si zajtra obliekate?" Spýtala som sa ich keďže nemám najmenšie poňatia čo si obliecť
„ no ja si dám určite niake šaty mám chuť byť zajtra pekná možno o mňa Max potom záujem prejavy" povedala Sofia a ja som sa zasmiala.
„ si naivná Max ani o jednu z nás nezakopne ako povedal sme pod jeho úrovňou idiot" povedal som

🔙

Stáli sme pri skrinkách aj z chalanmi. Max bol z niakou babou pri nás na gauči a oblizoval sa tam sňou (hneď vedľa skriniek je gauč)
Sofia na neho zasnenene pozerala a ja z Ninou tiež bolo mi z neho zle jak to môže robiť každý deň iná ale neodsudzujem ho je to jeho život.

„ Ale dievčatá neslintajte toľko nad Maxom aj na vás príde rad" zrazu povedal Leo. Hneď som sa ne neho pozrela a mala ho chuť zabiť prečo to povedal tak nahlas ten idiot. Hneď jak to Leo dopovedal sa na nás pozrel Max. Obzrel si nás každú po jednom.

„ nie ďakujem sú pod mojou úrovňou" povedal tak povýšenecky a popri tom hľadel na mňa
„ aj keď jedna by stála za to" žmurkol na mňa a ďalej sa venoval tej babe.

„ idiot si myslí že každá po ňom ide" pošepla mi Nina
„ lebo aj po ňom všetky idú. Teda okrem nás dvoch" pozrela som sa na Sofiu a z Ninou sa zasmiala. Zrazu k nám Sofia poskočila. A pošepla
„ myslíte že tá jedna z nás ktorá by o to stála som ja?"

Z Ninou sme sa na seba pozreli a začali sa smiať. Sofiu mám rada ale je docela naivná.

🔚🔙

„ Ale tak povedal že jedna z nás o to stojí určite som to ja" povedal Sofia „ určite si oblečiem niake čierne šaty. Max má čiernu podľa mňa rád keď nosí len čierne oblečenie nie?" Povedala

Začala som sa smiať ale z Ninou sme jej na to neodpovedali

„ a čo si dávaš ty Laura?" Spýtala sa Nina
„ úprimne netuším. Mám veľa šiat ale vôbec neviem aku farbu si dať rozmýšľam nad červenou alebo bledo ružovou" povedala som
„ daj si červené tá sa ti hodí viac" povedala Sofia
„ tak dobre aspoň si môžem dať môj nový červený rúž chcela som si ho dať už dnes ale moc mi to nepasovalo k oblečeniu" povedal som

„ dievča tak ty budeš zajtra na sto percent vyzerať ako bohyňa tie tvoje veľké plné pery z červeným rúžom..." povedala Sofia. Len som sa nad ňou zasmiala









Tak je tu prvá časť. Všetko čo tu je napísané je vymyslené. Je to čisto moja fantázia. Dúfam že sa vám to bude páčiť. A pokúsim sa vám časti písať pravidelné.

eyes don't lieWhere stories live. Discover now