Utekala som za Miou. Z jej izby som jej zobrala pyžamo a spolu sme išli do kúpeľne. Napustila som jej vaňu umyla som ju a ona sa tam potom už len hrala. Ja som si sadla za zem a čakala kým sa umyje. Bola som na mobile keď mi zavolal Filip. Bola som prekvapená ale hneď som mu zdvihla.
„ ahoj Laura" povedal
„ ahoj Filip deje sa niečo? Od tej párty u Leo som ťa nevidela"
Povzdychol si
„ môžme sa teraz stretnúť? Potrebujem sa stebou o niečom porozprávať" povedal
„ Som teraz u Maxa ale"
„Dobre to je jedno" skočil mi do reči a nenechal ma dohovoriť chcela som ešte dohovoriť že uspím jeho sestru a že sa môžme stretnúť ale to už ma zrušil. Zavolala som mu ešte raz ale bol už nedostupný. Čo sa to snim deje?Miu som utrela a prezliekla ju do pyžama. Zobrala ju do je posteľe a uspala ju. Zaspala do 10 minút pri tom som jej ale čítala rozprávku.
Nudila som sa a bolo niečo okolo pol 9 večer. V obývačke snimi sa mi fakt byť nechcelo. Tak som sa išla do Maxovej sprchy umyť a zvona som mu zobrala tričko. Rozhodla som sa že si pozriem film ale dostala som chuť na niečo slané. Mia mi dnes v kuchyny ukazovala kde sa nachádzajú sladkosti a slané veci.
Vybrala som sa po schodoch na dolné poschodie. Pozrela som sa na gauče kde sú chalani a videla ako sa Max rozpráva stou malou šlapkou. Nahnevane som na neho pozrela a on akoby vycítil môj pohľad a svoj pohľad premiestnil hneď na mňa. Len som prevrátila očami a odišla do kuchyne. Zo šuflíka som zobrala balík čipsov a chcela odísť ale dve veľké ruky ma zastavili oprel ma o kuchynskú linku a rukami sa o ňu zaprel takže som nemala ako odísť. Pozrela som sa do tých tmavo zelených očí. A hneď aj pohľad odvrátila. Prečo tak strašne žiarlim keď spolu ani nie sme.
„ len sa ma spýtala na moje číslo" povedal vyvalila som na neho oči. Doriti mňa už tu fakt asi jebne čo to somnou je prečo mi tak vadí že je sňou? niesme spolu.
„ sľúbil si mi že sňou neprehovoríš"
„ došla za mnou už po tretí krát už som stratil nervy" povedal
„ dal si jej ho" povedala som a hneď sa vduchu prefackala.
„ nie, povedal som že mám frajerku" pozrel sa mi do očí. Z jeho pohľadu som bola nervózna
„ frajerku" ticho som povedala a sklopila zrak.
Z jeho prstami sa dotkol mojej tváre a zodvihol mi ju aby som mu hľadela do očí.
„ Laura mám ťa rád si dievča ktoré mi otvorilo oči. Pred naším prvým bozkom som si bol istý že sa už do nikoho nezamilujem ale po ňom som si uvedomil že ťa milujem. Nemal som domov. Ale teraz ho už mám. A si to ty Laura." Povedal
Nemo som na neho hľadela a bola stoho v šoku naozaj mi práve teraz vyznal city?
Usmiala som sa a naklonila k nemu. Spojila som naše pery tento bozk bol ale iný. Bol plný lásky. Navzájom sme sa od seba odtiahli a ja som svoje ruky obmotala okolo jeho krku. Hľadeli sme na seba a ja som sa nevedela prestať usmievať
„ takže to znamená že somnou chceš byť?" Povedala som provokačne a pri tom si zahryzla do spodnej pery
Úškrnul sa „ presne už si len moja" povedal
„ ale ešte som to nepotvrdila" povedala som vážne. Zarazene na mňa pozrel ale ja som sa začala hneď smiať a znova ho pobozkala.Niak sme sa potom rozlúčili on išiel za chalanmi do obyvačky a ja do jeho izby.
Ľahla som si do jeho postele a nevedela som sa prestať usmievať naozaj mi práve teraz vyznal lásku?? Som hotová ale viem jedno a to že ho ľúbim .
Zapla som si film a pozerala
Max
Sadol som si vedľa Lea na gauč. A len sa usmieval som šťastný a mám dievča ktoré ľúbim. Áno ľúbim ju. Ukázala mi že milión dievčat mi nedajú dobrý pocit a ani domov. Stačí mi ona, ona je mojím domovom.
„ Max?" Prebudil ma z tranzu Leo. Pozrel som sa na neho
„ čo sa stalo keď si taký vysmiaty?" Povedal. Usmial som sa
„ bol som z Laurou a vyznal som jej city no a sme spolu"
„ tak to sme obydvaja zadaný" povedal a hneď vtej sekunde si vlastne uvedomil čo povedal. Zarazene som na neho hľadel a začal sa smiať„ no tak povedz mi to kto je tá šťastná?"
Povedal som a on si povzdychol
„ je to Nina ale malo to byť zatiaľ len medzi nami. Nemal o tom nikto vedieť. Bože Nina ma zabije" chytil si tvár do dlani a ja som sa začal smiaťPozrel na mňa a povedal „ ak to povieš Laure prisahám že ťa zabijem. A potom zabije Nina mňa" zasmial sa
„ nepoviem jej to ale ak sa ma na to opýta poviem jej pravdu nechcem jej klamať."
Chalanmi sme sa ešte zabavili a potom pomaly začali odchádzať. Z Leom sme zapili že sme zadaní až sme sa nakoniec až trošku moc opili. Sedeli sme na gauči a pri tom si pospevovali a nahlas sa smiali.
Keď vtom som uvidel na schodoch stáť rozospatú Lauru nahnevane za nami došla a ja som si len predstavoval ako by som ju celú vyzliekol a každý kúsok jej tela pobozkal.
Postavila sa pred gauč a povedala
„ zbláznili ste sa je pol 3 ráno, Mia spí ak ste ju zobudili zabijem vás."
„ si taká krásna keď sa hneváš" povedal som a hľadel na ňu ako na svätý obrázok nijak na to nereagovala. Len sa pozrela na stôl kde bola prázdna fľaša od vodky.
„ koľko ste toho vypili?" Spýtala sa
Z Leom sme sa naraz na seba pozreli a naraz aj odpovedali.
„ 2 fľaše vodky"
„ale ešte jednu si dáme" povedal Leo a ja som len prikývol.„ na to zabudnite pome Max stávaj" povedala a začala ma zdvíhať z gauča. Nenamietal som a postavil sa ruky som si obmotal zo zadu okolo jej pása a môj kamarát sa dotýkal jej krásneho veľkého zadku chcem ju tak strašne moc.
„ Leo poď ľahni si" nakázala mu Leo si hneď ľahol len som sa zasmial nad tým ako sa tej ženy bojí len na mňa vražedne pozrela a hneď som sa smiať prestal.
Prikryla ho dekou a zhasla svetlo moju ruku si dala okolo svojho ramena a pomáhala mi chodiť. Som fakt na mol. To ako sa snaží ma udržať aby som nespadol je fakt sexi. Zaklonil som sa aby som pozrel na jej krásny zadok. Až sme skoro spadli. Nechápavo na mňa pozrela
„ si sexi" povedal som len sa pousmiala.
Vyšli sme schody a išli do mojej izby. Položila ma na posteľ a ja som si vyzliekol tričko a nohavice ostal som len v boxerkách. Pozorovala každú časť môjho tela. Len som sa nad tým pousmial a chcel ju za ruku stiahnuť na seba ale uhla sa.
„ idem ešte rýchlo skontrolovať Miu" povedala a odišla preč sledoval som ako sa jej krásny zadok vrtí. Hmmmm je tak sexii.
Tak a máme tu ďalšiu časť snáď sa vám bude páčiť 🤍❤️
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...