Časť 8

40 3 2
                                    

Odtiahol sa z môjho objatia a zarazene na mňa hľadel. A rýchlo odišiel preč. Prišlo mi to akoby spanikáril. Sadla som si na posteľ a začala sa usmievať. Je to asi zlé ale asi sa mi páči. Po tomto dni sa mi to len potvrdilo. Cítila som sa výnimočná že práve ten arogantný sukničkár Max sa mi zdôveril namiesto toho aby sa o niečo pokúsil. Ale čo ak to už vie každý? Nie to je blbosť.

Doriti on mi nevrátil ten náhrdelník. Prišlo mi už blbé byť tak dlho v izbe pričom v dome je už pomaly každý opitý a ja som ledva vypila jeden pohár. To musím napraviť.

Odišla som z izby rovno do kuchyne. Bol tam on opieral niaku babu o linku a vášnivo ju bozkával. Bolelo ma to. Prešla som k chladničke a z nej vytiahla fľašu vodky otvorila som ju a poriadne si znej odpila. A odišla odtiaľ z fľašou v ruke preč ani si nevšimol že som tam bola.



Max



Rýchlo som odišiel z jej izby. Ani neviem čo to do mňa vošlo. Neviem prečo som jej toľko o sebe povedal. Neviem ju dostať z hlavy. Išiel som do kuchyne a poriadne sa napil z whiskey. Zrazu mi niake ruky začali hladiť chrbát. Otočil som sa a bola tam mala blondínka. Napichane pery spravené cecky. Vrhol som sa na ňu chcel som zabudnúť na Lauru. Ale keď som bozkával to dievča videl som pred sebou ju. Už som naozaj asi chorí.

Zrazu som na sebe ucítil jej pohľad. Bol ostrý. Prešla okolo nás k chladničke a do nosa mi udrela jej vôňa. Chcel som aby žiarlila tak som to neznáme dievča začal bozkávať ešte vášnivejšie. Keď odišla odsunul som od seba to dievča a odišiel preč. Sadol som si k chalanom na gauč. A v diaľke uvidel ju. Tancovala aj z jej kamarátkami a sledoval som každý jej pohyb. Mám chuť tam teraz za ňou prísť a pretiahnuť ju na mieste.

" Ale ale Max koho tam tak sleduješ„ povedal Leo a začal sa smiať
"Lauru„ povedal som úprimne. Leo je môj najlepší kamarát a vie o mňe všetko.
Nemám dôvod mu klamať
" Tak to máš smolu. Tú tak ľahko nezískaš" povedal Leo.

Pozrel som sa na neho
„ tak sleduj" povedal som a išiel za ňou









Laura




Tancovala som z kamarátkami. Keď vtom som na mojich bokoch ucítila niekoho ruky. Do nosa mi udrela jeho vôňa. Začala som vrtieť bokmi a na zadku ucítila jeho tvrdé prirodzenie. Pousmiala som sa. Otočila som sa na neho a svoje ruky obmotala okolo jeho krku. Hľadela som mu do očí a on do tých mojich. Naklonil sa môjmu krku a začal ho bozkávať. Som si na sto percent istá že tam zajtra budem mať cucflek. Chcela som ho tak strašne som ho chcela. Ale nemôžem sa mu dať tak ľahko. Chcem nech sa snaží viac. Bojím sa že ak by som sa mu dala takto skoro že by stratil záujem.


Jeho ruky premiestnil na môj zadok. A pozrel sa mi do očí.
„ chcem ťa" povedal tvrdo a v očiach mal iskričky. Piče tak strašne ho chcem ale treba mu dať najavo že sa musí viac snažiť. A hlavne povedala som si že sa nevyspim z niekým koho nepoznám dostatočne. O Maxovi neviem pomaly nič.

Pousmiala som sa
„ tak sa viac snaž a možno ma dostaneš" povedala som úprimne keďže o neho mám fakt záujem ale neviem či z jeho strany to nieje len jednorázovka.

Hľadel na mňa a pousmial sa.
„ dobre tak poď" povedal a začal ma ťahať von z domu
„ kam ideme" spýtala som sa keď ma ťahal k jeho motorke.

Nasadol na ňu s ja som na neho prekvapene pozrela
„ chceš ma zabiť?" Spýtala som sa ho. Pousmial sa a pozrel na mňa
„ nie neboj sa" povedal
„ ale však si pil" povedala som
„ ver mi" povedal a hľadel mi do očí. Oblizol si spodnú peru a ja som sklopila tvár a hľadela do zeme strašne som sa hanbila. Max sa zasmial
„ no poď " povedal zrazu. Pozrela som sa na neho a v ruke držal helmu. Nechcela som ju. Tak som si rovno sadla na motorku. Počula som ako sa Max uchechtol. Svoje roku som obmotala okolo jeho brucha. Cítila som jeho svaly.




Naštartoval motorku s išli sme. Zastavili sme pred lesom. Vystúpila som z motorky a prekvapene hľadela na les. Pozrela som na Maxa ktorý sa usmieval.
„ neboj sa ver mi" povedal a natiahol ku mne ruku. Prijala som ju.


Išli sme v lese po takej cestičke. Až do kým sme neprišli k rieke.


















Tak a máme tu ďalšiu časť je kratšia ale tak čo už snáď sa vám bude páčiť.😍

eyes don't lieWhere stories live. Discover now