Sedela som z Ninou na gauči a sledovali sme televíziu. Zrazu sa otvorili vchodové dvere a do domu vstúpil Leo a Max. Moje oči sa stretli stými jeho ale hneď som pohľad odvrátila. Sadli si oproti nám na druhý gauč. Cítila som na sebe jeho pohľad. Ale ja som sa na neho nepozrela môj pohľad som mala uprený do mobilu.
„ dievčatá čo keby ste tu ostali ešte jeden deň správyme si dnes pekný večer" povedal Leo. Pozrela som sa na Lea a pokrútila hlavou na znak nesúhlasu už som tu nechcela byť.
„ ale no tak Laura bude sranda budeme opekať. Len my. Užijeme si spoločne deň a zajtra už môžte ísť a potom sa zas uvidíme v pondelok v škole. No tak prosím" Leo na mňa pozrel zo psími očami a mne neostávalo nič iné len jeho ponuku prijať
„ no tak dobre" povedala som
„ vieš o tom že si úžasná" povedal Leo
„ hej viem" povedala som.„ dobre takže dievčatá choďte sa pripraviť a pôjdeme spolu nakúpiť a zavolajte aj Sofiu" povedal Leo
„ ja sa sňou baviť nebudem" povedala Nina
„ ale no taaak" povedal Leo pozerala som sa na Maxa a provokačne povedala
„ nech si za ňou ide Max keď si včera večer tak dobre rozumeli" Max nijako nereagoval len sa postavil a išiel za ňou. Toto som naozaj nečakala.Postavila sme sa z Ninou z gauča a išla do izby. Obliekla som si čierne baggy jeans a bielu Nike voľnú mikinu. Ku tomu som si dala Jordan 4. Trošku som si upravila Make-up. Zobrala mobil a išla naspäť do obývačky. Kde už sedela aj Sofia. Vyšla som von z domu nechcela som tam sňou byť. Oprela som sa o Leovo auto a čakala kým dôjdu ostatný. Z dverí ale vyšiel on. Išiel ku mňe a oprel sa o auto vedľa mňa.
Zapálil si cigaretu a ja som sledovala ako si ju vychutnáva.
„ prepáč" z ničoho nič povedal
Prekvapene som na neho pozerala a pozrel na mňa aj on.„ niake tvoje prepáč nič nevyrieši zachoval si sa ku mne zle omotal si si ma okolo prstu a odhodil preč. Vieš ja som sa ti zdvôverila z vecou ktorú vedia len moji najbližší." Povedala som
„ ja viem a máš právo sa hnevať zachoval som sa ku tebe zle ale chcem to napraviť"
Hľadela som na neho a nevedela si vybrať dať mu ďalšiu šancu lebo ku nemu niečo cítim? Alebo sa ku nemu zachovať desať krát horšie ako on ku mne?
„ dobre" to bolo celé čo som povedala pozrel sa na mňa a nechápal ma
„ ak mi ukážeš tvoju pravú tvár možno ti odpustím" dopovedala somNa jeho tvári sa objavil malý úsmev. Natiahol sa ku mňe a objal ma. V tej sekunde som sa cítila v bezpečí.
Viem možno je blbosť odpustiť mi hneď ale mám ho rada a viem že za tým čo povedal dnes niečo skrýva. A to že sa vyspal zo Sofiou. Stým už nič nenarobím ale môže mi to byť jedno nechodíme spolu.
Zrazu sme za sebou začuli kroky tak som sa so neho odtiahla. Pozrela som sa kto tam je a bola tam Sofia Nina a Leo. Svoj pohľad som uprela hneď na Ninu a tá sa usmievala. Leo odomkol auto a my sme nastúpili.
Sedeli sme niak takto
Volant
Leo. MaxSofia. Ja. Nina
Môj pohľad sa často cez zrkadlo stretával stým Maxovim. Usmieval sa. Pozrela som sa na Ninu ktorá sa tiež usmiala a potom mi pošepkala
„ čo ste sa udobrili? Videla som vás sa objímať?"
„ zatiaľ ani ne len sa mi ospravedlnil. Dnes sa snim plánujem o tom porozprávať"
„ dobre " usmiala sa na mňa
„ ale musím ti aj ja niečo povedať" dopovedala Nina
„ no davaj" povedala som
„ teraz nemôžem mohli by ma počuť neskôr" povedala Nina
„ dobre" povedala som
( Celý čas sme šepkali)„ hej čo si tam vy dve šepkáte aj nám to povedzte" povedal Leo
„ nebuď zvedavý" povedala Nina. Leo sa na ňu cez spätné zrkadlo pozrel a žmurkol na ňu. Ojoj niečo sa tu deje. Pozrela som sa hneď na Ninu a tá mi naznačila že mi všetko neskôr vysvetli.Zaparkovali sme auto na parkovisku pred obchodom. Vystúpili sme z auto Leo zobral košík a išli sme.
Ak sa pýtate kde je Filip? Netuším je niaky čudný odkedy ma videl sa baviť z Maxom. A včera keď som si sadla na Maxa odišiel preč. Neviem čo mu je.
Boli sme v obchode a ja som zašla do uličky z mäsom ktoré by sme dali na gril. Stála som pri regáli zo steakami a vyberala ktorý bude najlepší keď sa zrazu u mňa objavil Max z košíkom.
Dúfam že sa páči uvidíme sa u ďalšej časti🩷
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...