Časť 25

7 1 0
                                    

Hm zase ráno už ma tá škola nebaví. Dnes je utorok a ja idem po svojom ťažkom období do školy. Včera keď som si dopísala z Maxom som hneď zaspala. Čas ukazoval 6:07 o 7:30 mi začína škola takže mám ešte čas. Vyšla som z postele a išla sa trošku namaľovať umyť zuby a tak dnes vyzerám lepšie. Už ani také hrozné kruhy pod očami nemám ale aj to minimum som zakryla korektorom.

Na seba som si dala čierne Nike tepláky a veľkú bielu Nike mikinu. Nemám dnes náladu byť niak pekné oblečená stačí mi toto. K tomu som si dala čierne Jordany.
Pozrela som sa na čas a bolo presne 7 hodín. Zobrala som si mobil a nasadila sluchátka. Prvú hodinu máme v aule čiže budem tam z Maxom hm. Viem že bude chcieť vedieť prečo som neprišla do školy prečo som sa mu neozvala ale neviem či som na to pripravená. Áno jasné že mu to poviem ale niekde inde nie v škole. Nasadla som do auta a išla po Ninu zo Sofiou sa nebavíme od tej chaty ako som už hovorila dosť sa zmenila. Možno to vždy bola ona možno to vždy bola jej osobnosť ale ukázala ju až teraz.

Z Ninou sme sa za cestu do školy dosť porozprávali a povedala som jej všetko čo sa stalo. Fakt mi pomohla a proste fakt si ju vážim. Bola rada že som sa rozhodla z Maxom ostať aj keď sa toho dosť zmenilo odkedy som s ním. Ale snim som to ja.

Keď sme dorazili do školy ihneď sme išli do auli bola prázdna keďže sme došli skoro bolo len 7:18 a hodina začína 7:30. Z Ninou sme si sadli tam kde sedávame vždy aj z chalanmi. Dosť sme sa rozprávali a konečne som sa po dlhom čase cítila dobre. Postupne sa začala aula plniť. A potom sa objavil vo dverách on aj z Leom a aj z Filipom. Prekvapilo ma že tam bude aj on ale bola som rada že tu je. Naša pohľady sa hneď stretli a oni si to namierili hneď ku nám. Leo si sadol vedľa Nini a vedľa mňa Max a Filip vedľa Maxa.

Max jeho ruku položil okolo mojich ramien. A ja som si hlavu oprela o jeho hruď. Toto sú presne tie chvíle sním ktoré mám rada. Nemusím nič hovoriť stačí že sa na mňa pozrie a vie ako sa cítim. Začala hodina biológie. Máme posledné učivo pred záverečným testom.

„ žiaci chcela by som vás poprosiť ešte o jednu vec." začala učiteľka „ mám pre vás ešte jednu úlohu. Napíšte nám o vašom školskom roku. Čo sa zmenilo a čo všetko ste zažili. Posledný deň školy si to spoločne prečítame a rozlúčime sa aj našími štvrtákmi" dohovorila a každý sňou súhlasil. Bol to dobrý nápad pretože rada píšem o svojich pocitoch a o tom čo sa v mojom živote udialo. V auli sme mali dvojhodinovku čiže po skončení prvej hodiny nastala 10 minútová prestávka a ja som sa hneď rozutekala do bufetu pre teplú kávu. Dnes ju fakt potrebujem inak zaspím. A áno Maxa som tam nechala bez toho aby som mu niečo povedala. Objednala som kávu každému a išla pomaly naspäť do auly. Cestou do nej som stretla Sofiu a nepozrela na mňa práve najpríjemnejšie.

Hneď jak som došla som dala každému kávu a sadla si naspäť na svoje miesto.

„ dnes ťa niekam vezmem" pošepkal mi do ucha Max usmiala som sa aspoň nudem doma z rodičmi.






Time skip


Už len dva dni do mojej 18 a 4 dni do konca školy. Strašne sa teším. Z Maxom nám to docela dosť funguje aj keď sme mali dosť časté hádky kvôli maličkostiam asi najhoršia bola pred týždňom

Pred týždňom

Išla som na miesto  kde sme sa po prvý krát pobozkali. Boli sme rozhádaný a vedela som že tam Max bude. Bol tu vždy keď sa necítil dobre. Docela ma trápilo že mi moc nerozprával o svojich pocitoch ale bol tu pre mňa vždy keď som ho potrebovala ale keď on potreboval mňa nemohla som byť pri ňom lebo sa  vždy  niekam vyparil na pár dní a vrátil sa ako normálny Max. Jeho rodiča sa asi pred mesiacom odsťahovali preč aj z jeho sestrou a od vtedy o nich nič neviem a nechce o nich už ani on rozprávať. Moji rodičia ho stále neznášajú a aj keď sa už párkrát stretli bližší vzťah si ku nemu nenašli. A viem že ho to trápilo.

Sedel tam a hľadel na vodu sadla som si vedľa neho a hlavu položila na jeho rameno ticho sme hľadeli na vodu ale všetko bolo dobré dokým sa neprehovorila.

„ Max si v poriadku" spýtala som
„ jasné nič mi není stačí že si šťastná ty"povedal
„ niesom šťastná lebo niesi šťastný ty"
„ ale som" povedal a pozrel sa na mňa
„ Max prestaň mi klamať. Už mám toho dosť. Neveríš mi alebo čo?? Vôbec mi nehovoríš ako sa cítiš keď sa už niečo deje odídeš preč a nič mi nepovieš po pár hodinách alebo dňoch sa vrátiš a si v pohode" kričala som

„ Laura možno nemám taký dokonalý život ako ty vieš" povedal a tak falošne až provokačne sa usmial

„ zbláznil si sa? Môj život sa zmenil od základov keď som ťa spoznala. Moji rodičia ma neznášajú. A to len preto lebo som si vybrala teba namiesto nich"

„ hm super ale ja už ani neviem čo to znamená rodičovská láska" povedal

„ doriti Max a myslíš že ja hej?" Kričala som až sa na mňa Max prekvapene pozrel „ nikdy som to nemala ľahké. Obydvaja sme si niečim prešli a nemáš právo rozprávať o tom že si to mal v živote ťažšie ty. Vôbec nevieš ako som sa v detstve cítila" Postavila som sa od hnevu

„ doriti Laura a vieš vôbec ako sa cítim ja" kričal a postavil sa oproti mňa

„ jasné že neviem pretože mi nič nehovoríš ako to mám dopekla vedieť" kričala som
"reálne mám pocit že myslíš len na seba počkať mám otázku. Koho máš najradšej na tomto svete?" Spýtala som sa a čakala na to kým povie svoje meno pretože myslí len na seba a len na svoje dobro je logické že to povie len som to chcela počuť

„ prepáč" povedal a akoby si uvedomil to všetko čo povedal. Objala som ho a tiež sa mu ospravedlnila povedala som mu dosť škaredé veci vo chvíli kedy som mal byť pri ňom ale inak sa to nedalo

Prítomnosť

Po tej hádke sme sa udobrili a sme znovu pohode Max mi stále o svojich pocitoch nerozpráva ale snažím sa na to nemyslieť. Mám dva dni pred 18 a rodičia mi nachystali doma oslavu sľúbili mi že najprv to mám osláviť v kruhu rodiny že aspoň hodinu a potom si mám robiť čo chcem. Povedali že si mám pozvať aj koho chcem takže beriem Maxa, Ninu,Lea,Filipa,Nelu. Asi som to nespomínala ale Filip si našiel frajerku a fakt im to spolu funguje je na nej vidno že ho veľmi miluje a som za nich rada všetci sme si niekoho našli až na Sofiu ktorá práve teraz má v posteli aspoň 10 chlapov hah.





Tak a máme tu ďalšiu časť rozhodla som sa tento príbeh skrátiť a pomaly ho ukončiť pretože nemá až také zhliandutia. To mi akože nevadí pretože ma písať baví a no mám nápad na nový príbeh. Snáď sa bude páčiť.

eyes don't lieOnde histórias criam vida. Descubra agora