LauraIšla som sa rýchlo pozrieť na Miu a tá pokojne spala. Chcela som ísť za Maxom ale zároveň som bola strašne nervózna. Sme spolu ale stále som z neho strašne nervózna.
Vrátila som sa do jeho izby a zavrela za sebou dvere. Išla som k jeho posteli a na sebe cítila jeho pohľad. Ľahla som si vedľa neho. A otočila som sa mu chrbtom. Kým jeho ruku nedal na moje bruchu a pritiahol si ma bližšie k sebe. Začal mi na krku zanechávať bozky. Ruku ktorú mal predtým na mojom bruchu premiestnil na moje stehno a prechádzal po ňom.
„ platila si mojou kartou" zašepkal mi do ucha
„ áno" šepla som a karhala sa za to že sme spolu iba pár hodín a už mu klamem.Jeho ruku premiestnil na moje vnútorné stehno a prstom prechádzal cez moje spodné prádlo a hladil môj klitoris.
„ povedz pravdu Laura videl som svoj účet" zašepkal mi do ucha
Vzdychla som
„ nepotrebujem tvoje peniaze mám svoje" šepla som a otočila hlavu k tej jeho. Keď sa naše oči stretli na nič nečakal a začal ma vášnivo bozkávať. Bozky som mu opätovala. Dokým do mňa nevsunul jeden jeho prst. A pomaly snim vo mňe pohyboval. Potom pridal ďalší a ja som mu do úst vzdychla. Cítila som ako sa pousmial.
Odtiahol sa a začal mi bozkávať krk. Prstami vo mne začal pohybovať rýchlejšie. Cítila som ako mi na tele nabiehajú zimomriavky a dostávam kŕče. A vtom nastal môj orgazmus. Pozrel sa mi do očí a vytiahol zo mňa prsty uškrnul sa a oblízol ich. A potom šepol
„ chutíš dobre"
Naklonil sa ku mňe a pobozkal ma. Potom si ľahol vedľa mňa pritiahol si ma k sebe bližšie a po chvíľke zaspal. Usmievala som sa a po chvíli tiež spala.
Ráno som sa zobudila. Max vedľa mňa pokojne spal. Zobrala som si telefón a prechádzala sociálne siete. Písala som si z Ninou ktorá nadávala na Sofiu. Že si obliekla úplne mini sukňu že jej až rit bola vidno a biele priesvitné tričko z čiernou čipkovanou podprsenkou.
Ak mám byť úprimná týmto čo robí si chce získať len každého pozornosť. Ale je to skôr docela trápne ak mám byť úprimná. Vstala som z postele a išla skontrolovať Miu tá ešte pokojne spala. Musela byť včera dosť unavená keďže stále spí a to už je pol 10 ráno.
Odišla som do obývačky. A Leo takisto spal. Rozhodla som sa to tu trošku upratať. Veď predsa chalani tu včera narobili bordel. Nemôžem to tu nechať len tak. Upratala sa som obyvačku umyla kuchynskú linku. Po chvíli keď som skončila sa zobudil Leo. Chytil sa za hlavu. Nech sa nečuduje keď toľko toho vypil.
Napustila som do pohára vodu a z mojej kabelky zobrala tabletku proti bolesti hlavy. Vždy ich mám pri sebe nikdy neviem kedy má začne bolieť hlava.
Išla som k nemu a podala mu to. Usmial sa na mňa a tabletku hneď hodil do seba. Dopil aj vodu a položil prázdny pohár na stôl. Oprel sa o sedačku a ja som si sadla vedľa neho.
„ robil som včera niake blbosti? Nič si nepamätám" povedal
„ neviem nebola som tu pri vás len o tretej ráno som vás musela z Maxom rozdeliť lebo ste sa tu nahlas smiali s spievali na celý dom." Zasmiala som sa a on si chytil tvár do rúk a tiež sa rozosmial.„ po dlhom čase som videl Maxa takého?" Povedal.
„ ako to myslíš?" Pozrela som na neho
„ neviem je to ten starý Max ktorý je šťastný. Nie ten ktorý rozmýšľa nad tým s ktorou bude dnes posteli. Je šťastný" povedal„ som rada že je,ma to v živote ťažké" povedala som a Leo na mňa prekvapene pozrel. Asi nevie o tom že ja viem čím si Max prešiel
Z nášho rozhovoru nás prerušil Max ktorý schádzal zo schodov sám pre seba si nadával a mal to namierené do kuchyne. Zobral si vodu a začala hľadať niečo v kuchyni viem že to čo hľadá je liek od bolesti ale v kuchyni ho určite nenájde.
„ je v mojej kabeľke" povedala som.
Prekvapene na mňa pozrel a z mojej kabelky si zobral jednu tabletku. Zapil ju s vybral sa k nám. Sadol si vedľa mňa a na líco mi vtisol jemný bozk a šepol „ ďakujem". Usmiala som sa
„ koľko sme toho panebože včera vypili" chtyl sa za hlavu Leo
„ netuším asi dve fľaše vodky" odpovedal Max
„ tri a chceli ste aj štvrtú keby vás nezastavím" usmiala som sa a oni na mňa prekvapene pozreli„ už nepijem aspoň mesiac" povedal Max
„ som v tom stebou" povedal LeoVtom sa ku mne naklonil Max a povedal
„ Mia ešte spí?"
„ idem sa ňu ňu pozrieť" povedala som a postavila sa. Išla som do jej izby a ona sa už hrala z jej bábikami. Keď ma uvidela rozbehla sa ku mňe a objala ma. Čupla som si k nej.„ dobré ráno, čo si dneska princezná Mia prosí na raňajky?"
Priložila si prst na pery a začala premýšľať bola pri tom strašne zlatá.
„ guličky z mliekom" povedala a na tvári sa jej vyčaril úsmev
„ dobre tak to poďme spraviť" usmiala som sa na ňu. Postavila som sa a ona má chytila za ruku. Spoločne sme odišli do kuchyne. Nechala som ju vybrať si guličky na aké má chuť. Potom sme to zaliali mliekom. Sadla si za stôl a už raňajkovala.Prešla som do obyvačky a postavila sa pred gauč. Leo na mňa pozrel a Max ma doslova vyzliekal pohľadom prevrátila som očami.
„ čo si dáte na raňajky" spýtala som
„ teba" povedal Max. Prekvapene som na neho pozrela a len prevrátila očami
„ vajíčka ak by si bola taká dobrá" povedal Leo
„ dobre tak spravím vajíčka"Otočila som sa a odkráčala do kuchyne. Na panvici som rozbila vajíčka. A začala ich miešať. Videla som Maxa ako vchádza do kuchyne a jeho ruky obkrutil okolo môjho pása. A na mojom krku zanechával bozky.
„ si tak sexi" zašepkal mi do ucha
Tak a máme tu ďalšiu časť viem že dlho žiadna nevyšla za to sa ospravedlňujem. Snáď sa vám ale táto páčiť bude.
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...