Bolo tam mólo sadli sme si tam a sledovali odrazy hviezd na vode. Bolo mi tam príjemné. Sledovala som Maxa ako uprene pozerá na hviezdy a na tvári má jemný úsmev. Znovu som sa pozrela pred seba a Max zrazu povedal
„ ako ste sa spoznali z Filipom?" Spýtal sa moc som nechápala tejto otázke čo tak zrazu. Mám mu povedať pravdu ako to celé bolo?
Hľadela som pred seba a začala si o seba šúchať ruky a kúsať si do dolnej pery. Max si toho všimol a chytil ma za ruky.
„ nemusíš mi to hovoriť ak nechceš" povedal pozrela som sa mu do očí a vtedy zistila že mu veriť môžem. Znovu som pozrela pred seba a začala.
„ veľa ľuďom prídem ako to namyslené dievča ktoré má všetko. Ale predtým to tak nebolo. Je to cca rok dozadu čo som sa chcela zabiť" a vtedy mi začali tiecť slzy. Max na mňa uprene hľadel. „ už od základky som dostávala urážky na moju osobu. Že som tučná, že som prasa, že vkuse nosím to isté, že mi je všetko malé, že sa ledva hýbem, že som škaredá...." Utrela som si slzy a pokračovala „ bola som len malé dieťa a zažívala toto. Na základke to trvalo celých 5 rokov a keď už nastal časť ísť na strednú bola som rada. Mala som pocit že na mňa budú milší" znovu sa mi spustili vodopády sĺz.
„ ale nie bolo to horšie, daktory mi priali smrť. Vydržala som to do druhého ročníka. Ale na konci toho druhého sa všetko ešte viac zhoršilo. Zdvôverila som sa stým rodičom. Povedala som im všetko. Namiesto toho aby mi pomohli mi povedali že majú pravdu. Moja mama na mňa vykročila všetky škaredé slová a otec tiež." Pozrela som sa na hviezdy
„ nikdy som nezažila čo je to pravá láska od rodičov vždy to boli len narážky na môj vzhľad. No a ten deň som to chcela ukončiť. Ušla som z domu a išla na most sadla som si naň. Podomnou bola voda z ostrími kameňmi. Keby vtedy skočím do sekundy by som bola mŕtva."" Keď som sa už nakláňala dopredu. Chcela som už skočiť. Zastavil ms Filip. Zachránil mi život. Naučil ma mať samu seba rada. Pomohol mi schudnúť dokonca mi pomohol aj zo psychikou. Dostal ma na školu kde som práve teraz. A zoznámil ma svami. V mojom živote je pre mňa veľmi dôležitým človekom a nikdy ho nechcem stratiť.„ dohovorila som a pozrela na Maxa a ten na mňa uprene hľadel.
Akoby spracovával všetky informácie ktoré som mu povedala. Zrazu sa pozrel pred seba.
„ takže sa ti Filip páči?" Povedal
Sadla som si bližšie k nemu a svoju hlavu oprela o jeho rameno.
„ nie není to môj typ je to len môj najlepší kamarát" povedala som
Max na mňa otočil hlavu a ja som to svoju zdvihla aby som na neho hľadela aj ja.
„ je mi to ľúto čo sa ti stalo" povedal a dotkol sa môjho líca. Pri jeho dotyku mi po tele nabehli zimomriavky.
„ nemusí už som sa naučila stým žiť. Viem že stačí ak budem bojovať a nikdy sa nevzdám"„ môžem ťa pobozkať?" Zrazu sa ma opýtal Max. Čo sa to snim stalo?
„ odkedy si ty pýtaš povolenie" spýtala som sa provokačne. Uškrnul sa a začal sa ku mne nakláňať. Chcela som to tak som naše pery spojila prvá.Najprv ma bozkával nežne ale potom začal vášnivo. Páčilo sa mi to veľmi. V bruchu som mala taký nepríjemný pocit akoby také šteklenie. V tejto sekunde som si uvedomila že sa mi páči.
Svoje ruky som mu obmotala okolo krku a on si ma posadil na jeho pýchu obkročmo som na ňom sedela. Jeho ruky dal na môj zadok. Vášnivo sme sa bozkávali. Ale potom som sa musela odtiahnuť kvôli nedostatku kyslíka. Hľadeli sme na seba. A ja som vedela že si tento večer musím užiť. Určite snim spať nebudem ale musím si užiť túto chvíľku snim lebo viem že to zajtra všetko skončí.
Svoje oči som premiestnila na jeho pery mal ich celé červené od môjho červeného ružu. Začala som sa smiať.
„ prečo sa smeješ" spýtal a na tvári sa mu pohrával nežný úsmev
„ celé pery máš od môjho ružu" povedala som. Pozrel sa mi do očí
„ nevadí dnes to nie je posledný krát" povedal a žmurkol na mňa. Začala som sa hanbiť. Sklopila som zrak lebo som si na 100 percent istá že som bola celá červená.Zodvihol mi bradu takže som sa mu pozrela do očí. A znova ma pobozkal. Chcela som aby táto chvíľa neskončila cítim sa snim tak dobre.
Sedeli sme na móle svoju hlavu som mala opretu o jeho rameno s hľadeli sme na hviezdy.
„ nejdeme už? Je mi zima" povedala som lebo som mala na sebe len krátke šaty.
„ dobre poďme" povedalPostavili sme sa a išli k motorke. Max nás zobral naspäť. Párty sa už skončila. V obývačke bol len Filip a Leo a rozprávali sa. Boli docela dosť opitý. Max išiel za nimi a ja som išla do izby bola som už unavená. Išla som sa osprchovať. Spravila si večernú rutinu a obmotala si okolo tela uterak lebo som zabudla svoje pyžamo na posteli.
Vyšla som z kúpeľne a skoro ma infarkt trafil na mojej posteli ležal polonahý Max a hral sa na mobile. Hneď jak si ma všimol. Zo mňa nevedel spustiť očí.
„ neže ti oči vypadnú" povedala som a prešla k posteli zobrala som si pyžamo s odišla naspäť do kúpeľne. Obliekla som si pyžamo ( čierne kratase a biely ramienkovy crop top) vyšla som z kúpeľne. Max na mňa hneď začal pozerať
„ čo tu robíš?" Spýtala som sa
„ v mojej izby niekto spí tak som prišiel sem " odpovedal. Hovoril to s takou ľahkosťou. Bolo mi to jedno je mi snim dobre. Prešla som k posteli s ľahla si na druhú polovicu posteľe.Tak a máme tu ďalšiu časť. Snáď sa vám páči.❤️
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...