Dnes je to presne týždeň čo som z Maxom vo vzťahu. Za ten čas sme sa spolu strašne zblížili. Keď som s ním som šťastná. Ale nieje to vždy tak. Max by jeden deň urobil všetko preto aby bol somnou a druhý deň by bol najradšej keby som zmizla. Vytvárame zbytočné hádky a zbytočne si ubližujeme. Posledná hádka sa stala včera bola úplne zbytočná. Vznikla len preto že som povedala že má nebaví byť každý víkend v klube. Nasral sa na mňa pohádali sme sa a odvtedy sme sa ešte nebavili.
Dnes je sobota a ja sa chystám na párty u Lea. Vôbec sa mi tam ísť nechce ale Nina ma presvedčila. Viem že tam bude aj Max a je to teraz medzí nami také nahovno. A ešte viac nahovno je to že za ním stále chodia ženy aj keď dobre vedia že sme spolu. Vždy keď vidím ako za ním doliezajú a on snimi ešte flirtuje mám chuť ich zabiť. Do vzťahu Maxom som išla z vedomím že viem že je sukničkár bolo mi jasné že preňho bude takže vzdať sa každodenného sexu z inou babou. Ale ja verím že žiadnou nič nemal. Bolelo by ma ak by som zistila že ma hneď po týždni vzťahu poviedol.
Čakala som na Ninu v mojej izby keďže sme sa dohodli že sa u mňa pripravíme a spoločne pôjdeme na Leovu párty.
Keď došla Nina začala sme sa chystať spravila som si fakt minimálny make-up pery som pekne upravila a vlasy nechala voľne rozpustené. Obliekla som si čierne dlhorukavové mini šaty ktoré mi odhaľovali celý chrbát. Ktomu som si zobrala Biele air force nemám vôbec náladu na podpätky bolia ma znich nohy ja sa chcem zabávať a nie trpieť vždy som bola topánkoví typ. Zobrala som si ešte obyčajnú bielu kabelku. Bundu si neberiem keďže je vonku už docela teplo zachvilu končí škola to znamená že začína leto. U by bolo na čase aby bolo teplo.
Počkala som na Ninu kým sa prípravy. Obliekla si rovnaké šaty ako ja len biele a tiež biele air force a čiernu kabelku. Pekne sme ladili.
Rozhodli sme sa ísť na Leovu párty pešo aspoň sa porozprávame odkedy som z Maxom sme sa moc nebavili.
Boli sem na chodníku a Nina sa ozvala
" Laura musím ti niečo povedať„
" Počúvam ťa„
" Chcela som ti to povedať už dávno ale vždy keď som chcela bola si z Maxom"
Povedala
" Ja viem a za to sa ti ospravedlňujem úplne som sa na teba vykašľala„
„ nie tak to nemyslím som rada že ste spolu hodíte sa k sebe ale už ti to musím povedať inak sa zbláznim" povedala
„ no tak hovor"
„ chodím z Leom " povedala prekvapene som na ňu pozrela aj keď som to tušila zaskočilo ma to ale v dobrom. Leo je dobrý chalan hodia sa k sebe
„ tak to som rada hodíte sa k sebe a to už ako dlho ste spolu?"
„ už to budú 3 týždne" vyvalila som na ňu očí. To mi akože tri týždne nepovedala že chodí z Leom
" To akože prečo si mi nepovedala?„
" Je neviem a je mi to ľúto mala som ti to povedať hneď nezachovala som sa pekne„ povedala a zo smutnými očami na mňa hľadela
„ to je jendo stačí mi že si šťastná"
Usmiala sa " čo ty a Max?„ spýtala sa
" Som šťastná že sme spolu mám ho rada ale vkuse sa hádame kvôli úplním blbostiam"
" Neber to Maxovi za zlé si jeho prvé dievča a je to pre neho niečo nové daj mu čas" povedala NinaLen som sa na ňu usmiala zvyšok cesty sme sa už nerozprávali. Keď sme došli k Leovi domov. Párty bola už v plnom prúde. Dom bol plný ľudí už napoli opitých ja som dnes náladu sa opiť moc nemala z Ninou sme si len zobrala vodku z džúsom. A išli pomaly so obývačky kde chalani vždy bývajú. Bola som nervózna z nášho stretnutia. Prvého som si všimla Lea ktorý keď nás uvidel nám začal kívať. A potom mi oči padli na neho. Bol tam z dievčaťom. Flirtovali spolu. Zacítala som sklamanie. Bolesť.
Nina sa rozbehla z Leom a ja som si sadla na gauč oproti pred sebou som mala Maxa z dievčaťom ktorý spolu flitrovali. Bolelo ma to v tej sekunde som zabudla rozmýšľať. Nevedela som čo mám robiť aj keď by som ho najradšej zabila.
A potom si ma všimol hľadel na mňa a ja som svoj pohľad hneď odvrátila. A vtedy som Začala myslieť. Mám chuť mu jednu streliť. Nemá právo sa takto správať je vo vzťahu. Sľúbil mi to. Nezaujíma ma že nevie ako sa vo vzťahu chovať. Nemal somnou vôbec začať chodiť keď mi len ubližuje. Už som tam viac nedokázala byť. Postavila som sa a odišla na Leovu záhradu sadla som si na lavičku a sledovala hviezdy. Vtom si vedľa mňa niekto sadol vedeľa som že je to on. Jeho vôňu by som spoznala všade. Cítila som ako na mňa hľadí ale ja som sa na neho nepozrela nedokázala som to.
" Prepáč„ povedal a vtedy to začalo všetky moje emócie som vypustila. Otočila som sa z tvárou na neho
„ aké prepáč Max? Ublížil si mi už toľko krát a to sme len týžden spolu čo bude o mesiac? Budeme vlastne spolu?"
„ jasné že áno pre....."
„ nie buď ticho" skočila som mu do reči „ Max musíš pochopiť že má bolí pozerať sa na teba ako flirtuješ z iným dievčaťom. Pritom ty sám si ma požiadal aby sme boli spolu. Prečo si to robil? Keď ťa to stále tiahne za inými dievčatami"
„ Laura ja ťa chápem ale nieje to pre mňa ľahké" povedal trošku vytočene
„ Myslíš si že pre mňa to je ľahké Max? Ubližuješ mi ale snažím sa ťa chápať lebo ťa ľúbim. Ale bolí ma to chápeš." Slzy sa mi hrnuli so očí ale ja som ich hneď zatlačili. Nemôžem plakať. Hľadel na mňa„ Laura ja ťa chápem a viem že robím blbosti ale aj neviem ako to vo vzťahu chodí" povedal
„ to ťa ale neospravedlňuje"
„ ja viem ale ľúbim ťa. Snažím sa. Možno snimi flirtujem ale nič snimi nemám a ani nebudem dokým budem stebou. Už sa ani na jednu znich nepozriem pre mňa si dôležitá len ty. A chcem byť stebou." Povedal. Hľadela som na neho a nevedela čo mu na to povedať.Naklonil sa ku mne a objal ma. Všetku prázdnotu vo mne jeho objatie vyplnilo znovu som bola šťastná. Dal mi bozk do vlasov a spoločne sme hľadeli na hviezdy.
Tak a je tu ďalšia časť je taká nič moc ale aspoň niečo. Snáď sa vám bude páčiť.
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...