Uz iba deň do mojich 18. Celý deň rozmýšľam nad tým čo si na oslavu zoberiem. A nič v šatníku nemám takže som sa rozhodla stráviť deň z Ninou a ísť nakupovať a tak. Nina stým hneď súhlasila keďže nakupovanie miluje. Mala som pláne ísť písať do tej školy ten papier o tom čo som zažila ale rozhodla som sa že to napíšem deň pred skončením školy. Môže sa toho zmeniť ešte dosť a tak isto môžem zažiť ešte dosť veľa vecí. Prichystala som sa. Namaľovala som sa presne ako ten latino make-up posledný mesiac sa tak vkuse maľujem.
Oblieka som si biele mini šaty na ramienka keďže je už vonku dosť veľké teplo a ku tomu som si dala ako inak biele air force. Zobrala som si kabelku a ešte predtým než som odišla som napísala Maxovi že idem preč nemá rád keď mu nehovorím kde chodím a tak a páči sa mi že je taký dominantný.
Išla som po Ninu. Najprv sme išli na nechty spravila som si také dlhšie nechty ale nie moc dlhé také akurát a Nina si spravila dĺžkovo rovnaké ako ja len slabo ružové.
No a potom sme išli nakupovať. Nakúpili sme aj plno ďalších veci no a potom som sa prechádzala z Ninou po Zare a našla som tam úplne dokonalé šaty. Hneď som si ich išla vyskúšať a boli dokonalé. Boli z takým leopardím vzorom teraz je to dosť trendy a takýto kúsok v šatníku ešte nemám.
Time skip
Dnes je deň mojich narodenín a ja už sa chystám za pol hodinu príde Nina a ostatný oslávime to spolu. Max mal prísť skorej. Obliekla som si šaty a pozrela sa von z okna pretože som počula auto došiel Max. Akurát boli vonku rodičia a stretli sa a docela dlho sa rozprávali takže som za nimi išla.
Max
Došiel som ku Laure domov a hneď ku mne došli jej rodičia. Prekvapene som na nich hľadel keďže viem že ma neznášajú už to že dovolili aby som došiel bolo dosť zaujímavé.
„ ahoj Max" prihovorila sa mi jej mama
„ dobrý deň" zo slušnosti som jej odpovedal
„ chceli by sme sa s tebou porozprávať" povedal jej otec
„ počúvam"„ nemyslíme to zle len myslíme na Laurine dobre" povedala jej mama
„ čo sa deje"
„ myslíme si že bude najlepšie ak to z Laurou ukončíš. Vieme že ju máš rád a preto o to prosíme. Mysli na jej dobro a najlepšie jej bude bez teba. Začne žiť život po ktorom túži ale nebude môcť pokiaľ tu budeš ty" povedal jej otecPrekvapene som na nich hľadel ale ich slová som im uveril a majú pravdu vždy som Laure len ubližoval a bude najlepšie ak ju opustím. Bude šťastná.
„ dobre rozídem sa sňou len ešte dnes mi sňou dovoľte byť" povedal som a bol som stoho už dosť na dňe nechcem sa jej vzdať lebo ju ľúbim ale bezomňa bude šťastnejšia.
Vtom ku nám dobehla Laura bola nádherná.
Laura
Hodila som sa Maxovi okolo krku pretože mi dosť chýbal. Ale bol niaky iný. Bol smutný. Pozrela som sa mu do očí a on sa usmial
„ deje sa niečo?" Spýtala som sa ho
„ nie som v pohode" povedalPobozkal ma a potom mi šepol že ma miluje bola som šťastná.
Moja oslava prebiehala dokonale prišli aj ostatný a zabávali sme sa rodičia už odišli a nechali nám voľný dom ale Maxovi sa niečo stalo. Vkuse nad niečím premýšľaľ a bolo vidno že sa mu niečo stalo a keď odišiel von z môjho domu ani na sekundu som nerozmýšľala a utekala za ním. Opieral sa o svoje auto a premýšľal
„Deje sa niečo"
„ chcel by som sa stebou o niečom porozprávať" povedal naznačila som mu nech začne a tak začal.
„ myslím že bude najlepšie ak sa rozídeme" prekvapene som na neho hľadela nečakala som to
„ nie Max prosím toto mi nerob"
„ chcem aby si bola šťastná a šťastná budeš jedine ak tu ja nebudem začneš žiť život o ktorom snívaš" povedal začala som plakať
„ Max ja som šťastná len stebou"
„ ale šťastnejšia budeš bezomňa" povedal
„ Max prosím nerob mi to"
„ Milujem ťa a vždy budem ale nemôžem tu ostať"Dal mi bozk na čelo nasadol do auta a odišiel preč. Sledovala som ako odchádza jeho auta a plakala. Moje narodeniny sú jeden z mojich najhorších dní. Nečakala som to
Až do dňa kým som nemusela ísť do školy som strávila v posteli a plakala som. Nina bola celý čas pri mňe. Viem len jendo že od mojej oslavy Maxa nikto nevidel. Akurát sa chystám do školy po vysvedčenie úspešne som ukončila ročník. Napísala som aj tu hovadinu prečítam ju zoberiem vysvedčenie a idem naspäť do postele nemám náladu.
Došla som do školy dostala som vysvedčenie a začali sme čítať. Max tam nebol ale to som aj čakala. Nina to napísala veľmi pekné a aj Leo čo som nečakala no a potom prišiel rad na mňa. Postavila som sa vedľa učiteľky s začala som
Hm ako len začať prešla som si ťažkým príbehom. Ako každý viem na túto školu som došla až v druhom polroku. Na minulej škole ma šikanovali teda už od detstva to tak bolo. Všetko sa zmenilo až keď som sa chcela zabiť. Teda zmenila som sa ja kebyže porovnáte mňa pred pol rokom a mňa teraz ani by ste ma nespoznali a to všetko len kvôli Filipovi len kvôli nemu tu práve teraz som. Zoznámil ma Z Leom Ninou a aj Z Maxom. Stala sa znás dobrá partia a konečne som sa cítila vítaná. Začala som sa viac rozprávať z Maxom a zamilovali sme sa do seba trávili sme spolu veľa času a bol tu pre mňa vždy. Snim som konečne zažila čo to znamená slovo láska. No a potom prišli moje narodeniny. Deň o ktorom som si myslela že bude jeden z najlepších no ale stal sa mojou nočnou morou. Z Maxom sme sa rozišli. Aj keď už spolu niesme moja láska ku nemu neskončila a ani tak skoro neskončí. Pretože ho ľúbim ale tak od Maxa som sa naučila jedno človek môže ľúbiť ako chce ale aj tak raz odíde čiže ľúbiť nestačí.
Dočítala som a každý mi začal tlieskať bola som prekvapená keďže som nečakala žeby sa to niekomu až takto páčilo. Učiteľka mi len povedala že som to mala pekne napísané a že jej je ľúto čo sa stalo medzi mnou a Maxom.
Každý dočítal svoje práce a začali sme odchádzať. Keď som odchádzala ja tak ma učiteľka zastavila.
„ Laura niečo ti chcem dať" podala mi obálku nechápavo som na ňu hľadela
„ čo to je?" Spýtala som sa
„ nechal to tu Max povedal ze ti to mám dať" hľadela som na obálku a zobrala si ju od nej
„ ďakujem" usmiala som sa
„ uži si leto Laura" povedala
„ dovidenia"A odišla som namiesto toho aby som išla domov som išla na miesto kde som sa po prvý krát pobozkala sním. Sadla som si a pozrela na vodu v ruke som držala obálku a rozmýšľala nad tým či ju otvoriť ale moja zvedavosť má premohla. Obálku som otvorila a začala čítať
Milá Laura prepáč mi za to ako to medzi nami skončilo ale bolo to správne rozhodnutie. Tvoji rodičia mali pravdu vo všetkom som ťa brzdil. Ži Laura a rob to čo ťa baví ži svoj sen. Môj sen bol byť dokonca života stebou nevišlo nám to ale ja verím že sa v budúcom živote stretneme a budem žiť život ktorý sme mali zakázaný. Vieš kam som chodieval keď som bol smutný? Do nemocnice je tam moja malá sestra. Keď moji rodičia odišli mali haváriu mama aj otec sú mŕtvy a mojej sestre ochrnuli nohy je minimálna šanca že začne chodiť teda skôr žiadna. Práve teraz keď ti to píšem som vedľa nej na to aká mala je, je dosť silná. Možno sa niekdy ešte stretneme. Ale viem jendo nikdy ťa neprestanem milovať. A nikdy na teba nezabudnem pretože to ty si ma naučila milovať to ty si mi vyčarila úsmev na tvári aj v tých najťažších chvíľach. Ty si bola posledné mesiace môj zmysel života. Teraz keď niesom stebou život nemá zmysel. Ale nenechám tu Miu samú. Vždy keď ti bude smutno spomeň si na mňa som a vždy budem na teba hrdí vždy ta budem ľúbiť. Raz si sa ma spýtala koho na tomto svete ľúbim najviac.
Si to ty
Tak a je tu koniec idem ešte napísať jednu časť a potom sa vrátim z novým príbehom ale chcem si ho ešte premyslieť aby som si bola 100% istá že ho budem písať z radosťou.
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...