Časť 3

42 2 0
                                    

Po niakom čase sa vrátil on. Sadol si tam kde predtým a prepaloval ma pohľadom. Všetci si to hneď všimli keďže si ma Max vôbec nevšíma a zrazu sa chová takto.
„ čo sa deje?" Spýtal sa Filip
„ nič čo by sa dialo" povedal a stále na mňa hľadel „len som si to užil" a žmurkol na mňa.

Nechápavo som na neho pozerala.
„ čo to rozprávaš nič som s tebou nemala" povedala som. Pozrel sa na mňa a uškrnul sa
„ kto povedal že hovorím o tebe?" Spýtal sa ma. Len som na neho kukala síce mal pravdu ale načo pozeral na mňa

„ dobre zmenme tému" povedala Sofia
„ kam zmizol Leo" spýtala som sa „ je niekde pri babach" povedal Filip a smial sa. Typický Leo alkohol a ženy to je všetko čo on k životu potrebuje.

Po niakom čase k nám dobehol Leo sadol si k nám a bol v dobrej náladičke. Otočila som sa na dievčatá ktoré sa na Leovi smiali. Za Filipom došla niaka dievčina a on snou odišiel preč. A potom odišli aj dievčatá z Leom. A ostala som tam len ja z Maxom. Dnes som si tu párty moc neužívala nemala som ten vibe. Scrolovala som Instagram

„ si nervózna?" Ozval sa pozrela som sa na neho. „ prečo?" Spýtala som sa

„ kúšeš si spodnú peru" povedal. Doriti on ma sleduje alebo čo. Ma pravdu som nervózna z neho. Nikdy som nesedela pri ňom sama. Položila som telefón na stôl a pozrela na neho
„ pozoruješ ma?" Povedala som
„ možno" povedal
„ čo to malo znamenať na tom záchode?" Povedala som keďže som vôbec nechápala zmenu jeho nálad niekedy sa na mňa ani nepozrie a dnes má prepaluje pohľadom.
„ nič" hľadel mi do očí
„ hej takže nič? Kto si myslíš že si ke..."
„ kebyže si neoblečies takéto šaty ani by som sa na teba nepozrel" skočil mi do reči
„ aby ti bolo jasné" povedala som a pozrela sa mu do očí „ budem si obliekať čo chcem" postavila som sa a začala odchádzať nebavilo ma to tam. Baby ma tu nechali samu stým idiotom ja sa s ním fakt nepotrebujem baviť.


Vyšla som von z clubu. A svoj smer namierila domov. Moji rodičia išli na služobnú cestu takže doma som sama. Hneď jak som došla domov som sa išla umyť odmalovala som sa a hneď zaspala.

Time skip

Dnes je zas pondelok. Víkend som strávila v posteli. Akurát sa chystám do školy. Na sebe mám čierne legíny ktoré mi robia skvelú postavu a biele dlho rukávové tričko. A biele Air force. Spravila som si taký jemný Make-up. A išla do školy. Cestou som sa zastavila ešte pre Sofiu a Ninu.

Prvú hodinu mám matematiku. Z babami sme išli ku skrinkam pre učebnice.

„ kde si tak zmizla v piatok večer Laura" započula som za sebou podľa hlasu som usúdila že to je Filip. Otočila som sa na neho a usmiala sa.
„ neviem moc ma to tam nebavilo" povedala som
„ a ináč zajtra robí Leo Valentínsku párty prídete?" Spýtal sa nás Filip
„ no nevieme náš plán bol pozerať zaľúbené filmy jesť pri tom sladké a revat že nás nikto nechce" povedala Sofia a ja som sa zasmiala. Presne toto bol náš plán ale tak párty by bola možno lepšia.

„ ešte sa rozhodneme" povedala som a usmiala som sa na Filipa
„ keby sa rozhodnete prísť viete kde Leo býva prídte tam" povedal
„ a bude tam aj Max?" Spýtala sa Sofia
„ Ježiš Sofia zas" povedala Nina a zasmiala sa
„ hej bude tam" povedal a odišiel preč

Z babami sme išli do učebne sa sadli si úplne do zadu to sú naše miesta.

Time skip

Akurát nám skončila posledná hodina a ideme ku gaučom kde sa vždy stretávame z chalanmi. Dnes sme tam boli asi po prvý krát skorej jak chalani. Sadli sme si na gauč a boli na mobiloch.

„ idem na toaletu" povedala Sofia
„ počkaj idem aj ja musím si upraviť makeup" povedala Nina a spolu zo Sofiou odišli preč. Ostala som tam len ja. Všetku svoju pozornosť som venovala mobilu. No vtom si ku mne niekto prisadol. Pozrela som sa kto to je a bol to Max. Prepaloval ma pohľadom.

Položila som si telefón na stehná. A začala si hrýzť dolnú peru. Neviem prečo som pri ňom vždy taká nervózna. Chcela som len nech prídu baby aby som tu nemusela byť sama. Cítila som na mňe jeho pohľad. Pozrela som sa na neho presne do jeho očí. A on sa pozrel do tých mojich.

Naklonil sa ku mňe a ja som tam len sedela a nevedela so robiť.

„ prečo si vždy v mojej prítomnosti taká nervózna?" Spýtal sa ma a hľadel mi do očí. Pokrutila som hlavou na znak nesúhlasu. A pozrela sa pred seba
„ niesom nervózna" povedala som

Naklonil sa k môjmu uchu
„ viem že si, kúšeš si dolnú peru" šepkal mi do ucha. Otočila som hlavu k nemu. Naše tváre boli od seba iba pár milimetrov. Pozrel sa mi na pery a potom znovu do mojich očí

„nekúš si ich lebo ti do nich kusnem aj ja" šepkal. Bola som strašne nervózna. Hľadela som mu do očí. Oblizol si spodnú peru. Znovu sa natiahol k môjmu uchu a pošepkal „ nepozeraj sa tak na mňa bejby lebo tá pobozkám"

Dotkol sa môjho stehna. A stlačil ho. Vydichla som všetkom nahromadeni vzduch a zahryzla si do spodnej pery. Čo to ten chlapec somnou robí. Nikdy by som nikomu nedovolila aby sa ma takto dotýkal ale keď to robí on chcem viac.

„ prečo ma neodstrčíš?" Šepkal mi do ucha  „ páči sa ti to" povedal a ruku ktorú mal na mojom sthene začal posúvať k môjmu rozkroku. Nevedela som čo robiť

Z diaľky som začula Sofiin smiech hneď som ho od seba odstrčila a vtej sekunde došli baby. Nechápavo sa na nás pozerali. Max na mňa stále hľadel a ja som nervózne pozerala na dievčatá.











Tak a máme tu ďalšiu časť je trošku kratšia. Ale dúfam že sa vám bude páčiť.

eyes don't lieWhere stories live. Discover now