Vrátila som sa späť k Maxovi a Mii. Max si znova zavolal kamarátov ktorí mne boli neznámi okrem Lea robili hluk a popíjali. A vôbec nikoho nezaujímalo že tu je malá Mia. A hlavne ma to sklamalo u Maxa hovoril že uteče sňou že ona je jediná ktorá mu úsmev na tvári vyčarí. Ale podľa mňa by sa takto chovať nemal. To že som tu ja neznamená že všetku pozornosť musím venovať len jej on je jej brat.
Bolo pol štvrtej naposledy sme jedli raňajky a Mie vyhlado. Chalani už boli v náladičke a mne sa nič variť nechcelo preto som sa rozhodla že sa z Miou prejdeme niečo si dáme a môžme ísť keď tak ešte na niaky dezert.
Poslala som Miu nech sa ide prezliecť. Ja ostanem v tom čom som došla čiže biele šaty lebo nič iné nemám. Išla som k Maxovi ktorý na mňa hneď prekvapene pozrel a postavil sa oproti mne.
„ kam ideš?" Spýtal sa ma
„ Max mňa už to tu nebaví a ani Miu do toho je hladná takže sa ideme spolu prejsť a niečo jej kúpim"
„ pôjdem svami hneď ich pošlem preč" povedal a začal sa už otáčať aby im to mohol povedať hneď som ho zastavila a jeho tvár sa nechápavo otočila ku mňe.„ nie Max to je vpohode užívaj si, si šťastný ja sa o Miu postarám"
Usmial sa na mňa a objal ma. Viem hovorila som že mi vadí že sa o ňu starám len ja ale musím sa na to pozrieť z jeho očami. Konečne nemá doma rodičov a chce si užiť pokoj a nemať žiadne povinnosti.
Jeho ruky premiestnil na môj zadok a stlačil ho. Jeho ruky som zo svojho zadku hneď odsunula a odtiahla sa a na líco mu dala jemný bozk.
Pritiahol si ma bližšie a zašepkal mi do ucha„ chcem ťa bozkávať dotýkať sa ťa a"
To som ho už zastavila a ukázala mu nech je ticho on sa len pousmial a na líco mi vtisol bozk.Potom vytiahol zo svoje kapsy na rifliach peňaženku a znej vytiahol platobnú kartu a začal mi ju podávať. Pokrútila som hlavou
„ povedala som že ju beriem ja nechcem od teba žiadne peniaze ja to zaplatím"
„ to je jedno ber ju" povedalPokrútila som hlavou a on sa zamračil pritiahol si ma k sebe a jeho ruky položil na môj zadok.
„ ak si ju nezobereš večer kľudný mať nebudeš" šepkal mi do ucha a pri tom mi rukami hladkal zadok. Naklonila som sa k jeho uchu a zašepkala
„ čo ak nechcem mať kľudný večer?"Odtiahla som sa od neho a zakusla si do spodnej pery. On sa pousmial a začal sa ku mne nakláňať chcel ma pobozkať ale vyrušil nás známy hlas.
„ nechajte si to na večer" zasmial sa Leo
Kurva úplne som zabudla že tu snami sú aj ostatný. Čo mi to ten chalan robí. Pri ňom na nič nemyslím len jeho vnímam.
Otočila som sa na neho a usmiala sa. Znova som sa pozrela na Maxa. A ten mi kartu vložil do ruky.
„ ak to nezaplatíš z mojej karty potrestám ťa tak že nebudeš dva týždne vedieť chodiť" zavrčal mi do ucha a ja som hneď vtej sekunde stuhla. Pozrel na mňa a vlepil mi bozk. Ktorý som musela ukončiť keďže som za sebou začula Miu.
„Laura ideme už??" Povedala Mia
„ áno už idem " odtiahla som sa od Maxa a ostatným venovala úsmev. Začala som odchádzať ale Max musel zanechať ešte niaku poznámku „ pekná rit" otočila som sa a ukázala mu prostredník malú Miu chytila za ruku a odišli sme prečMax
Sledoval som ako odchádzajú som stej Laury hotový. Nie Sme pár ani nič také ale správame sa tak mám ju rád dokonca viac než rád ale neviem či ju mám rád natoľko aby som povedal že ju milujem.
Viem že Laura je žena ktorá chce vzťah a nie len kamarátstvo z výhodami ale neviem či som pripravený. Bojím sa že jej ublížim.Sadol som si naspäť na gauč vedľa Lea a ten sa len usmieval.
„Čo chceš" povedal som
„ kedy si mi chcel povedať že ste spolu" spýtal sa. Pousmial som sa nad myšlienkou nazvať Lauru mojou priateľkou. Hlavu som oprel o sedačku„ niesme spolu aj keď to tak vyzerá mám ju rád to vieš. Ale neviem či má rada ona mňa"
„ Max jebe ti? Laura není typ dievčaťa ktorá by sa bozkávala z hocikým už viac krát hovorila že sa dá len tomu koho bude ľúbiť a on bude ľúbiť ju." Povedal Leo
„ bojím sa, čo ak jej ublížim čo ak somnou nebude chcieť byť" povedal som zúfalo
„ ak ťa ľúbi neodmietne ťa. Spýtaj sa jej. Ak ti povie áno buďete spolu ak nie není nič stratené. Je vidno že ťa ľúbi. " Povedal„ zajtra večer ju chcem niekam zobrať mám sa jej to tam spýtať?"
„ je to na tebe Max sprav tak ako to cítiš ale ak ju ľúbiš nenechaj ju čakať" povedal Leo
A ja som sa nad tým fakt zamyslel síce sa nebavíme dlho. Ale medzi nami je niečo čo ostatný hladujú niaku dobu ale mi sme to v sebe našli hneď. A to niečo sa nazýva Láska.
Laura
Akurát sa vraciame z pizze a ešte som ju zobrala na dezert. Som už fakt unavená už sa teším keď pôjdem spať. Dúfam že nebudú robiť chalani hluk. Max bude na mňa nahnevaný to už viem. Všetko som platila zo svojho ale prišlo mi to blbé ale ak by sa pýtal poviem mu že som nevedela pin keď som platila takže som musela zaplatiť z mojou.
Došli sme okolo pol siedmej večer. Mia sa hneď rozbehla do svojej izby a ja som išla do obývačky pozrieť jak sú na tom chalani. Čo ma ale zarazilo že tu neboli len oni došli aj dievčatá a nie len jedno dievča bolo ich tu dosť. Pre každého z nich aspoň dve baby. Maxovi tam niečo šepkala jedna napichaná blondínka a dotýkala sa jeho stehna krpatá piča. Cecky správne pery mala veľké jak keby jej do nich štipla osa.
Hneď jak má Max uvidel sa pousmial a postavil sa a išiel ku mne chcel mi dať bozk na líco. Ale ja som sa odtiahla a prekrížila ruky na hrudi. Bola som nahnevaná bohvie akoby by to dopadlo ak by som neprišla. Ani som sa na neho nepozrela a on sa začal ticho smiať.
„ ty žiarliš?" Povedal a smial sa. Pozrela som sa na neho nahnevane a povedala
„ nemám dôvod rob si sňou čo chceš" znova som od neho odvrátila pohľad. Predstavila som si ako by sa stou malou pičou bozkával. Hneď mi prišlo zle. Chytil moju tvár do jeho rúk. A otočil mi ju tak aby sme si hľadeli do očí.„ od kedy som ťa po prvýkrát pobozkal. Po nikom inom netuším. Chcem len teba nikto iný ma nezaujíma. Zavolali ich chalani. Ja a Leo sme vtom nevinne" povedal
„ dobre mne je to jedno" odula som spodnú peru a prevrátila očami
„ vieš že nemám rád keď prevracáš očami. A nežiarli už toľko není to zdravé" povedal
„ ja nežiarlim ale mám chuť tej napichanej piče vytrvať vlasy" musela som emócie vo mňe už konečne vypustiťMax sa pousmial a vlepil mi bozk chvíľu sme sa bozkávali ale ja som sa potom odtiahla.
„ musím ísť okúpať Miu, keď sa vrátim a budeš robiť z jednou znich niečo prisahám že ťa zabijem" povedala som keďže mi naozaj vadilo že tam boli. Vedeľa som akú má Max minulosť nie sme spolu ale aj tak mi to vadí.
„ nič neurobím budem sedieť vedľa Lea a rozprávať sa snim" povedal a ja som mu dala jemný bozk na pery.
Vytiahla som jeho kreditnú kartu a podala mu ju.
„ dúfam že si s ňou platila" povedal
Ostala som strese a jediné čo zo ma vyšlo bolo „ áno platila" klamem.
„ vieš o tom že to môžem skontrolovať" povedal a začal vyťahovať mobil a do riti.
„ musím ísť rýchlo umyť Miu" rýchlo som sa otočila a utekala hore schodmi za Miou. Toto bude ešte zaujímavé.Tak a máme tu ďalšiu časť. Dúfam že sa bude páčiť 💋🩷
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...