Ležím na posteli a pozerám Netflix. Zajtra je konečne piatok a pôjdem do clubu. Konečne sa odreagujem. A nabudúci týždeň 14.2 je Valentín. Podľa mňa je to blbosť. Páry si dávajú darčeky milo na seba rozprávajú a venujú sa jeden druhému. Ale prečo by to tak nemohlo byť celý rok. Prečo len na Valentín prečo si toľko lásky nemôžemu ukazovať celý rok?
Time skip
Dnes je piatok večer a akurát sa chystám na párty chcela som si dať červené mini šaty z ramienkami. Ale ak by som tak niekam išla zamrzla by som. Preto som si obliekla biele mini šaty z dlhým rukávom. Robili mi skvelú postavu. Na to som si dala cropnutu tmavo modrú riflovú bundu. Vlasy som si nechala voľne rozpustené.
Spravila som si taký jemný makeup a dala červený matný rúž. A biele Air force. Tie sa hodia ku všetkému obzerala som sa v zrkadle a vyzerala som skvele.
Z babami sme sa dohodli že sa stretneme pred mojím domom a pôjdeme do clubu keďže je asi 10 minút od môjho domu. Čo už aspoň sa prejdeme.
Začula som klopanie na dvere zobrala som si z izby ešte kabelku a išla otvoriť. Baby ma hneď pochválili. Nina mala na sebe tiež biele šaty z dlhým rukávom a čiernou koženkou a biele Air force docela sme sa zladili. A to nebolo ani plánované. No a Sofia na sebe mala čierne kožené mini šaty ktoré jej robili dosť veľký výstrih a mali dlhý rukáv a k tomu mala čierne lodičky. Zbláznila sa?
„ tak čo na to hovoríte?" Spýtala sa Sofia
„ pristane ti to" odpovedala som
„ ježiš ale som sexi? Zbalím ho?" Povedala Sofia
„ jak to máme vedieť? Sama dobre vieš že okolo Maxa budú ďalších dvadsať dievčat mala by si byť rada že si ťa vôbec všimne" povedala tvrdo Nina v tej sekunde mi bolo trochu Sofii ľúto Nina bola na ňu tvrdá ale mala pravduCestou do clubu sme sa udobrili a rozhodli si tento večer užiť ako tri najlepšie kamarátky. Pár metrov pred barom sme uvideli tri mohutné vysoké postavy. Došli sme k ním a začali si nás obzerať.
„ ahojte" povedal som a pozrela som sa na nich. Pozrela som sa aj na Maxa. Celú si ma obzeral s keď uvidel že sa na neho pozerám pozeral sa mňa a žmurkol. A začal odchádzať všetci sme sa vybrali za ním do clubu. Bolo tam strašne veľa ľudí bolo tam cítiť samé cigarety a na každom rohu sa tam niekto z niekým oblizoval.
Sadli sme si do boxu sedela som oproti chalanom aj z babami a ostali tam ešte dve voľné miesta takže mi bolo jasné že sa Max postará o to aby voľné neostali. Objednali sme si drinky mali sme vodku z džúsom chalani mali whiskey.
Sofia sa snažila robiť všeličo aby si ju Max všimol ale on svoju pozornosť venoval babám ktoré tancujú na parkete. Sofia sa ku nám naklonila a pošepla nám
„ nepôjdeme aj my tancovať?" Vedela som že nechce ísť tancovať lebo sa nudí ale aby si ju Max všimol.
„ poďme" povedala som naraz z Ninou.Vyzliekla som si ešte riflovú bundu aby sa mi lepšie tancovala a to isté spravila aj Nina.
Išli sme na parket Sofia trvala na tom že chce tancovať rovno pred naším boxom aby mal na ňu Max dobrý výhľad. Bol to akoby osud keď sa zrazu zapla naša obľúbená pesnička
Všetky tri sme sa na seba hneď pozreli a začali tancovať podľa choreografie ktorú sme si vymysleli po pár týždňoch čo sme sa poznali. Dosť sme tam vrteli bokmi riťou. Sofia bola šťastná keďže sa na ňu dnes po prvý krát Max pozrel. Po niakom čase tancovaní má to už docela nabavilo a ani Ninu ale Sofia chcela spraviť všetko preto aby jej Max venoval pozornosť. A nechcela tam tancovať sama.
„ baby idem na vecko" povedala som a odišla na toaletu hneď jak som tam došla som sa postavila pred zrkadlo a začala sa upravovať no zrazu sa otvorili dvere a hneď na to aj zavreli. Pozrela som sa na osobu ktorá došla a ani v najmenšom ma nenapadlo že by to mohol byť on. Max
„ vieš o tom že toto je babská toaleta" povedala som a otočila sa naspäť. A znovu sa začala upravovať v zrkadle. Max sa ku mne priblížil a cez odraz zrkadla som videla že sa mi pozerá na zadok. Otočila som sa k nemu. A ostala v šoku. Bol blízko u mňa. Nadvihla som hlavu aby som sa mu pozrela do očí. Jeho oči tie moje už dávno hipnotizovali.
„ čo to robíš?" Spýtala som sa pousmial sa a znovu sa pozrel na moje pery a následne naspäť do očí.
„ zatiaľ nerobím nič" povedal pokojne
„dobre" povedala som a chcela sa otočiť naspäť k zrkadlu ale Max položil jeho ruky na moje boky. Ostala som v šoku a znovu sa na neho pozrela.Jeho ruky som stiahla z mojich bokov.
„ pristane ti to " povedal nechápala som čo to doňho vošlo.
„ díki ale na mňa tieto tvoje triky neplatia. Tie používaj na ostatné." Povedala som
„ nemusím tie za mnou docupytajú samé" povedal a znovu si ma obzrel „Nikdy som ťa v šatách nevidel nový štýl?"„ nie to bude asi tým že si si ma po prvý krát všimol šaty nosievam aj do školy" povedala som on sa pousmial svoje ruky znovu presunul na moje boky a tentoraz ich aj stlačil. Čo si o sebe myslí že keď mu každá baba roztiahne nohy tam má právo sa dotýkať každej?
No vtom sa zrazu otvorili dvere vošlo do vnútra niake dievča mohlo mať do 19 rokov. Bola oblečené jak čistá štetka tak som to musela využiť. Odstrčila som od seba Maxa. A pozrela sa na dievča. Maxa vyzliekla už pohľadom.
„ ježiš aká náhoda akurát sme sa o tebe z Maxom rozprávali" povedala som a Max na mňa nechápavo pozeral prešla som k tej babe a pošepla jej „ užite si to " a odišla som preč.
Ani neviem čo to do mňa vošlo ale bola to jediná možnosť ako sa Maxa zbaviť. A ja o neho nestojím nechcem mať nič z niekim kto mal penis už v každej babe. Nie ďakujem. Išla som si naspäť sadnúť do boxu a po niakom čase.......
Tak a máme tu ďalšiu časť dúfam že sa vám to zatiaľ páči . Uvidíme sa v ďalšej časti.
YOU ARE READING
eyes don't lie
RomanceVždy som bola triedne prasa. Vždy ma šikanovali. Rodiča ma nenávidia jedine čo vedia mi kázať skim mám byť ako mám vyzerať jedinú vec ktorú mi dokážu povedať je si tučná. Všetko sa zmenilo keď som stretla jeho Filipa zachránil ma. Spravil zo mňa oso...