20 minut temu mama opuściła mój pokój. To najwyższy czas, żeby zacząć wprowadzać w życie mój plan.Od godziny jedyne o czym myślałam to "ucieczka".
Powoli podniosłam się z łóżka, uważając by moje ruchy nie spowodowały skrzypienia materaca. Gdy już poczułam pod stopami zimną podłogę odetchnęłam z ulgą. Szybkim krokiem przemierzyłam dystans, między łóżkiem a szafą z ubraniami.
Jedną ręką chwyciłam plecak, a drugą natomiast otworzyłam szafę. Powoli zaczęłam wyciągać pojedyncze koszulki i spodnie bezzwłocznie wkładając je do plecaka.
Pakowanie zajęło mi raptem dwadzieścia minut. Podeszłam do komody i zabrałam wcześniej przygotowane ubrania. Jednym zdecydowanym ruchem ściągnęłam z siebie piżamy i sięgnęłam, po bieliznę która w ekspresowym tempie znalazła się na mnie. Po pięciu minutach byłam już ubrana.
Teraz najgorsza część, dostanie się na parter. Coś w środku korciło mnie żeby, ostatni raz zobaczyć rodziców, ale na szczęście mój mózg poradził sobie z tymi myślami. I doszłam do wniosku, że tym czynem tylko bym pogorszyła sytuację.
Złapałam za zimną klamkę i powoli zaczęłam ją naciskać. Gdy w końcu otworzyłam drzwi, wystawiłam czubek głowy za framugę, dokładnie skanując każdy centymetr korytarza. -Pusto- powiedziałam szeptem sama do siebie. Postawiłam pierwszy niezdecydowany krok. Teraz byłam już po za pokojem. Nie ma odwrotu. Następny krok był już bardziej zdecydowany. Zostały mi jakieś pięć centymetrów do schodków. -Dasz radę Madison, musisz - znów odezwałam się sama do siebie. Zebrałam się na odwagę i szybko, przemierzyłam wyznaczony dystans. 3...2..1.. Start! Zaczęłam odliczać w myślach a gdy dotarłam do cyfry zero szybko zbiegłam po schodach i czym prędzej udałam się do drzwi frontowych.
Jestem już na dworze. Całkiem wolna.
Ale czy na pewno szczęśliwa?
_________________
Cześć!
To moje pierwsze ff na wattpadzie, więc proszę o wyrozumiałość :)
Jak wiecie (lub też nie) piszę jeszcze ff na blogspocie (bloggerze, jak zwał tak zwał )
oo tu macie link! -> http://oopsmyshawnxff.blogspot.com/
Bardzo by mi było miło jakbyście zostawili po sobie jakiś ślad. Na przykład w postaci komentarza.
*Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, zostawcie w komentarzu swoje usery z twittera czy też z ask'a *
Do zobaczenia! xx
CZYTASZ
Secret - Shawn Mendes FF
Fanfiction17 letnia Madison ucieka z patologicznego domu. Cudem udaje jej się dotrzeć do Kanady gdzie mieszka jej ciotka chrzestna. Dziewczyna dostaje u niej schronie. Częstym gościem u kobiety, jest pewien chłopak, który zaczyna intrygować nastolatkę.. • Opo...