part 33

110 17 3
                                    

خدمتکار با سینی شام هیونجین داشت به سمت پلها می‌رفت که صدای هانی مانع شد از ادامه دادن : خودم میبرم .
سینی رو گرفت و از پلها بالا رفت : خانم این روزا خیلی عجیب شده .
هانی در اتاق رو باز کرد و داخل شد ، هیونجین پشت پنجره ایستاده بود : معلومه حالت خیلی بهتر شده .
پسر برگشت به سمت مادرش : اماه مغزم داره منفجر میشه .
هانی سینی رو روی تخت گذاشت و به پسر پریشونش چشم دوخت : چرا برای یک بار به حتی اینکه از مغزت کمک بخوای نمی‌ذاری قلبت تصمیم بگیره .
چشمای هیونجین کمی گرد شدن : قلبم ....
هانی روی مبل نشست و پاش رو روی پاش انداخت : اره قلبت .... آدما وقتی نمیتونن یک تصمیم منطقی بگیرن اجازه میدن قلب شون این کار رو انجام بده .... به نظر من که بد نیست گاهی از این اشتباه ها کرد .... وقتی چانگبین بهت آرامش داد حالت چطوری بود بهش فکر کن و تصمیم بگیر .
دهن هیونجین باز موند ، مادرش دیده بود که چانگبین براش چیکار کرده : اماه....
هانی به سینی غذا اشاره کرد : اون قیافه رو به خودت نگیر .... خجالت هم نکش بیا غذاتو بخور که باید فردا بری دانشگاه.
گونه های هیونجین سرخ شدن از خجالت و سرش تا جایی که میتونست پایین افتاد : همین الان گفتم خجالت نکش .
پسر جوان روی تخت نشست که هانی سینی رو به سمتش هول داد : چانگبین مرد خوبیه .... این طوری هم که ازش دیدم خیلی دوستت داره .... اینکه تو بوش رو شنیدی یعنی روت تاثیر گذاشته به این موضوع فکر کن .... تو یک امگای چشم طلایی هستی چندین آلفا داری که همه هم تو رو سهم خودشون میدونن.... اگه چانگبین رو انتخاب کنی اون نمی‌ذاره انگشت کسی به غیر از خودش بهت بخوره و می‌دونم اون قدر برات احترام قائل هست که تا خودت نخوای بهت دست بزنه .... نمی‌خوام مجبورت کنم که باهاش ازدواج کنی دارم راهی رو بهت نشون میدم که امنیتت رو خیلی بیشتر از بودنت توی خونه تضمین می‌کنه .... من نمیتونم بگم دوستت دارم حتی اگه داشته باشم .... اما چانگبین اینو بارها و بارها بهت میگه .... نمیگم برادرات نگرانت نیستن ، یا من نمیتونم امنیتت رو تضمین کنم دارم میگم چانگبین از همه ی وجودش ازت مراقبت می‌کنه .
سر هیونجین آروم بالا اومد : اگه اذیتم کرد چی .... اگه همه ی این رفتاراش فقط برای این باشه که گولم بزنه چی .... اگه وقتی باهاش رفتم منو زندانی کرد و باهام مثل بقیه رفتار کرد چی .... اون موقع چیکار کنم اماه ....
هانی خوب میتونست ببینه نگرانی بیش از اندازه ی پسرش رو : اون موقع من میام و برت میگردونم خونه و یک درس حسابی به چانگبین میدم و دیگه اجازه نمیدم حتی یک آلفا بهت نزدیک بشه .
لبخندی که قشنگ ترین لبخند عمر پسر بود روی لباش نشست ، قلب هیونجین چنان گرم شد که میتونست همین الان به چانگبین بگه حاضره باهاش ازدواج کنه.




از دانشگاه که بیرون اومدن هیونجین ماشین فلیکس رو دید رو کرد به جیسونگ و گفت: تو زودتر برو شرکت من یک کاری دارم که باید بهش برسم .
جیسونگ که رد نگاه دوستش رو دید با نگرانی گفت : مطمئنی که میخوای الان انجامش بدی .
هیونجین قدمی جلو گذاشت : اره .... می‌خوام قبل از اینکه آقای سئو رو ببینم همه چی رو به فلیکس هئونگ بگم .
به سمت ماشین رفت که فلیکس سریع پیاده شد ، لبخند بزرگی روی لبش بود در رو برای هیونجین باز کرد که پسر سوار شد : نگران نباش فلیکس بلاخره که باید بگه .

دوران سرکشی Where stories live. Discover now