ekg.

27 4 1
                                    

Nejistě před sebou tlačím vozík s EKG a hledám pokoj číslo 7.
Měla by tam být jistá mladá slečna u které mám zaznamenat funkci jejího srdce.

Potí se mi ruce a rychle mrkám.
Prakticky jsem se s točením EKG nikdy nesetkal , to jsem však staniční sestře říct nemohl a tak , když mi oznámila , že to udělám já , jen jsem přikývl a snažil se tvářit co nejvíc sebevědomě.

Naopak moje teoretické znalosti jsou více než dobré.
Doufám , že s nimi budu schopný provést praktický výkon.

Zastavím se před pokojem , kde se má nacházet děvče Kim Yeonju.

Zaklepu a nejistě otevřu dveře.
Nakouknu dovnitř s zběžně prolítnu pohledem onen pokoj.
Jedná se větší pokoj se třemi lůžky.
Dvě z nich jsou obsazena a to dvěmi dívkami , které jsou přibližně stejného věku a právě sedí na jedné posteli a hlasitě se smějí.

,, Dobrý den , děvčata "
Pronesu pevným hlasem , samotného mě překvapí , jak sebevědomě to působí.

Děvče s černými vlasy a ofinou , která ji končí lehce pod obočím , si mě přejede pohledem a neunikne mi , jak se lehce ušklíbne.

Druhá dívka , s krátkými , červenými vlasy mi věnuje krátký pohled avšak se hned vrátí ke svému telefonu.

,, Hledám Kim Yeonju "
Pronesu a obě děvčata upřeně pozoruji , zatímco mne pozoruje jen jedna.

Dívka s černými vlasy se uchichtne a zvedne se z lůžka.
,, To jsem já "
Automaticky ke mně natáhne ruku s náramkem , abych se mohl ujistit , že mluví pravdu.

Pohlédnu na onen náramek a kývnu hlavou.
,, Potřebuju , aby sis lehla na do postele , natočím ti EKG "
Pronesu a prohrábnu si vlasy.

,, Jistě "
Rychle si sedne na prázdné lůžku a věnuje mi nejistý pohled , následně si lehne na záda a upřeně na mě hledí.

,, Ehm- "
Odkašlu si a nervózně si zkousnu ret. Zřejmě EKG ještě nepodstoupila.
,, EKG spočívá v tom , že zaznamená pomocí grafu činnost tvého srdce , Yeonju "

Dívka pokývne hlavou a nejistě na mě hledí.
Zřejmě nechápe , co jí tím chci říct.

,, Potřebuji se dostat k tvému hrudníku "
Upřesním a promnu si prsty.

,, Oh "
Pochopí a rychle si začne stahovat tričko.

Já chytnu závěsy okolo její postele a rychlým pohybem jimi zakryji celou postel.
Soukromí je důležitý krok ke komfortu pacientů.

Svlékne si triko , které muchluje v ruce a s červenými tvářemi na mě hledí.

Modlil jsem se , abych neměl stejně rudé tváře jak ona.
Zaprvé , nebylo by to vhodné a za druhé , nechci jí dát najevo , že jsem z tohohle bazálního výkonu , nervózní.

,, Musíš si sundat i podprsenku "
Tentokrát můj pohled není tak pevný , jako ze začátku.

Yeonju vytřeští oči a nejistě se kousne do rtu.
,, Vy jste doktor ? "

Zaváhám.
,, Jsem student medicíny. Učím se na doktora "
Našpulím rty snažím se dívat všude okolo , jen ne na Yeonju , která přemístí své ruce na zapínání své podprsenky.

Sklouznu pohledem ke štítku na lůžku a pročítám si základní informace o pacientce , zatímco čekám , až si svlékne spodní prádlo , které zahaluje její hrudník.

adolescenceKde žijí příběhy. Začni objevovat