Hamjisung
Felixim gidiyosun dimiFelix
Başka çarem mi var amk piciHamjisung
Küfür etme yarramFelix
YoooğğggkHamjisung
Ne yaparsan yap ama adam beni istemesinFelix
Timammm
BbHamjisung
Bb_
Felix üstünü giymek için dolabına yöneldi sade bi şeyler giymeye karar verdi
Felixin giydiği
Daha sonra bi taksi çağırıp beklemeye başladı, taksi geldiğinde bindi pek heyecanlı değildi çünkü bunu bir çok kez yapmıştı zaten. Hepsinde de başarılı olmuştu Felix.
Geldiği yer büyük bir restorandı. İki katlı büyük,geniş bir bahçesi olan güzel bir yerdi, iç çekip içeriye doğru ilerledi. "İsminiz nedir efendim" dedi görevli. "Lee- yani Han Jisung" dedi Felix bi anlık kafası karışmıştı. "Bay Hwang sizi bekliyor buyrun efendim" diyerek Felix'i yönlendirmişti.
Felix adamı görünce biraz şaşırmıştı çünkü diğerlerinden daha farklıydı uzun boyu, uzun siyah saçları ve siyah takım elbisesiyle çekici gözüküyordu.
Hyunjinin giydiği
Adam Felixi görünce ayağa kalkmıştı felixin sandalyesini çekmiş Felix oturduktan sonra oturmuştu. Elini uzatıp "Ben Hwang Hyunjin" dedi yüzündeki hafif gülümsemeyle Felix uzatılan eli sıkıp "Bende Han Jisung" diyerek karşılık verdi.
Daha sonra yanlarına gelen garson siparişlerini aldıktan sonra gitti. Felix tırnaklarını masaya vurarak ses çıkartmaya başladı bunun rahatsızlık vereceğini düşündü ve bi kaç dakika sonra amacına ulaştı.
Hyunjin felixin ellerini kavradı ve yavaşça masaya geri bıraktı ama Felix vazgeçmedi. Çantasından bi lip balm çıkarıp sürmeye başladı sürekli yaydırırken çıkan sesler gerçekten rahatsız ediciydi ama buna bi şey dememişti.
Yemekler gelince Hyunjin konuya girmeye başladı " Gün içinde genellikle şirkette olup çalışıyorum günüm yorucu geçiyor ya senin"
"Benimde günüm çok yorucu o çantacı bu ayakkabıcı derken gün hızlı ve yorucu geçiyor" felix erkeklerin çok para harcayan insanları sevmediğini düşündüğü için bunu söylemişti fakat istediği tepkiyi alamadı hyunjin sadece gülümseyerek karşılık vermişti bu felixi dahada hırslandırdı.
"Yunjin gerçekten şık görünüyorsun" ismini yanlış söyleyerek sinir olacağını düşündü.
"İsmim Hyunjin"
"Aa öylemi pardon bu günkü yedinci buluşma kafam karışmış haliyle"
"Önemli değil Jisung baban nasıl?
Felix buna daha da sinir olmuştu. Nasıl yani yedi kişiyle buluşmasını önemsememiş miydi bu adam cidden gıcıktı. 'bibin nisil' sanane sanki babamla oturuyo davar demek istedi fakat diyemedi. "Fazla meşgul çok çalışıyor"
"Seninde modellik yaptığını duydum fakat bakmaya fırsatım olmadı merak ediyorum bi tane gösterirmisin"
Felix şimdi boku yedim diye geçirdi içinden. Şimdi Jisungu gösterirse herşeyi berbat ederdi. Hemen jisungla gittiği bir çekimde eğlencesine onuda çektikleri bir fotoğraf geldi aklına telefonunu eline alıp aramaya başladı bulunca telefonu hyunjine doğru tuttu.
Felix bunları jisungun çekiminin bitmesini beklerken eğlencesine settekiler çekmişti.
Hyunjin fotoğrafları gerçekten çekici bulmuştu bir süre baktıktan sonra
"Aralarda ki kırmızılar çok yakışmış""Teşekkürler"
Daha sonra yemekleri yemeye başladılar. Felix bilerek ağzını şapırdatıyordu fakat hyunjin sadece değişik alışkanlıkları
olduğunu düşündü. Felix artık yapıcak hamle bulamayınca yemeği bitirmeye karar verdi "benim artık gitmem gerek malum yedi kişi yorucu oldu" hyunjin ona kartını uzatarak "peki, yeni buluşma tarihi için haberleşelim kartını alabilir miyim?" Felix kartı alıp jisungun kartını uzattı.Hyunjin arkasını dönüp eliyle işaret yaptıktan sonra bi adam geldi "Minho Jisungu evine bırak" dedi ve tekrar bana dönüp elini uzattı elini sıktığımda "tanıştığımıza memnun oldum"diyerek ceketini giyip gitti.
Adam elini uzatıp "ben hyunjin beyin asistanı Lee Minho" dedi "bende han jisung"
Daha sonra adamı takip edip arabaya bindik kendi evimin adresini ne olur ne olmaz diye düşünüp vermedim jisungun ev adresini verdikten sonra arabayı sürmeye başladı.
Selamm
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 💗
Baysss🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung