Hyunjin ile sabah erkenden kalkıp kahvaltıya indik. Bu gün için çok heyecanlıydım. O unutmuştu belliki. Bu gün onun doğum günüydü. Onunlayken hayatımın en güzel günlerini yaşıyordum. O benim en büyük şansımdı.
Kapıya gelince yüzüme eğilip dudaklarımızı birleştirdi. Bu gün iş yemeği olacağı için geç gelecekti. Bu benim için iyiydi.
"Kendine dikkat et akşam geç geleceğim biliyorsun"
"Tamam kocacığım"
Bununla birlikte gülümsemiş, elini yanağıma koyup okşamıştı. Daha sonra yanımdan ayrılıp arabaya dindi ve gitti.
Hemen içeriye girip temizlik yapmaya başladım. Bu gün tüm çalışanlara izin vermiştim. Her şeyi kendim hazırlamak istiyordum. Tüm evi temizledim. Pasta yapmaya geçtim. Malzemeleri teker teker koydum. Pişince harika bir pasta oldu. Bir kaç bir şey daha yaptım. Hyunjin benim brownimi çok seviyordu. Onu da yapıp masayı hazırladım. Aslında arkadaşlarımızı da çağıracaktım ama bu gece bizim için özel olsun istiyordum. Onlarla daha sonra da kutlardık.
Oldukça yorulmuştum, ama devam ettim. Evi güzelce süsledim. Her yer mükemmel görünüyordu. Yukarıya çıkıp önce duş aldım daha sonra üzerimi güzelce giyindim. Bu gün sevdiğim adamın doğum günüydü. O yüzden özenerek hazırlandım. Üzerime siyah bir boğazlı kazak giyip üstüne bir süveter giydim. Altımada mini siyah bir etek.
Beyaz bacaklarım oldukça göz önündeydi. Hafif bir makyaj yapıp, saçımı şekillendirdim. Oldukça güz l olmuştum. Hediyemi de gözden geçirdim. Hazırladığım siyah kutunun içine kendi yaptığım öpücüklü sweatshirtü ve çift yüzüğünü koydum. Bu hediyeler için bir haftadır uğraşıyordum.
Hediye kutusunu elime aldım ve aşağıya indim. Saat 11.40'tı. Hyunjin birazdan gelirdi. Tüm gün hiç oturmamıştım bile ama ona değecek kadar güzel olmuştu her şey. Hediyemi kenara bırakıp ışıkları kapattım ve pastanın mumlarını yakmaya başladım. O anı kafamda canlandırırken telefonuma bir mesaj geldi. Hyunjin'in yazdığını düşünüp telefonu heyecanla elime aldım. Yazan Hyunjin değil, bilinmeyen bir numaraydı.0**********
*3 fotoğraf*Başka bir şey yazmıyordu. Fotoğraflara tıkladığımda gördiğüm şeyler karşısında donup kaldım. Olduğum yere çakılmış gibi ne hareket edebiliyor ne de bir tepki verebiliyordum. İnanmak istemesem de her şey apaçık ortadaydı.
Gözlerimden yaşlar süzülürken kapı açıldı. Işıkları kapattığım için etraf karanlıktı ama bedenim görünüyordu. Tek ışık pastanın mumlarıydı. Yanıma gelip sarılmaya çalışınca hızlıca ittim. Arkamdaki ışığı açıp telefonu ona doğru tuttum.
"B-bunlar ne?"
Hiçbir tepki vermeden telefona bakıyordu. Demek gerçekten beni aldatmıştı. Yüzüne sert bir tokat atıp ağlayarak yukarıya çıktım. Kapıyı kilitleyip yere çömeldim.
(Hyunjin'den)
Eve geldiğimde etraf karanlıktı. Felix'i görünce sarılmak istedim. Tabii beni itmeseydi. Işığı açıp elimdeki telefonu bana uzatınca şaşkına döndüm. En son bara Felix'e açıldığım gün gitmiştim. Bu o gün çekilmiş fotoğraflardı. İki kadınla çok yakın olduğum fotoğraflar vardı.O gün çok içtiğim için hiç bir şey hatırlamıyordum. Yüzüme gelen sert bir tokat ile afalladım. Yukarıya çıkınca yanına gidemedim. Çünkü "yaptım" veya "yapmadım" diyemiyordum. Kafamı çevirince bana hazırladığı şeyleri gördüm. Her şey harika görünüyordu. Pastanın yanına gidip dileğimi diledim.
Tek dileğim sensin minik bebeğim. Hep birlikte olalım. Doğum günüm bu gün değil seninle tanıştığım gün çünkü ben o zaman yaşamaya başladım. Benim hayatım sensin. Birbirimizi hiç bırakmayalım meleğim.
Gözümden bir yaş düşerken mumları üfledim. O benim tek dileğim, en büyük hediyemdi zaten. Nasıl yaptığımı aklım almıyordu. Gerçi yapmışmıydım onu bile bilmiyordum.
Koltuğa uzanıp tüm gece düşündüm. Hiçbir şey hatırlamıyordum. Belkide o gün sarhoşluğun etkisiyle yapmıştım. Onu kırdığım için öyle üzgündüm ki... Tün gün bunlar için uğraşmışken benim yaptığım hiç iyi olmamıştı. Henüz yeni aramız düzelmiş, sevgili olmuşken bunların olmasını hiç istemezdim. Belli ki o da hiç uyumamıştı. Tüm gece odadan hıçkırık ve ağlama sesleri geliyordu.
______________________________________Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung