4.

2.2K 212 201
                                    

Telefonu masaya koyup jisunga haber verdim daha sonra kıyafet ve ne konuşacağımı ayarladık bu sefer bitirmeliydim. Daha sonra ne yapacağımı bi kağıda yazıp prova yaptık.

Bunları yaparken çok yorulduğumuz için eve gidip hemen uyudum.

...

Kapı tıklandığında gel diyerek onay verdim içeri gelen minho'ydu.

"Jisung'la ne zaman buluşacaksın?"

"Yarın akşam"

"Bundan emin misin sonradan pişman olabilirsin"

"Bende çok meraklı değilim ama biliyosun işte babam..."

"Anladım güzel bi yer ayarlarım"

Diyip çıktı Minho aslında bunu istemiyordum tabiki fakat bir kaç sene evli kalıırsam babamın beni rahat bırakacağını düşünüyordum. Jeongin ile hala konuşamamıştım ama sorun çıkaracağından emindim. Zihnimi bu sorulardan kurtarmak için önümdeki dosyayla ilgilenmeye devam ettim.

...

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Hemen yatağımdan kalkıp hızlı bi duş aldım rutin işlerimi halledip çıktım. Bu gün kuaföre gidecektim o yüzden hemen hazırlanıp gittim.önce saçımı sonrada makyajımı yaptılar sonra jisungun yanına gidip dün seçtiğimiz kıyafetleri aldım giyindim ve kendime boy aynasından baktım gerçekten fazlasıyla güzel ve şık görünüyordum. Tekrar jisungla bir prova yapıp taksi çağırdım ve verilen adrese doğru yol aldım bu sefer daha kafe tarzı bir yerdi.
~
(Hyunjin'den)

Bu gün jisunga (felixe) daha yakın davranmaya karar verdim sonuçta onunla evlenmeyi düşünüyordum. Bu aralar çok yoğun olduğum için Jeongin'le buluşamamış haliyle daha hiç birşey anlatamamıştım.

Son birkaç evrak daha imzalayıp kalktım. Bir daha eve uğramamak için yanıma aldığım kyafetleri giyip parfümümü sıktım ve minho'yla arabaya bindik.

Geldiğimde masada oturmuş beni bekleyen çocuğu gördüm aslında garip hareketleri olmasa gayet tatlı biriydi.Felix onu görünce ayağa kalkıp selam verdi. Felix üzerindeki kırmızı ceket ile güzel görünüyordu.

~Hyunjin'i görünce ayağa kalkıp selam verdim yanıma geldiğinde elimi uzattım fakat elimi sıkmak yerine alıp nazikçe öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~
Hyunjin'i görünce ayağa kalkıp selam verdim yanıma geldiğinde elimi uzattım fakat elimi sıkmak yerine alıp nazikçe öptü.

"Çok bekledin mi biraz trafik vardı"

"Hayır yeni geldim"

Hemen sandalyemi çekip oturmamı bekledi oturduğumda hafif ittkiten sonra kendi yerine geçip oturdu. Üzerine beyaz bi gömlek ve kot ceket giymişti altında ise kumaş pantolon vardı doğrusunu söylemek gerekirse jisung için gitmesem etkilenirdim çünkü hem kibar hem yakışıklıydı.

 Üzerine beyaz bi gömlek ve kot ceket giymişti altında ise kumaş pantolon vardı doğrusunu söylemek gerekirse jisung için gitmesem etkilenirdim çünkü hem kibar hem yakışıklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oturduktan sonra konuşmaya başladı
"Ee günün nasıl geçti"

"Buluşmalarla hepsini beğendim ama karar veremedim senin?"

" Şirket işleri işte belkide kararın karşındadır"

Felix buna karşılık gülümsedi fakat sinir olmuştu bu adam ondan soğmuyor aksine yakınlaşıyordu

"Aslında biri çok iyi sex yarpıyormuş diye duydum o olabilir"

Hyunjin Jisung'un (Felix'in) sex bağımlısı olduğunu düşünüp ayrılmasını planlıyordu Felix, fakat hiç beklediği gibi olmadı

"Eminim benden iyi değildir istediğin sex olsun"

Felix aldığı cevapla kızarmıştı hiç beklemediği bir şeydi daha sonra kendini toparlayıp jisungla yaptıkları planı sürdürdü

"Pek sanmam ama neyse"

"Deneyelim o zaman "

Felix aniden ayağa kalkarak

"Bana sex mi teklif ediyorsun"

"İnanmam demiştin kanıtlamak istedim"

Yaptıkları plan tıkır tıkır işliyordu hyunjin yanlış yaptığını düşünecek ve daha sonra onun gitmesini garip bulmayacaktı ama hiçte öyle olmadı.

"Ne münasebet pis sapık seninle fazlaca konuştum bu kadar yeter" diyip hızlıca birkaç adım attı fakat daha fazlası gelmeden hyunjin felixi kolundan tutup çevirdi ve kendine çekti.felix şaşkın gözlerle bakarken hyunjin kısık bir sesle

"Benim hatam özür dilerim"

Felix geri adım atmak istesede yapamadı. Hyunjin geri çekilince derin bir nefes alıp kendine geldi

"Yok öyle hem sapıklık yap hem özür dile"

"Jisung gerçekten üzgünüm bu konuyu kapatsak"

"Daha fazla konuşmak istemiyorum"

"Jisung yerine oturur musun"

"Hayır"

"Sen mi oturursun ben mi oturtayım?"

Selammm💗

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻

Öpüldünüz bayssss💋🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

unexpected love/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin