Telefonu kapatıp hızla hastaneye gittim. Aşırı endişeliydim. Zaten kendimi suçlu hissediyorum. Suçluydum zaten öyle dememeliydim.
Hızlıca hastaneye gittim. Hemşirelere sorup odayı buldum. Hızlıca içeriye girdim. Felix öylece uzanmış tavanı seyrediyordu.
"Bebeğim iyi misin ne oldu?"
Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Ne dediğimin farkına vardım. Ama şu an umrumda değildi.
"Doktor bir şey dedi mi"
Hala cevap vermiyordu. Zaten bir hafta boyunca benimle hiç konuşmamıştı. Daha sonra odaya doktor girdi.
Hemen doktora döndüm ve merakala sordum.
"Merak etmeyin bir şey yok sadece yemek yemediği için tansiyonu düşmüş bir de üzünyüden uzak dursun"
"Peki"
Doktor çıktıktan sonra tekrar Felix'in yanına gittim. Bana bakmıyordu bile.
"Felix?"
Sanki ismini değil hakaret ediyordum. Yüzüme asla bakmadı. Üzülüyordum ama onun üzülmesine de dayanamıyordum.
"Yemek yemedim mi?"
"Canın istemiyordu"
"Çok mu ağladın"
"Sanane"
"Özür dilerim"
"Dileme"
"Öpsem?"
Gülümsedim. Kabul edeceğini düşünmüyordum ama eskiden böyle yapıyordum.
"Öp"
Söylediği şeyle şaşırdım ama pek uzatmadan gidip yanağından öpecekken kafasını çevirip dudağıma yapıştı. Bir an donakaldım ama daha sonra bende karşılık verdim.
Aç kurtlar gibi öpüşüyorduk. Onu o kadar özlemiştimki. Her gün yanımda olmasına rağmen dokunamamak bana en büyük cezaydı.
İkimizde nefes nefese kalınca ayrıldık. Kızarmış dudakları, dağılmış saçlarıyla o kadar cezbedici duruyordu ki.
"Özür dilerim bu bir haftada anladım ki ben sana çok aşığım belki sen beni sevmiyorsun ama..."
"Seni çok seviyorum minik bebeğim"
"Bende seni kocacığım"
Felix'i kucağıma alıp arabaya götürdüm. Resmen rüyada gibiydim.
Ciddi ciddi Felix beni seviyordu. Eve gelince yine onu kucağıma alıp içeriye geçtik. Annemler de çok endişelenmişti. Onlarla konuşup Felix'i odamıza çıkarttım. Birlikte sarılıp uyuyduk.♡♡♡
Sabah yüzümdeki öpücüklerle uyandım. Allah'ım bu günleride mi görecektim. Bu gün hiç işe gitmek istemiyordum.
"Günaydın bebeğim"
"Günaydın aşkım"
"Ne!?"
"İşe geç kalıyorsun kalk hadi"
"Yaa duymadım bir daha"
"Kalk hadi aşkım"
Dudaklarını uzunca bir kez öpüp hazırlandım. O yine odada yoktu. Aşağı indiğimde kapıda beni bekliyordu.
Onu öpüp evden çıktım. Bu bir hafta bana bir yıl gibi gelmişti. Kendimden nefret etmiştim. Dün olanlara ise hala inanamıyorum. İşlerimi bir an önce bitirmek istiyordum.
✯✯✯
İşlerimi bitirip hızla şirketten çıktım. Eve geldiğimide Felix ortalıkta yoktu. Odaya çıktım ve yatakta gördüğüm beden ile şaşkına döndüm.
Felix normalde üstüne uzun bir t-shirt giyordu. Bembeyaz süt gibi teninin üzerine birde beyaz bir takım giymişti. Dudağımı ısmama engel olamadım. Peri gibiydi.
"Hoş geldin kocacığım"
"Hoş buldum hemde çok"
"Beğendin mi?"
Yataktan kalkıp yanıma geldi ve ellerini boynuma doladı.
"Çok yakışmış"
Bir anda dudaklarıma yapıştı. Her zaman ki gibi değilde daha sert öpüyordu. Bu işin sonunu az çok tahmin edebiliyordum.
Bacaklarını bana dolayıp kucağıma çıktı. Bende düşmemesi için kalçalarından tuttum.
Yine o büyüleyici koku burnuma doldu. Öyle güzel kokuyordu ki bunu koklayarak anlayabilirsiniz. Kelimeler yetmez. Bir yandan arkadan saçlarımı okşarken bir yandan üst dudağımı ısırıyoru.
Ellerini saçlarımdan çekip gömlegimin düğmelerine yönlendirdi. Bende bacaklarını okşuyordum. Gömleğimin düğmelerini açınca bir an geri çekilip ona baktım. Gözlerinde büyük bir istek vardı.
"Bundan emin misin? Canın yanabilir yani gerçekten istiyor musun?"
"Her şeyden çok"
Yarın smut varrrr
Birisi bana büyü yapacakmış öyle dedi korkuyorum
Bölümün geç gelme sebebi 👇🏻Derin_Felix iki saat güldürdü.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung