28.

1.7K 142 119
                                    

Sabah kalçamdaki yoğun acı ile uyandım. Yataktan kalkmaya çalışsam da beceremedim. Hyunjin'i dürtmeye başladım.

"Hyunjin kalkar mısın?"

"Hm?"

"Canım yanıyor kalkamıyorum yardım eder misin?"

Gözlerini açıp kafasını bana çevirdi.

"Canın mı acıyor?"

"Hım hm"

Ayağa kalkıp çekmeceden hap ve krem çıkarttı. Masadan suyu alıp bana verdi. Hapı içip ona döndüm.

"Kıyamam bebeğime özür dilerim dün gece kendimi tutamadım"

Daha sonra yorganı açıp boxerımı sıyırdı.

"Bacaklarını arala"

Hala çok utanıyordum. Aklıma geldikçe kızarıyordum. Bacaklarımı araladım. Elindeki soğuk kremi deliğime sürünce irkildim.

Hyunjin böyle temas ederken dayanmak zordu. Kremi sürdükten sonra tekrar boxerımı giydirdi.

"Beni gerçekten seviyor musun?"

"Tabi ki sevmesem böyle bir şey ister miydim?"

"Kararını değiştiren ne oldu?"

"Sensiz yaşayamamam"

Gülüp uzunca dudaklarımı öptükten sonra ayağa kalkıp aşağıya indi. Ne olduğunu anlamasam da bir kaç dakika sonra elinde tepsiyle geri döndü.

"Bu gün biraz dinlen"

"İşe gitmeyecek misin?"

"Seni bu halde bırakıp nasıl gideyim?"

Gülüp yanıma oturdu. Eline çatalı alıp yemek yedirmeye başladı. Çok mutluydum. O benimle böyle ilgilenirken mutlu olmamak elde değildi zaten.

Onunla Jisung sayesinde tanışmıştım ama Jisung'un haberi yoktu. Aklıma gelince bu gün haber vermeye karar verdim.

"Hyunjin bu gün Jisung'u çağırsam olur mu bilmesini istiyorum"

"Tabi ki akşam yemeğe çağırırız Minho da gelir"

"Olur"

Daha sonra Jisung ve Minho'ya haber verip birlikte uyuduk. Çok huzurluyum ve bu hiç bozulmasın istiyordum.

Uyanınca hazırlanıp aşağıya indik. Zaten sofra hazırlanmıştı. Hala ağrım vardı ama sabahki kadar olmadığı için iyiydim.

Jisung'lar da gelince masaya oturduk. İkiside birbirine gerip garip bakıyordu. Sessizliği bozan Jisung oldu.

"İkimiz ne alaka"

"Beğenemedin mi?"

"Merak ettim"

İkisi konuşurken Hyunjin lafa girdi.

"Bir şey söylemek için çağırdık"

"Evet bizim için önemli bir şey sizinde öğrenmenizi istedik"

Jisung birden gülmeye başladı. Zaten mekan fark etmez her yerde gülüyordu. Kahkahalarının arasından konuştu.

"Felix hamile falan mı?"

Kaşlarımı çatmış Jisung'u dürterken Minho'nun da kendini zor tuttuğunu gördüm.

"Hamile değil ama biz sevgiliyiz"

İkiside bir anda durup şaşkınca Hyunjin'e baktılar. Ben ise rahatlamıştım. Hyunjin'in elini masanın altından tutarak destekledim.

"Ne! Siz Felix ile"

Jisung ağzını açmış bize bakarken Minho ikimizi süzüyordu. Sonunda o da konuştu.

"Şimdi bakınca yakışıyormuşsunuz"

"Vay be Felix te aşık oldu ağlıycam"

"Ya Jisung! Teşekkürler Minho"

"Hep bana kız zaten"

Elimi anlıma vurup Hyunjin'e döndüm mutlu mutlu bizi izliyordu.
Onun gülüşü... O kadar güzel ki  kelimelerle anlatılamayacak kadar büyüleyici.

Biraz daha sohbet ettikten sonra Minho ve Jisung ayrıldılar. Bizde salona geçip sohbet etmeye başladık.

(Jisung'tan)
Minho beni bırakmak istediğini söyleyince kıramadım. Birlikte onun arabasına bindik. Kendi kemerini bağlayıp bana baktı. Ne olduğunu anlamadığım için öylece bakıyordum.

Üzerime eğilip kemeri çekmeye çalışırken refleks olarak eli destek alma amaçlı bacağımda durdu. Kendimi geri çektiğimi hissedince kafasını yüzüme çevirdi.

Bu kadar yakın olmak benim için hiç iyi değildi. Karanlığın ardında ay gibi parlayan yüzü kalbimin hızlanmasına sebep oluyordu.

Elinin nerede olduğunu fark edip geri çekti. Kemeri takınca gülümseyip yerine oturdu. Kalbim ise hala ağzımda atıyordu.

Arabayı çalıştırıp direksiyonu iki eline aldı. Şimdi de oldukça yakışıklıydı. Ahh ne diyorum ben? Kalbimin oldukça hızlı atmasının sebebi çekici olması mı? Yoksa ondan hoşlanıyor olmam mı? Ne!? Ondan hoşlanmak mı?

"Beni çok beğeniyorsun sanırım gözünü ayırmadan izliyorsun"

Onun sesiyle düşüncelerimi bir kenara bırakıp kendime geldim. Yine rezil olmuştum işte.

"Dalmışım"

"Hyunjin ve Felix çok yakışıyorlar değil mi? Sence ilişkileri nasıl olur?"

"Evet çok yakışıyorlar. İlişkileri hakkında bekleyip göreceğiz ikisi de birbirine ters karakterler"

"Haklısın Hyunjin fazla kaba Felix ise daha kibar ve kırılgan biri"

"Umarım Hyunjin Felix'i üzmez"

"Bilerek yapacağını sanmıyorum ama sinirlenince gözü dönüyor"

Evimin önüne gelince bir an duraksadım. Ben evimin adresini vermemiştim ki. Nereden biliyordu?

"Adresimi nerden biliyorsun?"

"Eskiden Felix'i almaya geliyordum oradan aklımda kalmış"

"Hm anladım iyi geceler o zaman"

"Sanada iyi geceler"

Arabadan inip evime doğru yürüdüm. Kapının önüne gelince ona el salladım. O da gülümseyip el salladı. Eve girene kadar gitmemişti. Son zamanlarda hissettiğim bu duyguyu anlamak zordu.

Belkide sadece etkilenmişimdir. Yada... Daha fazla aklımı kurcalamak istemediğim için yatağıma geçip gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.

Minsungta yapcam az kaldı. Ve sanırım bir ay smut yazamıycam ramazanda oruçluyken smut yazarsam çarpılır mıyım? Aslında daha smut yazıcaktım ama Ramazan'a denk geldi.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗

Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️





unexpected love/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin