Oylar çok az bi arkadaş üzülüyo da
...
Sabah gözlerimi üst üste gelen mesajlarla açmıştım. Siktir! Jisung yazmıştı şimdi boku yemiştim.
Hamjisung
GünooFelixxxx
F
E
L
İ
X
Kalk lan
Alooooo
Felix
Enerjimi sömürdünGünaydın
Hamjisung
Dün ne olduuuu?Hallettin miii?
Felix
Bu gün AVM ye gidelim orda konuşuruzHamjisung
Timamm14:30?
Olur muu?
Felix
OlurGörüşürüz
Hamjisung
Görüşürüzzz
Bu mesaja 💗 ifadesi bıraktı...
Yarım saat vardı bir şeyler atıştırıp giyindim daha vakit olduğu için oturup telefonumla ilgilenmeye başladım. Üstten gelen mesajla oraya baktım hyunjin yazmıştı mesajın üzerine tıklayıp ne yazdığına baktım.
Hıyarcan
SelamNasılsın
Felix
Selamİyiyim de bi şey mi oldu?
Daha dün buluşmuştuk yani başka bi şey vardı yoksa benim jisung olmadığımı mı öğrenmişti. Ben bunları düşünürken gelen cevapla rahatlamıştım.
Hıyarcan
Bi şey olması mı gerekNasıl olduğunu sormak istedim bide
Beni affettim değil mi?
Felix
Seninle bir daha buluşmayacağımBoşuna uğraşma
İyi günler
Hıyarcan
Hadi ama jisung
(İletildi 13:45)Bir daha mı öpmem gerek
(İletildi 13:45)Heyy
(İletildi 13:46)Peki iyi günler ama buluşacağız
(İletildi 13:46)...
(Hyunjin'den)
Babam artık bir şey demiyordu fakat bana olan bakışlarından ne demek istediğini gayet iyi anlıyordum. Tek çare bu değişik çocukla evlenmekti.Bu çocuk diğerlerinden farklıydı. Normalde buluşmalarda hep insanlar benden çekinir ve kibar davranırlardı ama bu çocuk sanki askerlik arkadaşıyla yemek yer gibiydi. Herkez benden etkilenirdi isteyipte etkileyemediğim kimse olmamıştı ama bu çocuk cidden etkilenmemişmiydi.
Bu düşünceleri kafamdan atıp Jeongin'i aradım. Uzun zamandır bu işler yüzünden görüşemiyorduk onu arayıp akşam geleceğimi söylemiştim.
Minho'ya da haber verip rahatsız etmemesini söylemiştim.~
Telefonu çantama koyup taksiye bindim. AVM nin önüne gelince jisungla karşılaştım beraber içeriye doğru adımladık.
AVM ye girdiğimizde neredeyse bir ordu paparazi ile karşılaştık. Etrafta bir sürü ışık patlıyordu. Paparaziler jisunga sorular sorarken bende soruların bitmesini bekliyordum. Sonunda Jisung bana döndüğünde beraber oradan uzaklaştık.
~
(Minho'dan)
Hyunjin rahatsız etmememi söylediği için bu gün izinliydim. Üstümü giyinip hem evin eksikleri hemde bi kaç parça bir şey almak için Avm ye gidecektim. Üstümü giyinip evden çıktım.AVM ye gelince biraz gezindim daha sonra biraz ileride bir sürü paparazinin olduğunu gördüm umursamadan geçmeye karar verdim fakat tanıdık bir sima görünce duraksadım. Bu Hyunjin'in buluştuğu çocuk jisung'tu (Felix) merak edip yaklaştım fakat duyduklarıma çok şaşırdım. Paparaziler onun yanındaki çocuğa sorular soruyordu.
"Jisung bey chanel ile yapılan çekimler büyük tepki gördü bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"Bir kaç hafta önce anlaşma yaptığınız marka nerdir jisung bey?"
"Babanızın yurt dışına döneceği söyleniyor doğrumu efendim"
Gibi bir sürü soru söylüyordu bunlar olurken o çocuk onun yanında bekliyordu, daha sonra ikisi birlikte oradan uzaklaştılar. Peki jisung o ise Hyunjin'in buluştuğu çocuk kimdi? Kafam iyice karışmıştı bende eve dönüp araştırmaya başladım.
Önce Instagrama girip han Jisungu arattım. Hyunjin'in buluştuğu çocuk yalan söylemişti. Hemen fotoğraflara bakmaya başladım.
Selamm
Bu gün bir bölüm daha atıcam Felix ve Jisung'un Instagram hesapları olcak
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung