Hyunjin gidince annemler aradı. Hal hatır sormak için olduğunu düşünsem de telefonu açtığım an bağırmaya başladılar. Annemler internette pek dolaşmazdı fakat teyzemler anneme hemen yetiştirmiş.
Beni arayıp Avustralya'ya gelmemi istediler. Evlenmeme karşı değillerdi fakat onlara söylemediğim için fazlasıyla kızgınlardı.
Babam çoktan bilet almıştı bile 1 saate uçağım vardı. Bavulumu hazırlayıp hava alanına gittim.
Hyunjin'e haber vermek istemedim çünkü buraya gelmesini istemiyordum. Uçağın lalkmasına 10 dakika kala ona yazıp telefonu kapattım.Minik bebeğim
Hyunjin ben Avustralya'ya gidiyorumHıyarcan
Ne neden?
(İletildi)Felix bir şey mi oldu?
(İletildi)Neredesin?
(İletildi)Bak şu mesajlara
(İletildi)Felix lütfen cevap ver neden gidiyorsun bir şey mi oldu hadi bak şu siktiğimin mesajlarına endişeden ölüyorum
(İletildi)(Hyunjin'den)
Saatlerce aradım ama açmadı. Evine gittim fakat kimse yoktu. Kafayı yiyecektim artık neden gitmişti. Eve gidip aramaya devam ettim. Yarın ilk iş Avustralya'ya bir bilet almak olacaktı. Başına bir şey mi gelmişti. Bunu düşündükçe uyuyamıyordum. Zaten uyuyamazdımda.Tüm gece düşündüm, aradım, arada gözlerimden istemsizce bir kaç damla yaş bile akmıştı. Ben mi bir şey yapmıştım? Başına bir şey mi gelmişti? Neden sadece bunu yazdı?
Düşünmekten kafayı yiyecek dereceye geldim. Balkona çıkıp hava aldım. Ona bir şey olması düşüncesi beni deli ediyordu. Bu kısa sürede ne kadar bağlanmışım oysaki.
(Felix'ten)
Yaklaşık 10 saat sonra uçaktan inip bir taksiye bindim. Taksideyken telefonumu açtım. Ekrandaki sayıyla gözlerim büyüdü. +99 arama da neydi. Hyunjin'e bir şey mi olmuştu. Hemen telaş ile aradım. Açtığında sesi titriyordu."Felix neredesin sen ben ne kadar endişelendim haberin var mı? Onca saat geçti şimdi mi aklına aramak geldi. İyisin değil mi?"
"Bu kadar endişeleneceğini düşünemedim uçaktan yeni indim ayrıca iyiyim"
"Neden gittin"
Sesi hala titriyordu. Çok mu merak etmişti. Tamam yazar geçer diye düşünmüştüm.
"Annemler evleneceğimi duymuş haber vermediğim için kızdılar bilet falan almışlar itiraz edemedim özür dilerim"
"Ne zaman gelirsin peki"
"Bir hafta sonra dönücem ama telefonlara cevap veremeyeceğim orada hatlar çekmiyor annemlerde teyzemlerde aramış"
"Yani bir daha bir hafta sonra mı görüşeceğiz"
"Evet"
"Seni özleyeceğim minik bebeğim"
"Sadece bir hafta bende seni özleyeceğim kapatmam gerek"
"Kendine dikkat et öğünlerini atlama bu bir hafta hemen geçsin görüşürüz minik bebeğim"
"Görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung