Eve geldiğimde Hyunjin benimle gelmemişti. Kötü hissediyordum ama bu benim kararımdı. Kim bilir ne kadar üzülmüştü. Tüm gece onu bekledim ama eve gelmedi. Çok mu kötü yapmıştım. Ama kabul edersem de kötü olurdu onu sevdiğimden henüz emin değildim.
Bende tüm gece uyumadım. Sabah olunca da gelmedi. Kendimi çok suçlu hissediyordum. Artık içimde tutamadığım düşüncelerim göz yaşı olarak aktı.
Saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Kapı sesini ise hiç duymadım. Hyunjin odaya girince ona döndüm.
Endişeli bir şekilde yanıma oturdu."Bir sorun mu var Felix"
"Al işte böyle olacağını biliyordum"
"Ne olacağını biliyordun?"
Cevap vermeden sadece ağladım. Artık benden nefret ediyordu. Ne oldu minik bebeğime? Beni sevmiyordu artık.
(Hyunjin'den)
Felix'i ağlarken görünce yanına gittim. Sorunca aldığım cevabın nedenini biliyordum ama artık diyemezdim. Daha fazla acı çekmek istemiyordum.Bende artık anlaşmalı bir evlilik gibi davranacaktım. Ama onu böyle ağlarken görmeye dayanamıyordum.
"Felix söyler misin? Neden ağlıyorsun"
"Sus bir daha deme onu"
"Felix ne demek istediğini anlamıyorum"
Bu sefer daha çok ağlamaya başladı. Hıçkıra hıçkıra ağlamasına dayanamıyordum ve bu benim yüzümdendi.
"Hadi söyle minik bebeğim"
Islak ve kızarmış gözleriyle kafasını kaldırıp bana baktı. Kıyamıyordum işte. Bir meleğin ağlamasına dayanamıyordum.
"Benden nefret etmiyor musun?"
Ahh cidden ondan nefret ettiğimi mi düşünüyordu. Elimde olsa dün geceyi hiç yaşamamış olmak isterdim. Ona hala aşığım ama o ondan nefret ettiğimi sanıyordu. Neyin içine girdim ben.
"Hayır"
Bir anda üstüme sarıldı ama onunla artık eskisi gibi olamazdım. Hiç karşılık vermedim. Bir süre sonra bunu anlayıp kendini geri çekti.
Çenesi titrerken bana bakıyordu. Bende yerimden kalkıp dolaptan kıyafetlerimi aldım ve tuvalete girdim.
Ne olursa olsun artık soğuk davranacaktım. Belki böylece unuturdum. O böyle yaparken pek mümkün olmasada...
İçeri geçtiğimde hala ağlıyordu. Yapacak bir şey yoktu. Yatağa geçip uzandım. O sadece yatağın başında oturup tüm gece ağladı. Bende tüm gece uyumadım.
Sabah yataktan kalkıp tuvalete gittim. Hiç durmadan hıçkırarak ağlıyordu. Bu beni rahatsız etse de elimden bir şey gelmiyordu. Odaya geri döndüğümde orada yoktu.
Aşağıya indiğimde kapıda beni bekliyordu. Allah'ım çıldıracağım. Onu öpmezsem yine tüm gün ağlayacaktı ama canım yanıyordu işte. Kapıdan onu hiç umursamadan geçtim.
Şirkete geldiğimde de sadece uyudum.
✿✿✿
Eve geldiğimde gözlerinden ateş çıkan Felix'i gördüm. Televizyon izliyordu. En azından ağlamıyordu. Bende geçip yanına oturdum. Oturduğum gibi kalkıp yukarıya gitti.
Şimdi ne oluyordu. Kafayı yememe ramak kalmıştı. Bende onun peşinden yukarıya çıktım. Yatakta uzanıyordu.
"Neden kalktın?"
Hiç cevap vermeden tavanı izliyordu. Ne istiyordu onuda anlamıyordum.
"Söylesene"
Ben geçip yanına uzandım ikimizde tavana bakıyorduk.
"Sen beni umursadın mı?"
Sesi soğuk ve titrek geliyordu. Onu dün gecede bu sabahta umursamamıştım. Bozulmuştu sanırım.
"Ne yapayım sarılıp öpeyim mı ne beklediğini anlamıyorum sen beni red ettin ya hani"
"Ben seni red etmedim emin değildim ama sen zaten beni sevmiyormuşsun. Ağlamaktan gözümde yaş kalmadı. Gözlerim sızlıyor bir kere dönüp bakmadın"
"Ne dersen de sevmiyormuşsun deme seviyordum çünkü lanet olsun ki öyle"
"Bu mu senin sevgin güzelmiş"
"Yapma Fel-"
"Sus lütfen ağlayamayacağım gözlerim acıyor"
"Alışmalısın"
"Alışmayacağım işte!"
Tekrar ağlamaya başladı. Yine onu ağlatmayı becermiştim. İyi halt yedim.
"Tamam ağlama"
"Rahatsız oluyorsan git"
"Rahatsız olduğum için değil senin için diyorum"
"Sen beni umursamazsın ki..."
"Felix yeter suçlu ben mişim gibi hissediyorum böyle yaparak kendimi kötü hissettiriyorsun bunu alışmalısın sende beni umursama çünkü bir daha ne minik bebeğim diyeceğim nede öpeceğim"
(1 hafta sonra)
Bu konuşmadan sonra Felix bir daha yüzüme bakmadı bu seferde onu suçlu duruma düşürmüştüm. Sadece benim uyuduğumu düşündüğü zaman sessizce ağlıyordu.Bir haftadır ona dokunamamak o kadar zordu ki...
Yine şirketteyken hizmetlilerden biri aradı.
"Efendim Felix bey bayıldı hastanedeyiz"
Bu gün son bir bölüm daha gelicek 9-10 gibi atarım
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung