❗olaydaki karakterler gerçek hayattan alınmamıştır. Tamamen kurgudur. Hassas ve rahatsız olanların okumaması önerilir❗
"Her şeyden çok"
Bunu dememle beni yatağa bıraktı. Üzerindeki gömleği çıkartıp. Üzerine eğildi. Bir yandan öpüyor diğer yandan üzerimdeki bluzu çıkartıyordu.
Dudaklarımı sanki günlerdir aç kalmış kurt gibi talan ediyordu. Arada dudağımı ısırıp kendine çekiyordu.
Daha sonra boynuma yöneldi. Emip ısırıyordu. Boynumdan karnıma kadar diliyle yol çizdi.
Dilini göğüs ucuma getirip dairesel hareketlerle ıslatıyordu. Diğer göğsümüde eliyle oksuyordu. Arada dişlerinin arasına alıp oynuyor ısırıyordu. "Mmm... Hyunjin"
Aynısını diğer göğüs ucuma da yapmaya başladı. Artık dayanamıyordum.
(Hyunjin'den)
"Hyunjin"
"Efendim minik bebeğim"
Aslında ne istediğini biliyordum ama ondan duymak istedim. Şuan olduğumuz duruma hala inanamıyordum.
Biraz doğrulup kulağıma eğildi. Fısıldayarak ve istekli bir şekilde konuştu.
"Seni içimde istiyorum kocacığım"
"Minik bebeğime istediğini verelim o zaman"
Dudaklarına küçük bir öpücük kondurup. Şortunu indirdim. O kadar güzel görünüyordu ki...
Bacak arasını emip ısırıyordum. Vücudunun her yerinde benim izlerin olsun istiyordum. O ise güzel inlemelerini bana sunuyordu.
Artık dayanamadığını görünce orta, işaret ve yüzük parmağımı ağzına soktum. Diliyle iyice ıslatıp emiyordu.
Parmaklarımı ağzından çıkartıp kastığı dar deliğinin etrafında gezdirdim.
"Kasma kendini canın yanar"
Kafasını sallayıp kendini rahat bıraktı. Korkulu ve istekli gözlerle bakıyordu.
"Hazır mısın?"
"Hımhm"
Önce bir parmağımı soktum, ardından ikinciyi. Biraz alışmasını beklediğikten sonra üçüncü parmağımı sokum.
Sadece o güzel ve cezbedici sesiyle inliyordu. İçinde makas hareketleri yapmaya başladım. O inledikçe onu daha çok becermek istiyordum.
Parmaklarımı içinden çıkartıp gözlerine bakarak ağzıma götürdüm. Beni hayranlıkla izliyordu. Parmaklarımı iyice yaladım.
Beni izlerken elini bir anda kemerime attık. Beni çekiştirerek kendine çekti. Kemerimi çıkartıp bir kenara attı. Ardından fermuarımı ve düğmeleri açtı. Bunu yaparken gözlerime bakıyordu. Kahretsin çok seksi görünüyordu.
"Kocacığım sertleşmiş mi?"
"Kocacığın sadece minik bebeğini durmadan becermek istiyor"
Ardından pantolonumu ve boxerımı sıyırdı. Gözlerini büyütüp bir bana birde penisime baktı.
"Başta görseydim semeyim hiç demezdim"
Gülüp ayağa kalktım pantolonumu çıkartıp tekrar üzerine eğildim. Dudaklarını emmeye başladım. O ise geri çekildi.
"Hyunjin dayanamıyorum"
Daha fazla oyalanmadan penisimi deliğine konumladım. Önce başımı deliğine soktum daha sonra çıkartıp hepsini soktum. Felix ise çığlık atarcasına inliyordu. Alışması için bir kaç dakika bekledim.
"Devam et"
İçinde gel git yapmaya başladım. Altımdaki güzel bedene baktım. Terden anlına yapışmış saçları, kızarmış ve şişmiş dudakları ve istekli gözleriyle büyüleyici görünüyordu.
Bir süre sonra köklemeye başladım. Artık acıyla değil zevkle inliyordu. Tatlı noktasını bulduğumu anlayınca köklemeye devam ettim. En sonunda titreyerek elime boşaldı. İçinden çıkmadan kucağıma oturttum.
"Zıpla"
Zıplamaya başladı o zıpladıkça yükseliyordum. Bende bir kaç dakika sonra içine boşaldım.
İkimzde nefes nefese yatağa azandık. Tekrar üzerine çıkıp bu sefer penisimi ağzına soktum. O da doğrulup ağzına almaya başladı.
Arada nefessiz kalıp çıkartıyor sonra tekrar ağzına alıp emerek yalıyordu. O gece kaç tür yaptığımızı bile sayamadım...
Artık evrenden silinebilirim ilk smut bölümümdü kötü olabilir.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın 🙏🏻💗
Öpüldünüz 💋 baysss 🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/Hyunlix
FanfictionEvlen benimle NE! Arkadaşının yerine yemeğe giden Felix, ailesi zorladığı için evlenmek zorunda olan Hyunjin ile anlaşmalı bir evlilik yapar. [Tamamlandı✓] ✨Hyunlix ✨Minsung