"Ben geldim!"
kapıdan içeri girdiğinde minik köpeğini bekleyen Arya maalesef sessizlikle kaşılaşmıştı.
"Tesla selam sabah yok mu oğlum?"
Üzerindekileri astıktan sonra salona doğru ilerledi Arya. Beklediği şey köpeği iken onu Tesla'nın ağzını eliyle kapatmış Jayden karşılamıştı.
"burada ne işin var?"
Jayden sonunda küçük köpeği bıraktığında Tesla havlayarak Arya'nın ayağına saldırmaya başlamıştı. Heyecanlı köpeğini kucağına alarak anlamsız bakışları ile Jayden'a bakmaya devam ediyordu Arya.
"sürpriz?"
diyerek kollarını havaya kaldırdı genç adam, onun bu hareketine karşı gülümsedi genç kız.
"neyin sürprizi bu?"
"tarihe bak."
genç kız telefonun ekranını açıp yazan tarihe baktı.
"14 şubat."
"14 şubat."
İkili aynı anda konuştuklarında birbirlerine gülümsediler, Arya az çok neler olduğunu kapmıştı.
"sevgililer günümü kutlamaya mı geldin sahte sevgilim?"
"sahte de olsa bir sevgilin var. kimsenin ağzına laf vermeye gerek yok diye düşündüm."
Arya Jayden'ın ince düşüncesinden dolayı teşekkür edip, ona sarılmıştı, ikili uzun bir sarılmadan sonra Jayden'ın hazırladığı ilk sürpriz için mutfağa geçmişlerdi. Jayden makarna ve köfte yapmış güzelde bir sofra hazırlamıştı, Arya gülerek masaya oturdu. Jayden da kendi tarafına geçince ikili yemeğe başladılar.
"nereden geldi aklına sevgililer günü kutlamak?"
Arya'nın sorusu ile elindeki çatalı kenara koydu Jayden.
"irfan ve cengiz bugün için sana ne hazırladığımı sordular."
beklemediği ikilinin adını duyması ile gülümsedi Arya. İkili son zamanlarında hayatında büyük bir yer edinmişti, ne zaman Samandıra'ya gelse ikili onunla bol bol şakalaşıyor, genç kızı asla yanlız bırakmıyorlardı. ikisinin adı geçince Arya gülümsüyor, onlarlayken mutlu hissediyordu. bu hikaye ona iki tane arkadaş kazandırmıştı.
"gerçekten... baş belaları."
"öyleler ama onları seviyorsun değil mi?"
Arya onaylar bir şekilde kafasını salladı. Jayden da gülümseyerek önündeki yemeğe döndü. Buraları hazırlarken kendisini düşündü. Yorulmuştu ama planın en yorucu kısmı kesinlikle kuzeninden evin anahtarını alma kısımıydı. Nino onu fazlasıyla yormuştu.
"evime nasıl girdin peki?"
boşver der gibi kafasını salladı jayden, Nino'nun ayak işlerini yaptığını öğrenmesine gerek yoktu.
"bu güzel düşüncen için teşekkür ederim Jay."
gelen ses ile kafasını kaldırdı Jayden genç kız ona bakmıyor yemeğini yiyordu. ama kurduğu cümle Jayden'ın bir süre kendisine kitlenmesine vesile olmuştu. ikilinin gözleri birleştiğinde sıcak bir gülümseme hediye etti Arya.
çok zor günler geçirmişti. Sasha o zamanlar hiç yanında olmamıştı. O günleri hatırladığında Sasha'nın gözlerinde bile huzur bulamayan Arya, şimdi gerçek bile olmayan sevgilisinin gözlerine baktığında neden huzur bulduğunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎀,, oosterwolde
FanfictionJayden Bu planı diyorum yapalım Sevgilim ol Arya "Sahte" sevgilin mi text, düz yazı