17

876 56 48
                                    

Arkada hafif bir sesle çalan İspanyolca şarkılar, yüzümüze vuran güneş, sevgilimin kolları. Hayatı gerçekten sevdiğimi hissettiğim dakikalar. Yat tatiline evet dediğim için keyfim oldukça yerinde. 20 adamla aynı gemide, denizin üstünde olmak bile rahatsız etmiyor beni. Sevgilimin kollarına biraz daha sığınıyorum.

Bu kadar huzurlu olmam batmış gibi hemen yanımızdan denize atlayıp bize küçük bir tsunami yaratan cengiz ve İsmail ikilisi ile gerçek hayata dönüyorum. Kıs kıs gülüyorlar. Jayden’dan bir ağız dolusu küfür yiyorlar ama hâlâ keyifleri yerinde. En güzel anlarımın katili Cengiz Ünder tutuklu yargılanmalı.

O herkesin dört gözle bekledi yat tatilindeyiz. 2 gün denizin üstündeyiz. Yaklaşık 40 kişiyiz. Belirli futbolcular ve yakınları. Liste Selin’de var isterseniz ondan alabilirsiniz. Fenerbahçe oyuncuları paraya kıyıp büyük, 3 katlı bir yat kiralamışlar. Duyduğum kadarıyla yatı Dzeko baba ayarlamış. Ellerinin uzandığı yerler beni korkutuyor. Büyük bir adam.

Neyse ki sevgili iki arkadaşım beni yalnız bırakmadılar. Cengiz ve İrfan ikilisine uyup soluğu yanımda aldılar. Bu ekiple yolculuğa çıkmak ne kadar akıllıca bilmiyorum. Bermuda şeytan üçgenine denk gelebiliriz ama Akdeniz’deyiz. O kadar yani.

Sudan çıkan ikiliye dönüyor bakışlarım. İlk cengiz çıkıyor. Saçlarını geriye doğru atarak havalı bir çıkış yapıyor ama büyük ihtimalle sadece Dzeko’nun kızlarını etkilemiştir. Ben öyle sanarken benim kahpe arkadaşım Natasha Cengiz’e havlu uzatıyor. Günahımı istesem vermez. Diğer tarafta Selin ve İrfan beraber bar tarafında gülüşüyor. Canım arkadaşlarım sözde beni hiç yalnız bırakmıyorlardı.

Üzerimdeki beyaz bikini üstünü düzeltiyorum. Altımda da açık renkli bir kot şort var. Henüz nisandayız ama hava 32 derece. Sezonu bu kadar erken ilk defa açıyorum. Jayden’ı arıyor gözlerim. İki dakika önce yanımdaydı. Tadic’in iki numara ile buluyorum onu. Hemen çalmış kocamı zilli.

Üzerindeki kolsuz tişörtü ve deniz şortu ile nasıl gözüktüğünün farkında değil. Mükemmel kol kasları var ve sergilemekten hiç çekinmiyor. Avrupalı olacağız diye diye gavat olmaya başladığımı fark ediyorum. Neyse ki kocamın gözü sadece ben ve beş yaşındaki kızlarda.

Yanlarını giderek çöküyorum bende. Benimkini peri kızı yapmış zilli. Hayatımda duyduğun en yaratıcı şey. Beni de tek boynuzlu at ilan ediyor. Aslında İsmail abisiymiş ama o gelene kadar yerine geçebilirmiş. Ardından perisinin omzuna binerek uçuyorlar. Normalde bu görev benim diye biliyorum ama sesimi çıkarmıyorum.

Omzundaki kızı etrafta gezdiren sevgilimi izliyorum. Allah’ım bana bir şeyler oluyor. Baba olarak hayal etmekten alıkoyamıyorum kendimi. Bir gün nasip olur mu, Amin! Çocuk sevmeyen bana bile çocuk sevdiriyor bu görüntü. Daha fazla dayanamayarak ayağa kalkıp sarılıyorum ona. Omzundaki çocuğu tutarak tek eli ile karşılık veriyor sarılmama. Ardından yanağıma kocaman bir öpücük bırakıyor. Ölüyorum sanki.

5 dakika mutlu olmama dayanamıyorlar, yandan Jayden’ı çağırıyorlar hemen. O tarafa baktığımızda Fifa oynayan Batshuayi, Ferdi ve Osayi’yi görüyoruz, benimkini de çağırıyorlar. Benimkinin attığı köpek bakışları ile onayı veriyorum. Anne yüreği işte. Omzundaki kızı babasına teslim ederek koşarak arkadaşlarının yanına gidiyor.

Benimde aklıma arkadaşlarım geliyor. Biraz bakındıktan sonra ileride bir masada buluyorum onları. Cengiz, İrfan ve Natasha oturuyor, Selin de ayakta şarkı ile beraber hafif sallanıyor. Yanlarına gidiyorum hızlıca. Oturduğum gibi Cengiz’in elindeki bardağı kapıyorum. Çüş, oha gibi tepkiler verdikten sonra kalkıp kendine yeni bir içki alıyor.

“Ne zaman çıktınız peki?”

Ortada bir sohbet dönüyor ama pek hakim değilim. Sanırım Selin İrfan’ı exleri hakkında kıstırıyor. İrfan ağzını geveleyerek cevap veriyor, ben olsam çarpardım bir tane ağzına. Jayden’ın exleri geliyor aklıma, kendimi sinirlendirmek için neden arıyorum sanki.

🎀,, oosterwolde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin