3

998 53 58
                                    

fake relationship|

Arya elindeki sandiviçi bitirmek için savaş verirken arkasındaki kuaförde aynı mücadeleyi saçları ile veriyordu. Yarım saate çıkması gereken bir defilesi vardı ve ne hikmetse bugün alarmı çalmamıştı. Doğruyu söylemek gerekirse herkes Arya'nın provalara geç kalmasına alışıktı ama ilk defa bir defileye geç kalmıştı. Kızlar onun şu sıralar karışık bir durumda olduğunu biliyordu ama yine de bu kabul edilecek bir durum değildi. Arya da defileden sonra büyük bir azar yiyeceğinin farkındaydı.

Dün uzun bir süre jayden ile konuşmuş ve bu süreçte neler yapacaklarını, kuralları kararlaştırmışlardı. Jayden yüz yüze tekrar görüşmenin daha iyi olacağını ve detayları o zaman vereceğini söylediğinde Arya da onu yarınki defilesine çağırmıştı. Defileden sonra da yemek yiyeceklerdi.

Arya'nın kafası az karışık değilmiş gibi birde bu durumla uğraşmak onu yeterince sinirlendiriyordu. Jayden'ı tanımıyordu bile. Nino'dan hakkında birkaç bilgi edinmişti sadece. Nino... Onu kesinlikle öldürecekti. Oflayarak yüzünü elleri arasına aldı genç kız. Bu durumda olmaktan sıkılmıştı genç kız.

Görkemli bir model ajansında en iyilerden biriydi. Disiplinli biriydi Arya, kuralları vardı. Hiçbir provayı kaçırmazdı mesela, her yere zamanında giderdi. Beslenmesine ve fiziğine çok dikkat ederdi. Bu mesleğin kolay olmadığını en iyi bilenlerdendi. Tırnaklarını kazıyarak gelmişti buralara Arya. Diğerleri gibi birkaç telefon ve araya sokulan adamlarla yükselmemişti. İlk defilesine çıkmak için müdürüne yalvardığını hatırlıyordu. Buraya gelene kadar çok fazla kokan nefesle uğraşmıştı Arya.

Onca emeği ile kazandığı parıltılı hayatı, 23 yaşındaki Fransız futbolcu ile sekteye uğramıştı. Boey Arya'yı daha önce kimsenin edemediği kadar mutlu etmişti onda şüphe yoktu ama genç kızın hayatını bayağı bir değiştirmişti. Hayatının merkezi işi olan Arya'nın tek odağı sevgilisi olmuştu bir anda. Her gün onunla beraberdi. Arada Sasha'nın ısrarlarıyla provaları ekmeye ya da geç kalmaya başlamıştı. Defilelerde eskisi kadar parlamıyordu mesela. Arya'nın ışığını söndürmüştü.

Ve bir gece de Arya'nın hayatı alt üst olmuştu. Sasha iki kızla klüp çıkışı magazine çıkmıştı. Ertesi gün telefonları deli gibi çalan zavallı Arya gözünü bu haberle açmıştı. Sasha'ya yazdığında ise onun arkadaşları olduğunu ve asla onu aldatmadığına dair bir ağız dolusu laf duymuştu. Aldatıldı mı bilmiyordu ama kesinlikle yüz üstü bırakılmıştı. Ertesi gün Sasha'nın basın açıklamasını gören kızın ise dünyalar başına yıkılmıştı. Sasha Arya için onunla aramda hiçbir şey yok demiş aynı zamanda kızların birinin sevgilisi diğerinin yakın arkadaşı olduğunu söylemiş, zavallı kızı medyada dalga malzemesi haline getirmişti. Arya'nın dünyası adeta üzerine yıkılmış, tüm eşyalarını toplayıp kısa sürede yurtdışına çıkmıştı. Uzun bir süre ajansının Avrupa'daki şubesiyle çalışmış ardından 6 ay sonra yoğun ısrar üzerine Türkiye'ye geri dönmüştü. Döndüğü gibi tabi aramalar ve mesajlar başlamıştı. Sasha her yerden Arya'ya ulaşmaya çalışıyordu.

Kurtulmuştu. Şuan düşünmesi gereken tek şey yürüyeceği platformdu. Makyajı da yapılırken hafif dalgalı sarı ile kumral arasında gidip gelen saçlarını son kez düzeltti. Üzerinde kahverengi saten bir elbise vardı. Makyajı bitince yerdeki yüksek topuklu ayakkabıları giydi ve elbisesini tekrar inceledi. Önden normal uzun bir saten elbise gibi dursada arkasına döndüğünde kalçasına kadar uzanan bir sırt dekoltesi onu karşılıyordu. Büyüleyici gözüküyordu. Bugün iki elbise giyecekti ve tek istediği defileyi kolayca bitirmekti..

🎀

Arya önündeki karışık pizzaya salyaları akarak baktı. Uzun zamandır düzgün beslenmiyordu ve fast food yemeyi gerçekten özlemişti. Ayrıca bugün gayet güzel yürümüştü. Bu yüzden bunu bir ödül olarak kabul edebilirdi. Pizzasından bir ısırık aldıktan sonra aklına sonunda onu buraya getiren oğlan gelmiş olacak ki bakışlarını ona çevirmişti. Jayden hafif bir tebessümle onu izliyordu. Arya yemek yerken izlenmekten kesinlikle hoşlanmazdı.

🎀,, oosterwolde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin