Magazine|
+138 yeni mesaj
+36 cevapsız arama
+22 SMS
+99 Instagram bildirimi
Arya gözlerini açtı açacağına pişman olmuştu. Yatakta biraz daha gerileyilip sabahtan beri asla susmayan telefonunu eline aldı. İlk olarak aramalara girdi. 2 kere Jayden, 3 kere ailesi ve binlerce arama kızlardandı. WhatsApp'a girdiğinde mesajların çoğunun gruptan olduğunu fark etti. Annesi nasıl olduğunu sormuş, Jayden da iyi olup olmadığını sormuştu. Anlamaz ifadeler ile grup mesajlarına girdi Arya. Kızlar onun için panik olmuş ve sabahtan beri ulaşamadıkları hakkında konuşmuşlardı. Sabahtan beri ulaşamıyorlar.. Saat daha on buçuktu zaten...
Neler olup bittiğini anlamayan Arya sohbette biraz daha yukarı kaydırdığında kızların bir magazin haberin bahsettiklerini fark etti. En iyisi Instagram'a girmek diyerek uygulama değiştirdi genç kız. Anasayfasında fazla bir değişiklik yoktu. Dmleri de normaldi. Kesfete girdiği gibi ise bombayla karşılaşmıştı. Kesfetindeki 10 posttan 9'unda Sasha ile kendisinin fotoğrafı vardı. Şaşkınlıkla ağzı aralandı genc kızın. Postlardan birine tıkladı.
••
Footballmagazine 📌ünlü futbolcudan şok açıklamalar
📌 Galatasaray'ın yıldız oyuncularından Sasha Boey dün akşam muhabirlere yakalandı. Eski sevgilisinin Yeni ilişkisi sorulunca söylediği şeyler olay oldu
📌 Ünlü türk model Arya Kandemir'in yeni ilişkisi hakkında Ünlü futbolcu"bu her zaman yaşadığımız bir döngü. Eninde sonunda ne olacağını hepimiz biliyoruz. Biz kolay kolay ayrılamayız." Dedi. Jayden Oosterwolde hakkında sorulan sorulara ise sadece güldü.
296 hâlâ Arya'dan prim kasma derdinde
158 adamın prime ihtiyacı var mı sence027 bırak yengenin peşini be kardeşim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎀,, oosterwolde
FanficJayden Bu planı diyorum yapalım Sevgilim ol Arya "Sahte" sevgilin mi text, düz yazı