My home|
Rize.. Arya Rize'ye ayak bastığından beri üşüyordu. Gerçekten çok soğuk yerlerde yaşamıştı ama hayatında hiç bu kadar üşüdüğünü hatırlamıyordu. Şuan da statta loca kısmında oturuyorlardı. Onlar kim mi? Arya, Selin ve Nino üçlüsü tabii ki. Arkadaşları Arya'yı Rize'de de rahat bırakmamış onunla buraya kadar gelmişlerdi.
Arya ikisini de istemediğini söylemesine rağmen Selin onu İrfan'ın davet ettiğini söylemiş, Nino da ondan önce Jayden'ın kuzeni olduğunu ve geleceğini söylemişti. Arya arkasında Jayden yazan forma ile oyuncuların çıkmasını bekliyordu.
Garip bir olay daha vardı, kızların arkasında Cengiz ve İrfan yazıyordu. Asıl şaşırılıcak şey ise Cengiz'in Selin'in, İrfan'ın da Nino'nun formasının arkasında yazmasıydı. İrfan Selin'e formasını vermişti, Nino da formasız kalınca Cengiz ona teklif etmişti. Ama Nino ben Cengiz'in formasını giymem diyince kızlar değişmek zorunda kalmışlardı.
Şuan loca da yanlarında Amra Dzeko ve Dragana Tadic ile oturuyorlardı. Sonunda oyuncular sahaya çıktığında Balkan ikili'nin eşleri fotoğraf çekmek için korkuluklara yaklaşmışlardı. Arya gözleri ile her yerde Jayden'ı arıyordu. Sonunda gördüğünde Jay üzerindeki çizgili kazak ile ısınıyor ve gözleri ile locayı tarıyordu. Sonunda gördüğü sevgilisi ile gülümsemişti. Arya da ona gülümseyerek karşılık verdi. Yanındaki Selin de İrfan'a el sallıyordu. Ne ara bu kadar yaklaştıklarını sormayı aklına not etti Arya.
Arya sevgilisinden aldığı gözlerini biraz saha da gezdirdi. Gerçekten bu saha da nasıl maç yapacaklarını bilmiyordu. Öyle bir sahaydı ki sanki her yer çamur havuzuydu. Belli ki Arya bu maçı eli kalbinde izleyecekti. Sonunda maç düdüğü çaldığında maç başladı.
3. dakikada Çaykur Rizespor, David Akintola ile gole yaklaştı. Arya stresle yerinden kalktı daha 3. Dakikaydı ama Rize baya istekli oynuyordu. Bizimkiler ne kadar istekli olsalarda top bir türlü ilerlemiyor, âdeta yüzüyordu. İleri dakikalarda da bir kere gole yaklaşmış ama maalesef başarısız olmuştuk.
Yarım saat sonra Çaykur Rizespor öne geçti. Shelvey'nin ceza yayı üzerine çevirdiği topu Akintola, yine kafayla savunmanın arkasına aşırdı. İyi hareketlenen Minchev'in yerden sektirerek şutunda, meşin yuvarlak filelere gitti: 1-0. Jayden'ın kafasını kollarının arasına alarak küfür etmesini izledi Arya yüreğindeki sızıyla. Jayden'ın sonunda saha da olduğu bu maçı kazanmasını her şeyden çok istiyordu genç kız. Ama maalesef düdüğün çalınmasıyla ilk yarıyı mağlup bir şekilde bitirmişlerdi konuk takım.
Arya üzüntüyle ne zaman ağzına götürdüğünü anlamadığı parmaklarını çekti. Jayden'a moral olmalıydı ama nasıl yapabileceğini bilmiyordu. Bir iki üç dakika sonra arkasından dürtüldüğünde gördüğü kişi ile ağzı açık kalmıştı. Jayden buradaydı.
"Üçünüzü almaya geldim."
"Ne, nereye gidiyoruz Jayden?"
Üçlü eşyalarını toplarken Jayden'ı soru yağmuruna tutuyordu ama Jayden asla hiçbirine cevap vermiyor, elini tuttuğu Arya ile önden ilerliyordu. Beraber sahaya çıktıklarında Arya artık ne diyeceğini şaşırmıştı. Onları gören Fenerbahçe taraftarı yüksek sesle bağırıyor, alkışlıyordu. Kendilerini yedek kulübesinde bulan kızlar etrafa şaşkın bakışlar yolluyorlardı.
"Uğurumun yanımda olmasını istedim."
Jayden'ın kurduğu cümle ile Arya ağzı açık kalmış, hiçbir şey söylememişti. Sadece dolan gözleri ile Jayden'a sarılmış, ardından onu İsmail hocanın çağırmasıyla oraya yollamıştı. Futbolcular maç planı hakkında konuşurken üç kızda kenardaki direğe yaşlanmış onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎀,, oosterwolde
FanfictionJayden Bu planı diyorum yapalım Sevgilim ol Arya "Sahte" sevgilin mi text, düz yazı