5 türk kuralı
Cengiz
Vardınız mı kankaVardık oturuyoruz
Nino
Ev halkına selam söyleKesin söylerim
İrfan
Önce ortak bir dilde anlaşınFlemenkçe öğrenme zamanı gelmiş
Selin
Manita için dil öğrenmek ;)Amına koyayım elim ayağım titriyor arabaya bindiğimden beri
Çocuğun annesi gargamelin kadın hali
Bir şey verirse yememeyi düşünüyorumCengiz
Kaç kardeşi vardı lan bununLan
Bilmiyorum amkİrfan
Kanka ne kadar ilgilisinOf irfan
Gelin olunca anlarsınCengiz
O günleri de görür müyüzİrfan
Bilmem görür müyüz cimcime;)Nino
Çok bazen komik bir çocuksunCengiz
Aga seni hiç sevmiyorum yaElimdeki telefonu konu bana gelmeden kapatıyorum. Benim attığım fotoğraftan sonra Nino Cengiz’i cimcime diye telefonuna kaydetmiş. O zamandan beri Cengiz ile aramızda garip bir düşmanlık var. Biraz haklı. İrfan çocukla iki haftadır deli gibi taşşak geçiyor.
Kapattığım telefonumu kenara koyarak tekrardan içinde olduğum duruma odaklanıyorum. Jayden’ın ailesinin evindeyiz. Geldiğimiz gibi Bayan Oosterwolde’nin ağzı boş durmuyor. Beklediğimden daha iyi hazırlanmış. Çoğu atağına cevap bile veremiyorum. Ama kendiside Bay Oosterwolde’nin delici bakışlarını yok sayamıyor ki daha az laf sokuyor.
Bay Oosterwolde müthiş bir adam. Oğullarının kime çektiği inanılmaz belli oluyor. Kendisi emekli bir aşçı, bu meslek ona kesinlikle çok yakışıyor. Kocaman göbeği ve şirin gülümsemesi ile tam bir baba. Jayden ile olan ilişkileri özenilmeyecek gibi değil. Ayrıca Bayan Oosterwolde’ye katlanıyor. Bu şartlar altında bu adamın bu kadar güleç olması mucize.
Jayden beni bir anda varlığını tanıştığımızda öğrendiğim büyükannesi ile tanıştırıyor. Kadın, Oosterwolde ailesinin kadınlarına karşı olan önyargımı bir anda yıkıyor. İnanılmaz şirin bir kadın ya da sadece üç beş cümle İngilizce konuşabildiği için bana öyle geliyor. Bayan Oosterwolde’yi tanıdıktan sonra bu kadar İngilizcenin yeterli olduğunu anlıyorum.
Kardeşlerine gelirsek benimkinin 3 tane kardeşi var. En büyük kardeş olduğunu öğrenmek beni şaşırtıyor. Kesinlikle sorumluluk sahibi değil, sabırlı değil ve yemek yapmasını bilmiyor. En büyük kardeş olmak için hiçbir kriteri taşımıyor. Ama kardeşlerinin onu çok sevdiği belli. Onlara aldığı üç poşet abur cubur işe yaramış gibi gözüküyor.
Jayden'dan sonra en büyükleri 12 yaşında bir erkek çocuğu. Eski sevgilisinden daha güzelini bulup ayrılmış sonra da daha güzelini bulunca o kızı da bıraktığını anlatıyor bana. Ona Emenike diye seslenmeye karar veriyorum. Futbolda da abisi kadar iyi olduğunu savunduğuna göre bu lakabı hakediyor.
Ondan sonra da 6 yaşında bir kız çocukları var. Ona da Selin diyorum. En az bizimki kadar işveli ve zilli. Geldiğimizden beri Jayden’a beni getirdiği için trip atıp, asla yanımdan ayrılmadığı için ona bu adı koydum. Konuşması da tam bir cimcime. Cengiz kadar olmasa da…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎀,, oosterwolde
FanfictionJayden Bu planı diyorum yapalım Sevgilim ol Arya "Sahte" sevgilin mi text, düz yazı