13

996 61 52
                                    

I was never there|

"Kaçırır gözlerini kalbine çağırır, bayıla bayıla yandırırsın!"

Arya elindeki maşayı saçında çevirirken çalan şarkıya eşlik ediyordu. Yanındaki arkadaşları da gülerek hazırlanıyor, ona uyum sağlıyorlardı.

"Alıcı kuşlar gibi dolaştırıyor hep. Gülüşün, bakışın, oynayışın.."

Selin de ona katılınca ikili ellerindekileri bırakıp yatak odasında gülerek dans etmeye başladılar. Kırmızı rujunu dudaklarında gezdiren Nino da taşırmadan sürmeye çalışıyordu ama çok geçmeden arkadaşları tarafından o da ortaya atılmıştı.

"Benimki geliyor, o da biliyor!"

üç kızın aynı anda söylemeye başladığı şarkı ile ortalık iyice düğün havası olmuş, genç kızlar üzerlerindeki elbiseler, yarım kalmış makyajlarını umursamadan dans ediyorlardı.

"Kalbimi yerden yere vuruyor! Ah, bir gülüyor. Of, bir bakıyor. Aklımı başımdan hemen alıyor!"

Çalan kapı ile kızların eğlencesi yarım kalmış, Arya kapıya bakmak için müziğin sesini kısmıştı. Açtığı kapının arkasında Üzerindeki mavi takıma dehşet gözüken bir Jayden, Ön düğmelerini pavyoncular gibi açmış siyah gömlek kombini ile Cengiz ve tabii ki Gucci gözlükleri ile plaza iş adamı ile kadıköydeki sahteciler arasında bir çizgide duran İrfan Can duruyordu.

Üçlüyü içeri alarak onları salona postaladıktan sonra kızların yanına kaçan Arya, Bordo elbisesine uyacak tonlarda bir kırmızı ruj sürmüş yerdeki kırmızı topluklularını ayağına geçirmişti bordo straplez elbisesini de düzeltikten aynadaki görüntüsünü beğendiği kararına varmıştı. O bunları yaparken selinde Dümdüz sarı saçlarını güzelce üstten toplamış beyaz askılı elbisesini üzerine geçirmişti. Ayakkabı olarak da Arya'dan aldığı bilgi ile İrfan'ın lacivert gömleğinin renginde bir ayakkabı seçmişti. Nino ise diğer kızların aksine buğulu siyah bir göz makyajı yapmış ve siyah bir elbise tercih etmişti. Cenaze gittiği düşünülmesin diye de kırmızı bir ruj sürmüştü.

Genç kızlar en sonunda hazır olduklarında içeri geçmiş Cengiz Den bir ıslık, İrfan'dan bir alkış almışlardı ama Arya'nın gözü onu hâlâ süzen Jayden'daydı. Genç adam ayağa kalkıp Arya'nın elini tutup kendi etrafında döndürmüştü. En sonunda ağzından bir "Vaov!" çıkmış Arya içinde bu tepki yeterli olmuştu zaten.

Gençlerin hazır olması ile arabaya binilip yola çıkılmıştı. İrfan ve Cengiz bir arabayla, kızlar ve Jayden da bir arabaya binmişti. Nereye mi gidiyorlardı? Fenerbahçe'nin 'Zaferin Rengi' filminin kutlama yemeğine gidiyorlardı. Çok sürmeyen yol bittiğinde Jayden arbadan inip önce Arya olmak üzere kızları indirmiş ardından valeye anahtarı teslim edip öndeki kızların yanına gelmişti. Zaten çok geçmeden İrfan ve Cengiz de yanlarına gelmişti.

Jayden'ın koluna girmiş etrafı inceleyen Arya, diğerlerinden önde ilerliyordu. Arkadaki muhabbet ise çok başkaydı. Cengiz kolunu uzatmasına rağmen Natasha koluna girmiyor, bunun üzerine kavga eden ikiliyi, İrfan ve Selin ikilisi kol kola girmiş bir şekilde izliyordu. Bu grubun son zamanlarındaki aktivitesi bu olmuştu.

"Ben olmadan bok girersin buraya. Lan koluma gireceksin sadece!"

"Topçulara alerjim var canım dokununca kızarmaya başlıyorum."

"yok normal halin o senin, bitmek bilmeyen sinirinden kıpkırmızı dolaşıyorsun etrafında."

Ve omuza sert bir çanta darbesi. Çok bile dayanmıştı Natasha doğrusu. Selin'in tuttuğu süreye göre bu hafta ilk defa 30 saniye boyunca Cengiz'e vurmamıştı. Bu bir rekordu onun için.

🎀,, oosterwolde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin