📢

424 28 13
                                    


🎀🌸🎧🫶🏻

Selammm🌸

Yaklaşık bir aydır bölüm gelmiyor.Evet size söz vermiştim fakat işler hiç planladığım gibi gitmiyor.
Sınav Haftamdan sonra yazacaktım ama ailevi sorunlarım başladı halada devam ediyor.

Zaten Ailem kitap yazmamla ilgili en büyük düşmanım.Bazen kendi açımda yorumluyorum 'Acaba ben mi yazmak istemiyorum' diye fakat bilgisayarımın başına oturunca yazıyorum.
Bence Tamamen Psikolojik açıdan yazamıyorum.

En azından kitap yazarken Yanımda olan bana destek olan biri olsa çok iyi olurdu.

Sağlığım desen hiç iyi değil Bi kilo alıyorum bi kilo veriyorum.

Benide anlamaya çalışın.Zaten artık bir sınav öğrencisiyim daha çok strese başlayacağım.

Gece Lambasını aylar sonra ilk dün yazmaya başladım.Son bölümde bile ne olduğunu unutmuşum.

Bölümün il 1000 kelimesini yazdım.Ama biraz Dram tadında oldu Tam Çakır'ı size sevdirmişken bir daha nefret ettirmek istemiyorum .O yüzden Yazdığım yeri belki silerim belki silmem.Ama Unutmayın O sahne sizi başka bir kitabındaysa karşılaya bilir.

Neyse Canlarım baya konuştum.Size sormak istediğim sorularım var

1-WhatsApp grubu açmaya düşünüyorum Eğer açarsam Katılır mısınız ???

2-Instagram hesabım var @shrekinci01 adında fakat bu benim Kişisel hesabım.Wattpad için farklı bir hesap açacağım açtığım gibide size söyleyeceğim.

Son bir şey daha diyip gideceğim.Hesabımın yeni adı bu lütfen herhangi kitabımı bir yere paylaşırken bu ismi kullanın artık.🎀

Neyse Aşklarım tatiliniz güzel geçsin hayatınızda en Az Işık Kahraman güzelliği kadar güzel geçsin 💅🏻

🎀🫶🏻🎧🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗚𝗘𝗖𝗘 𝗟𝗔𝗠𝗕𝗔𝗦𝗜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin