🙈 A co bude dál ? 🙈

228 8 0
                                    

Ten večer byl ještě dlouhý...Povídali jsme si, smáli se...Na to jak jsem se plesu bála a myslela si že to bude můj nejhorší večer tady v Bradavicích...teď jsem si zcela jistá, že to byl pravý opak. Byl to ten nejúžasnější večer, konečně jsem se někomu svěřila se svým tajemstvím, nemusela jsem Mattheovy lhát do oči a přitom on byl vážně ten, co si pravdu zasloužil znát snad nejvíc ze všech.Ať už kvůli jeho roli v tomto příběhu, anebo kvůli vztahu co mezi sebou máme ( a možná taky kvůli těm citům co k němu cítím, ale přiznat si to je tak...taaak strašně těžký...).

Nakonec jsem usnula Mattheovy v náruči a ráno se tak i vzbudila....abyste to špatně nepochopili, vše ve vší počestnosti, jako kamarádi (alespoň myslím 🙈).

Na snídani jsme sice přišli společně, ale mohly jsme se potkat na chodbě, žádný fámy jsem nepodpořila...říkala jsem si v duchu, když jsem četla ranní Bradavické listy (místní školní noviny ). Titulek zněl ,,Proč se král a královna plesu nezúčastnili žádné afterparty, měli snad lepší program ?,,
________________________________
Článek:

Proč se král a královna plesu nezúčastnili žádné afterparty, měli snad lepší program ?

Dnes ráno se nám při sběru informaci pro dnešní noviny dostalo opravdu zajímavých zpráv, ani král, ani královna se nezúčastnili žádné ze tří pořádaných afterparty, mrzimorští se totiž raději rozhodly pořádně se na ten víkend vyspat, nežli se někde bavit, ovšem že by se náš královský pár rozhodl pro stejnou aktivitu jako mrzimorští, se nám nezdá příliš pravděpodobné, jedině že bychom si slovo spát vyložili jinak, než je ve společnosti vhodné.

Vyvstává tedy otázka - tvoří král a královna plesu pár i v reálném životě, nebo jen na tanečním parketu ? - a co se vlastně skrývá za tajemnou tváří motáka, který napůl patří do nebelvíru a napůl do zmijozelu a natolik okouzlil školního prince a syna pána zla?

Odpovědi na tyto otázky očekávejte v příštím vydání Bradavických listů.
__________________________________

Spíš bulvární než Bradavické, naštvaně jsem položila noviny na stůl.

Hermiona: Píšou jen o tom, co lidi zajímá.

Lera: A tebe copak zajímá co jsem dělala když jsem nešla na afterparty...( vážně jsem to myslela spíš jako řečnickou otázku, odpověď Hermiony byla tedy nečekaná ).

Hermiona: No vlastně docela jo...to že se mi Mattheo přímo nepříčí jako tvůj kamarád neznámená, že se mi líbí že mezi vámi bude něco víc.

Teď jsem nezvládla asi nic jiného než mlčet, chtěla jsem to Hermioně někdy říct, ale s city se svěřovat neumím a už vůbec to nechci dělat tady a teď...

Harry: Tak je mezi Vámi něco víc ?

Lera: Já nevím (odpověděla jsem popravdě, doopravdy jsem nevěděla, jak to teď mezi námi je)

Hermiona: A ty to máš jak ?

Lera: Co co mám jak?

Hermiona: Je to jen kamarád nebo k němu cítíš něco víc ?

Lera: nevím...( v hlouby duše jsem odpověď znala ,ale byla pro mě tak nepřijatelná, že sem radši lhala ).

Hermiona: Tohle víš...a já to vím asi taky, protože kdyby nebyl, tak s klidem řekneš jen kamarád...jenže takhle to s klidem říct nejde co ?

Ron přicházel k našemu stolu.

Lera: Co kdybychom změnili téma a před Ronem se nezmínili.

Harry: Myslíš že nečte noviny ?

Lera: Doufám...

Ron: Takže ty už se zmijozelským i chodíš, nestačí ti že s ním tancuješ, ty potřebuješ vztah...

Lera: Nemůžeš si to nechat...

Ron: Ne nemůžu, protože když bude blízko k tobě a ty budeš blízko k nám, bude i on blízko k nám a nás jeho blízkost může ohrozit.

Lera: To jako jak ? Máš strach že se do něj taky zamiluješ ?! (Hned jak jsem to dořekla, bylo mi jasný že jsem právě nahlas řekla něco, co jsem nechtěla )

Ron: Né, to nechám na tobě! Ale je to ksakru syn pána zla a ten chce Harryho zabít, chápeš to už, ohrožuješ ho, ohrožuješ nás všechny !

Lera: Ale Mattheo takový není, krev nás přece nedefinuje !

Ron: To se to tak někomu říká, skoro moták z mudlovské rodiny...

Hermiona: Já mám taky mudlovskou rodinu!(vložila se mezi nás Hermiona )

Harry: Tak a dost, myslím že by to stačilo, Lera a ani Mattheo nikoho neohrožují, rozumíš Rone, nikoho. A je jen jejich věc, jestli jsou nebo nejsou spolu a nám do toho nic není.

Lera: Díky Harry...Ehm, myslím že už jsem se nejedla dost, půjdu k sobě.

Rone: A kde je vlastně to k sobě ?!

Harry: Rone!

Já rychle odešla z místnosti abych byla svědkem další nepříjemné události...

Mattheo vyhrožoval nějakému evidentně mladšímu žákovy z havraspáru...přirazil ho na zeď a pod bradou mu držel hůlku...

Lera: Theo! Co to děláš ?!

Mattheo: To on roznesl ty pomluvy v novinách, je snad naše věc co kde a kdy děláme!

Lera: Ano je to naše věc, ale jeho věc zase je, aby šly noviny na odbyt...myslím že kdyby jsme se dohodly bylo by to rozumnější řešení.

Havraspárský pisálek: A co chcete, stáhnutí novin nepomůže, už se rozdalo tolik výtisků...

Mattheo: Bohatě postačí když už nevyjde žádné pokračování.

Havraspárský pisálek: Já to ale slíbil to nemůžu...

Mattheo: Tak já tě pak asi nemůžu pustit.

Lera: Anebo by ty informace v zítřejší vydání nemuseli být tak zajímavé že?

Havraspárský pisálek: To by asi šlo...napsat o tom, co už lidé dávno vědí...

Mattheo ho pustil...

Havraspárský pisálek: Ale šuškat se o Vás dvou bude stejně ( prohlásil a pro jistotu se vysokou rychlosti ztratil v dálce) .

Mattheo: Jak já nemám rád novináře.

Lera: Kdo by měl, zvlášť pak ty bulvární.

Mattheo: Tak já půjdu, než někdo zjistí jak to mezi námi je...

Lera: A jak to tedy mezi námi teda je ?

Mattheo: Já myslel že....

Lera: že?

Mattheo: že budeme spolu...jen to asi nemusíme troubit do světa.

Lera: (oddechla jsem si) To zní skvěle.💜

Objal mě, bylo to dlouhé objetí, které přerušil slovy ,,Vážně musím jít, máme trénink...,,

Poznámka autorky - kdyby se našel někdo, kdo má zmatek ve jménech Valerie - Lera, je to jedna a tatáž osoba, pouze o jejím pravém jménu ( tedy o jménu Valerie) ví zatím 3 osoby a těmi jsou Severus, Draco a nově právě Mattheo...doufám že Vás neurazí, když jako jméno pro dialogy budu stále používat Lera, nechci v tom dělat větší zmatek, než který v tom je 💜

Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat