Hned jak jsme se dostali na předměstí New Yorku, ke stadionu, vyhlížela jsem Matthea...Zahlédla jsem ho jak stojí na rohu kavárny. Když si nás všiml, usmál se a naznačil ať jdeme za ním...usmířili jsme se . Zahrnovalo to dlouhé, vřelé objetí nás všech, ale z pusy jsme Draca vynechaly...tahle noc byla pro nás všechny těžká, ale zdaleka jsem netušila, že nebyla ta nejtěžší...
Po dlouhé době jsme si totiž konečně koupili kouzelnické noviny... A já zjistila, že mým největším problémem zřejmě nebude nástup Lorda Voldemorta...dozvěděla jsem se totiž, že na straně toho, jehož jméno nesmíme vyslovit, se objevili hned dva mágové...Ano, přiznali že mágové nevymřeli...Pán zla tedy teď vládne ohni a větru...V každém plameni ohně teď můžeme vidět špeha a zřejmě se teď vyskytne o mnoho více tornád...A to pořád není všechno, pátrá po zbývajících dvou vládcích elementů, tedy po zemi a po vodě...po mě...pokud se k nim přidají, čeká je věčná sláva a bohatství, pokud ne, čeká je smrt v mučících bolestech...
I kluci rychle pochopili, že tohle bude velký problém a že musíme hned vypadnout, ale kam...Mattheo prý přesně věděl a tak nás přemístil.
Ocitli jsme se v nějakém kaňonu, s jezerem plným křišťálově čisté vody, úzkou písčitou pláži a několika málo jeskyněmi. Po tom, co si Mattheo zřejmě všiml mého zmateného výrazu, řekl že je tu bezvětří a když nerozděláme oheň, jsme tu v bezpečí. Měl pravdu, a znělo to jako relativně super nápad než vymyslíme jak dal bezpečně pátrat...ale nikdo z nás nedomyslel, jaká zima bývá po nocích...zvládat ji bez ohně dalo hodně přemlouvání a hodně vrstev dek.
Pomocí dopisu jsem varovala tým č.1, vložila jsem do něj kódovanou zprávu, s místem kde se aktuálně nacházíme, a jak jsem čekala, Hermi to prohlédla a do týdne přijeli na ,,náštěvu,,. Všichni jsme z toho měli radost, tak ráda jsem je zase po té době viděla, i když mnohem radši bych je viděla při veselejších událostech...ale teď před námi stál těžký úkol. K hledání viteálů musíme navíc vymyslet jak najít, a hlavně získat na naši stranu posledního mága, mága země...A mezitím najít a zničit všechny viteály...težké úkoly pro šest teenagerů. V tomhle věku by nás měli trápit první lásky a rozchody a né kouzelnické války...a rozhodně by smír neměl ležet na našich bedrech, respektive na těch Harryho.
Každý večer jsme důmali a důmali nad tím, jak ho najít a Hermiona našla jednu zprávu, které jsme se chytly...V deníkách jistého historiopisce se psalo, že chtě nechtě, mají mezi sebou mágové, stejně jako elementy, zvláštní spojení...Jeden bez druhého fungovat nemůžou, tvoří jakousi jednotu, která je sice zevnitř rozdílná, ale navenek působí stejně. Chápala jsme to tak, že mezi sebou musíme mít jisté spojení, jistý komunikační kanál a že by se tedy dal využít...ale co to je ?
Najednou Hermiona přišla s hloubavou otázkou ,, Kde se země a voda spoji v jedno?,, tahle hádanka mi dala pořádně zabrat...vlastně nám všem...a k mému překvapení s odpovědí přišel člověk, od kterého jsem to tedy čekala nejméně.
Ron: Stromy...
Hermiona: Co stromy ?
Ron: Ty mají přeci rozsáhlé kořenové systémy...sítě...díky nim, jsou stále spojeni s podzemní vodou...možná kdybychom...
Mattheo: Mě spíš vrtá hlavou jiná otázka...
Ron: Povídej Einsteine.
Lera: Rone!
Ron: No joo furt...
Mattheo: Val? Ty si přeci jednou říkala že ač je to diskriminace, mágové se rodí jen do čistokrevných rodin.
Lera: Ano, to je vlastně pravda, říká se to.
Mattheo: A dávalo by to i smysl...například to, proč jsou dva mágové tak rychle na straně Voldemorta...většina čistokrevných rodin je na jeho straně...
Lera: Takže ty myslíš že ten mág, bude z čistokrevné rodiny, která ale nesdílí myšlenky s Pánem zla.
Mattheo: Ano...a těch zas tolik není...a nevím teda jak vy, ale já být osud, a udělat z někoho vládce země, věnuji mu zrzavé vlasy...
Ron: Já mág vážně nejsem, o tom bych totiž musel něco taky vědět...(ozval se okamžitě Ron)
Mattheo: Nikdo taky nemá na mysli tebe...ale máš snad sourozence ne ?
Ron: pche....ti taky nejsou.
Lera: A jak to víš Rone? Někdy se schopnosti ani nemusí projevit...Nemáte v rodině někoho, kdo silně tíhne k přírodě ?
Ron: Nooo...jedině snad Charlie, miloval zvířata...vždycky! Teď pracuje s draky a v Bradavicích byl premiant v bylinkářství.
Nastalo významné ticho, které přerušila Hermiona.
Hermiona: Že nás to nenapadlo dřív (řekla, plácla se do čela a odešla pro něco do stanu)
Vrátila se s pergamenem a perem...
Hermiona: Musíš mu napsat...Hned!...Napiš že se s ním nutně potřebuješ poradit na něčem ohledně školy...no a že se co nejdřív stavíš, spíš ať tě očekává vlastně hned.
Ron: A co ten můj nápad s kořeny ?
Harry: Byl skvělej Rone, ale tenhle zní prostě o něco jistěji.
Ron: Jako vždycky...
Vzal do ruky papír a pero a začal psát, poté co dopsal, poslal dopis ještě ten večer po sově...zítra kolem poledne vyrazíme...a tentokrát všichni!
ČTEŠ
Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo Riddle
ФанфикHledáte příběh o lásce v kouzelném světě s kapkou toho tajemství a život ohrožujícího nebezpečí, tak pak jste otevřeli tu správnou knihu v knihovně. Vydejte se společně s Valerií na cestu plnou přátelství a lásky, která začíná ve všemi námi oblíbené...