Už se stihly vrátit...když přiházeli byl slyšet Voldemortův hlas vyčítajíc Bellatrix, proč ho otravuje s takovými prkotinami, když je přeci jasné, že mág nějakému elementu vládne a že se to dá hravě zvládnout jedním mávnutím hůlky. A jak řekl, tak také udělal, jednou mávnul a voda která byla po cele místnosti se v mžiku odpařila, já už ale udělala co sem potřebovala...sice zatím nevím, jak se odsud dostaneme, ale vím, že přežijeme...
Tu noc Bellatrix nevěřila svým očím, Mattheo se svýjel v bolestech ikdyž ho zrovna neproklínala kletbou crucio...Věděla jsem že teď bude všechno intenzivní, sluneční svit ho bude pálit, zvuky a ruchy mu způsobí silné bolesti hlavy, city které bude cítit ho úplně pohltí...Být nový upír je těžké, zvlášť pak když jste na to sami a uvězněni ve vile svého úhlavního nepřítele.
Bellatrix nevěděla co se děje a jednu dobu jsem měla docela pocit, že o svého jediného syna, kterého však dle svých předchozích slov úplně zavrhla, má strach. Když to pak ráno probírala na velké poradě, Mattheo už se zdál daleko víc v pořádku, bylo mi jasné že noc na dnešek musela být peklo, ale od teď bude každé crucio daleko míň bolestivé, a co je hlavní, nezabije nás.
Dnes po několika nocích vyšla noční hlídácí/týrací směna na Severuse (mezitím se tu vystřídali Bellatrix, Lucius, můj otec (ten aby se taky nepřidal), šedohřbet ( ten teda pořad dokola opakoval že z nás má divný pocit, jestli jen ono to nebude tím, že je vlkodlak) a teď tu máme Severuse.
Když jsme osaměli...
Snape: musíte se odsud dostat.
Mattheo: Tak nám jen povol ty okovy a my se odsud dostaneme.
Snape: To nejde
Lera: To nejde ( prohlásili jsme se Severusem naráz ).Lera: přišli by na něj.
Snape: A zabili i mě, i Vás.
Mattheo: Nás už ne.
Snape: Hele to si nemysli, že když si upír a údajně si nesmrtelný, že neexistuje způsob jak tě zabít.
Lera: Severusi!
Snape: No co, je to pravda.
Lera: Nikdo umírat nebude, nějak se odsud dostaneme.
Snape: Tak povídej, povídej...to jsem ale vážně zvědav, jaký je tvůj brilantní plán.
Lera: noooo
V tom se jako na zavolání v místnosti objevila Hermiona, Harry, Ron a Lenka spolu s nějakým domácím skřítkem.
Snape: Jak si to?
Nestihl to však dopovědět protože ležel na zemi v mdlobách...
Harry: Já věděl že v tom jede taky.
Hermiona mi mezitím sundavala okovy a ochranná železa, Matthea k mému překvapení rozvazoval Ron, když si všiml pohledu který mu věnuji řekl ,,můj nápad to nebyl...,, ano, jsem si téměř jistá že to nebyl zrovna jeho nápad...Harry se pak přidal a pomáhal mě a Hermioně, Lenka hlídala zda je vzduch čistý.
Když nás konečně rozvázali, chytli jsme se všichni za ruce a přemístili se zpátky do sovince v Bradavicích ( tuhle díru v ochraně musí někdo spravit ), já chtěla s sebou vzít i Severuse, ale jak mi bylo řečeno...a pravdivě... akorát by byl další zrádce na seznamu, takhle se z toho dostane...snad.
ČTEŠ
Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo Riddle
FanfictionHledáte příběh o lásce v kouzelném světě s kapkou toho tajemství a život ohrožujícího nebezpečí, tak pak jste otevřeli tu správnou knihu v knihovně. Vydejte se společně s Valerií na cestu plnou přátelství a lásky, která začíná ve všemi námi oblíbené...