Když jsme vystoupili na pláž a nějakou tu dobu se nic nedělo, bylo nám jasné, že kletba byla prolomená...Avšak po chvíli na nás za stromem vybafl mladý hoch, mohlo mu být okolo 15ti let...Všichni se tak trochu lekli a hned vytáhli hůlky, kluk však žádnou nenapřáhl.
Xxx: Charlie říkal že budete nejspíš někde na vodě...a když jsem viděl tu loď u břehu, řekl jsem si, že jste třeba na tu kletbu přišli a prolomili ji a...
Ron: Poslal tě Charlie ?!
Xxx: Né, neposlal...a já chci pomoct. Nechci zabíjet, nechci být na jejich straně...a jsem si jist, podle fotek...jste to vy že ? Ty si mág že jo ?
Lera: Záleží kdo se ptá ?
Xxx: Neznáte mě, to nikdo...rodiče mě vždycky ututlávali....jsem Lucas, Lucas Nott.
Lera: Brácha Theodora !
Lucas: Ano...on není tak špatný, jen se bojí...
Lera: No...
Lucas: Já vím že on vás podrazil ale...jen ze strachu.
Mattheo: Že bych ze strachu podrazil kamaráda.
Lucas: Chápu vás...důležitou informací pro vás ale je...že....jsem mág a chci Vám pomoct.
Lera: Jsi mág?!
Lucas: Ano (řekl a zapálil nedaleký strom)
Ron: Díky bohu, konečně se zahřejeme...
Lera: Není to trochu povrchní Rone ?
Ron: a co? Doteď jsme mrzli...
Draco: A můžeme mu vůbec věřit ?
Lera: Vážně jsi na naší straně, anebo je to nějaká bouda ?
Lucas: Chápu že nevěříte, ale já jsem šťastný že jsem vás našel...na útěku už jsem bezmála měsíc...jestli máte veritasérum, použijte ho.
Hermiona už sérum hledala v batohu, než ho však našla, řiznul Mattheo Lucase do ruky.
Lucas: Au, co to děláš ?
Mattheo: Nehojí se, upír to nebude...sérum bude fungovat.
Lera: Na to jsem ani nepomyslela.
Lucas: Proč bych měl být ksakru upír ?!
Lera: Noo, ty to nevíš ?
Lucas: Co?
Lera: Já a Mattheo jsme upíři.
Lucas: Hustý...
Lera: Hustý ? Charlie nás kvůli tomu zradil...
Lucas: Co? ( řekl a propukl v hustý smích)
Lucas: Že by vás zradil kvůli tomu že jste upíři...neblbněte, zradila vás kvůli té jeho krásce...Voldemort mu napsal dopis, že jestli se nepřidá na jeho stranu, bude ta jeho blondska o hlavu kratší...
Ron: On má holku ?
Lucas: To jste jako nikdo nevěděli ?
Ne...neveděli...
Hermiona mu podala Veritasérum, vše co řekl byla pravda...a tak se vyrazilo na další misi do Londýna.
Lucas: Hej a proč vlastně jdete do Londýna ? Není to moc riskantní ? Nebylo by lepší se stáhnout, najít viteály a pak udeřit ?
Harry: Jdeme tam pro dalšího mága ?...Moment, ty víš o viteálech ?
Lucas: Něco jsem zaslechl....pro dalšího mága ?
Harry: No.
Lucas: Ale Charlie je ve vile a ta rozhodně není v Londýně.
Harry: No ale vy jste tu jen dva.
Lera: Svatá pravda, počty ti jdou Harry.
Harry: A elementy jsou čtyři...je tu ještě vítr...
Lucas: Není...
Lera: Jak není ? Elementy jsou přece čtyři.
Lucas: Jenže do té doby než se narodí další vhodný vládce elementu, zůstane element v ,,tradičním,, rozpoložení...každý další z elementu ho bude ovládat do jisté, stejné, míry...je to ale k ničemu, bojovat se s tím nedá, můžeš si to zkusit.
Lera: Co? Asi tomu nerozumím...
Lucas: Víš, nějak se musí překlenout období mezi smrtí dosavadního vládce a narozením toho nového...a tak sílu daného elementu dostane každý jiný vládce elementu....takže teď můžeš ovládat vánek...bouři však nerozpoutáš, maximálně zkrotíš.
Lera: Fajn, asi tu budeš největší expert co se mágu tyče, ale...jak sakra víš že je po smrti, měli jsme dojem že to bude tvoje sestra.
Lucas: Já ji zabil.
Lera: Co že jsi udělal ?!
Lucas: Zabil jsem ji.
Mattheo: A nebyla to náhodou tvoje sestra ?
Lucas: Ano...ale byla mág a nástroj Voldemorta jak zničit tuhle planetu...i mír si žádá oběti.
Lera: Panebože ty jsi vrah?!
Lucas: To bude brzo každý kdo bude chtít tuhle válku přežít...
Ron: Chápu tedy správně že do Londýna nemusíme ?
Lera: Ano Rone...do Londýna nemusíme.
Ron: A Hele....pokud nás Charlie opustil jen kvůli holce a ne kvůli přesvědčení....třeba by se mohl vrátit ?
Harry: Mě ten až moc přílišný strach z upírů taky přišel přes čáru.
Lera: A to tady vážně nikdo nebude řešit že on zabil vlastní ségru? Nevinné batole?
Lucas: Ty si pro změnu bráchu unesla...
Lera: Ten se ale teď má mnohem líp!
Lucas: To ona taky...věř mi, že jako mágovy v jeho moci by se jí taky nežilo zrovna lehce.
Lera: Tohle musím vstřebat...utáboříme se.
Lucas: Rozdělám oheň.
Harry si mě našel, když jsem u studánky přemýšlela co dál...element ohně je vrah, který chce být na naší straně...je to tak sakra těžký.
Harry: Chápu že tě to rozhodilo, nás taky...ale možná má v něčem pravdu...nikdy by neměla pohádkový život a až se narodí další mág, je tu možnost, že to už bude do klidné doby bez Voldemortova vlivu.
Lera: Asi máš pravdu Harry, ale zabít vlastní sestru...
Harry: Viděl v tom jediné východisko...ani my jsme přeci nevěděli co s ní budeme dělat...alespoň tohle máme vyřešené.
Lera: A co teď bude s námi...respektive se mnou, Lucasem, Charliem...budu Vás a všechny ostatní ohrožovat když budu taky hledat viteály...
Harry: To musíme vymyslet...Charlieho dostaneme zpátky k nám...a pak, pak se to vyřeší jak nejlip to půjde, slibuji.
Lera: Tak dobře Harry.
ČTEŠ
Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo Riddle
FanfictionHledáte příběh o lásce v kouzelném světě s kapkou toho tajemství a život ohrožujícího nebezpečí, tak pak jste otevřeli tu správnou knihu v knihovně. Vydejte se společně s Valerií na cestu plnou přátelství a lásky, která začíná ve všemi námi oblíbené...