,,Všechno nejlepší,, ozvalo se při mém příchodu na ranní snídani...divila jsem se, že když jsem ráno vstala, Mattheo v mém pokoji už nebyl...ale on byl tady...balónky, konfety, dárky, dort a hlavně přátelé...nejlepší oslava, kterou jsem kdy zažila...no, oni ty oslavy doteď vlastně ani nebyli oslavy...přišel i Draco, Draco kvůli mě přišel k nebelvírskému stolu, jaká to pocta.
Celý den byl naprosto úžasný, udělali jsme takových kravin, co jsem neudělala za celý život. Za mě bylo nejlepší koupání, nebo spíš otužovaní, v naprosto ledovém jezeře, jestli všichni nedostaneme pořádnou chřipku tak to bude zázrak. Mattheo zase za nejlepší část dne považoval, když viděl jak mezi sebou Harry a Draco úplně normálně hovoří...oni spolu mluvili a nehádali se...hotový zázrak.
Na večer jsem si pak s Mattheem rozbalovala veškeré dárky, od něj jsem dostala náušnice, které krásně ladili s tím prstenem...Od Hermiony nějakou skvělou knížku, od Harryho jsem dostala bonboniéru s mými oblíbenými sladkostmi, od Draca jsem dostala krásný náramek v barvách zmijozelu a nebelvíru hezky půl na půl tak jako já, od Rona jsme pak dostala upletenou čepici ( nečekala jsem dárek od něho, takže mě to zahřálo u srdce), od Lenky jsem dostala přívěsek proti škrknám a od Nevilla ozdobnou láhev pro úschovu bylinek. Naposled jsem si schovala ten nejmenší dárek, byl to jen vzkaz, čekala jsme něco ve smyslu ,,Všechno nejlepší ti přeje....,, ale bylo to něco jiného, hned na první dobrou jsem poznala Severusovo písmo ,, Stav se, čeká tu na tebe dárek,,. Ihned jsem vyletěla z pokoje vstříc jeho kabinetu, ačkoliv to netušil, největší dárkem pro mě bylo to, že je v pořádku zpátky...Mattheo letěl hned v závěsu za mnou, asi se lekl co mi to šiblo, ale hned jak jsem uviděla Severuse padla jsem mu kolem ramen, byla jsem tak ráda že je v pořádku.
Dostala jsem od něj malé, černé kotě...Prý na mě bude dávat pozor...,,Co kdyby se jmenoval Orion? ,, řekl Mattheo a já souhlasně kývla...mám teď v pokoji malého Oriona, který všechno ničí, všude čůrá a drásá mi ruce, ale docela si sedl s Křuvonožkou (kocour Hermiony) tak snad ho naučí slušnému chování.
A asi bych se za to sama nejradši proklela ,ale i přes tyhle všechny pozitivní věci stále myslím na to, že tam v té ošklivé, temné vile, s těmi ošklivými , temnými lidmi, vyrůstá můj malý bráška. Krev není voda.
ČTEŠ
Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo Riddle
Hayran KurguHledáte příběh o lásce v kouzelném světě s kapkou toho tajemství a život ohrožujícího nebezpečí, tak pak jste otevřeli tu správnou knihu v knihovně. Vydejte se společně s Valerií na cestu plnou přátelství a lásky, která začíná ve všemi námi oblíbené...