💔 Rozdělení 💔

78 6 0
                                    

Nejlepší prázdniny za celý můj život. Nejlepší zážitky mám právě z tohoto školního roku, splněná přání...a už je konec.

Dneska máme poslední den, zítra se vrací Ronovy rodina, pozítří se vyrazí do Bradavic...Tam však ani jeden z nás letos nejede...jedeme na těžké mise za hledáním a zničením viteálu...parta č.1, tedy Ron, Harry a Hermiona se jako vždy nechají odvézt panem a paní Weasleyovou na nádraží, budou dělat , jakože jedou doopravdy do školy, ale namísto aby nasedli do bradavického expresu, nasednou do vlaku směr Glasgow...

Party č.2, tedy Mattheo, Draco a já má trochu jiné plány. Vyrážíme již zítra časně ráno, půjdeme pěšky přes les, přes vesnice až do různých národních parků...a to byl náš úkol, prohledávat přírodní úkazy...něco co je tak neobyčejné, až je to vlastně úplně obyčejné. Na jednu stranu má asi převážný pobyt v přírodě výhodu, nebudeme tolik na očích, tolik v nebezpečí...na stranu druhou, jdu do těch lesů s dvěma chlapci, kteří manuální práci neviděli ani z vlaku...Jsem si jistá že jediný, kdo z nás tří umí rozdělat oheň, poznat jedovaté plody, vyrobit přístřešek a podobně jsem já...No ale tak snad se občas taky dostaneme do civilizace.

Každopádně tyhle myšlenky aktuálně zahazuji a plánuji si užít poslední společný večer, měli jsme na prázdniny tolika plánu...ani polovinu jsme nestihli a máme nedůtkvělý pocit, že to stihneme dnes večer. Musí se ale nechat, že byl perfektní, pořádně jsme se přejedly, kluci přiopili, bordel jsme nechali ať se uklidí sám a po půlnoci vyrazily do svých postelí...Až na to, že mě se vůbec spát nechtělo...a Mattheo taky nevypadal ospale...co si budeme, zábavu jsme si našly...

Myslela jsem že ten ranní budíček asi zabiju, byla jsem hrozně unavená, ale dneska jsem vážně vstát musela.

Lera: ,,Páni, nějak se ochladilo (prohlásila jsem hned při tom, když se vylezla z pod peřiny)

Mattheo: To bude tím, že nejsi oblečená...

Lera: No jooo, jdu si pro oblečení...(vzala jsem si na sebe Mattheovu mikinu a vyrazila dolu ke hromadě kufru najít svoje oblečení na cestu)

Když jsem však slezla schody, ona hromada, kterou jsem celý včerejší odpoledne pečlivě skládala a třídila kdo, co bude nosit nikde nebyla...

Přitom jak jsem přihlouple koukala a stála v prostřed kuchyně, jen v mikině...

Draco: Né že by ti to neslušelo, ale každou chvíli se mají vrátit z Egypta, Ron už pro ně jel...

Lera: Ouu...dobré ráno.

Draco: Dobré.

Lera: Nevíš kde jsou všechny ty věci ?

Draco jen pokrčil a šel si nalít kávu z konvičky...

Hermione: Já vím kde jsou, a dobré ráno.

Lera: Kde jsou? Potřebuji se obléct...

Hermione: Tady (řekla a ukázala na Mattheův batoh)

Lera: Jakože se stan, tři kufry a jednu klec se sovou narvala do malého batohu ? (Prohlásila jsem samozřejmě ironicky )

Hermione: Jo (odpověděla jako by se nechumelilo a když viděla můj překvapený výraz dodala) chtěla si po mě tu kabelku ne? Ale přece nebudeš ty všechny věci tahat ty...

Mattheo: Takže je budu tahat já, super nápad Hermiono.

Hermione: Á dobré ráno, takže tu jsme všichni...

Lera: Jdu se převléct (popadla jsem batoh a zmizela v koupelně)

Když jsem vycházela, tak jsem akorát z okna zahlédla auto, už se vraceli a my neměli v plánu se s nimi vítat...

Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat