Od prvního dne co mám zase volné odpoledne uběhla už nějaká ta doba....jaká to úleva, těším se na procházku do přírody, když nic jiného, tak faunu a flóru doopravdy miluju.
Dneska máme první hodinu věštění, přišla jsem o něco dřív, nemohla jsem dospat a co se týče snídaně, ani jsem dnes neměla hlad. V učebně bylo liduprázdno, tak jsem si sedla úplně k poslednímu stolu a zkoušela si jen tak pro srandu věštit sama. Abyste chápali, Severus na věštby nikdy moc nevěřil a tomu mě taky učil, já byla v něčem ale taková ta typická holka, co ji přijde prostě zábavné zkusit si něco vyvěštit...jak jsem si tak pozorovala kávovou sedlinu v mém šálku...
Draco: Myslíš že si z toho vejrání na kávu vyvěštíš slibnější budoucnost než je zdrhaní před lidmi co se tě snaží zabít (promluv a sednul si naproti mě).
Lera: Taky tě ráda vidím...náhodou, řekla bych že tam vidím klíč, symbol cesty ke štěstí...to nezní tak špatně.
Draco: uka...natáhl se a vzal mi hrneček z rukou...no já nevím jak ty, ale já tam vidím jasný tulipán anebo možná růže.
Lera: A kytka znamená co ?
Draco: Já nevím, ty si tu hraješ na vědmu.
Lera: Fajn, kouknu do učebnice...(nalistovala jsem stránku květiny...tulipán - nová přátelství, růže - láska ) tak podle učebnice je to buď přátelství anebo láska (oba jsme se zasmáli ).
Draco: Tak to doufám že tím ta kávová sedlina nemyslí Pottera...
Lera: Co proti němu máš?
Draco: Mě osobně jen nesedí, žádná nenávist jak si on myslí, ale smrtijedům leží v žaludku možná víc, než ty a Mattheo dohromady...možná není dobrý nápad se s ním kamarádit a stejně tak s Matthem.
Lera: O čem to...
Draco: Nedělej hloupou...s Hermionou, Harrym a Ronem se v klidu procházíš po zahradách a směješ se s nim ve velké hale u nebelvírského stolu....A s Matthem si byla týden zavřená po škole, protože tě s ním nachytali na chodbě mimo vyučování.
Lera: Takhle to vůbec nebylo.
Draco : Mě je všeho všudy jedno jak to bylo Valerie, ale každopádně se domnívám, že není chytré se bavit s lidmi co na sebe přitahují tolik pozornosti o kterou ty nestojíš.
Lera: Asi si prostě nemůžu pomoct.
Draco: Pak už se tu dlouho nebudeš jmenovat Lera...
Lera: A není tím pádem nebezpečné bavit se i s tebou?
Draco: Vlastně...
Chtěl to doříct, ale najednou ho oslavila ta Pansy, která po něm očividně jede, ani jsem si nevšimla, že se třída začala postupně naplňovat.
Pansy: Jdeš za námi Draco?
Draco: Ano, hned tam jsem, profesorka Pritová mě pouze poprosila, abych tady Leře přinesl chybějící učení které zameškala, hned tam jsem.
Theodore: Tak pospěš kámo, ať ti někdo nezasedne místo.
Draco: (vytáhl nějaké papíry ) Tohle ti vážně posílá profesorka a naposledy ti vřele doporučuji aby sis dávala pozor.
Draco se zvedl a šel ke své partě ( tedy k Pansy, Belle, Theodorovy a Mattheovy). Když jsem se za ním dívala, zachytila jsem pohled Matthea, usmáli jsme se na sebe...
Zbytek dne byl vcelku nudný, o věštění a lektvary jsem seděla s Hermionou a Harrym, Ron se na ně kvůli něčemu naštval, tak seděl raději s nějakými mrzimorskými chlapci. Bylo to fajn, Hermiona se stala takovou tou mou holčičí kamarádkou, vždycky jsem si takovou přála a teď jsem za ní vážně vděčná.
Z poslední hodiny jsem šla sama, Hermiona si chtěla ještě pro něco skočit do knihovny a Ron a Harry už se zase bavili, tentokrát řešili nastávající zápas proti zmijozelu.
Najednou mě z mých myšlenek probralo žduchnutí do ramene.
Mattheo: Čau krásko, kde máš svou dvorní dámu ?
Lera: Co prosím ?
Mattheo: No Hermiona se tě dneska drží jako klíště, tak se ptám kam si ji schovala.
Lera: Jestli s ní chceš mluvit tak šla do knihovny.
Mattheo: Nechci, já chci mluvit s tebou.
Lera : Mluvíš.
Mattheo: Pravda, docela se mi začíná stýskat po těch našich zdlouhavých rozhovorech během školního trestu .
Lera : jestli si myslíš, že něco provedu jen abychom si mohly povídat, tak si na omylu, já nejsem ta co se stydí za přátelství se zmijozelskými.
Mattheo: Vážně ne ? ( otočil svůj pohled k Harrymu a Ronovy, kteří na nás koukali velmi udiveným pohledem, když si všimli že na ně koukáme, rozešly se rychleji směrem ke společenské mistnosti ) Ti dva vypadají že ti to přátelství vážně přejí...
Lera: Asi bych měla jít za nimi, tak pa.
Mattheo: Nezapomeň ! za dva dny je ten ples...
Co už za dva dny...no to snad ne...
Harryho a Rona jsem dohnala až těsně před společenskou místností...
Lera: Hej vy dva, to na mě jako nemůžete počkat.
Ron: Jsme trochu zmatený, jsi na nebelvírský straně nebo na té zmijozelské ?
Lera: nevěděla jsem že to jsou strany.
Ron: Tak teď už víš, tak kdo jsou tvý přátelé ?! My nebo snad Mattheo s Dracem? Ráno jsme tě viděli...
Lera: Samozřejmě že vy! Ale i oni...nemusím si přeci vybírat.
Ron: Ale právě že musíš (prohlásil a zapadl do dveří společenské místnosti).
Harry: Vybírat si nemusíš, ale dávej si pozor, zmijozelští umí rychle zranit a Draco...
Lera: Draco tě nemá rád, ty nemáš rád jeho...ale není lhostejný ke všem.
Harry: Fajn, v tom máš zřejmě pravdu, ale Mattheo je synem pána zla.
Lera: A já jsem dcerou svých rodičů a přesto nejsem jako oni, on taky nemusí být.
Harry: Ale může, dávej si pozor...jo a Rona to přejde, uvidíš, má dneska den blbec ( poklepal mi na rameno a už se chystal zapadnout do dveří za Ronem...)
Harry: Á vlastně, s kým jdeš na ten ples...no mohla bys...
Lera: (nechtěla jsem aby se stihl zeptat, nechtěla jsem ho odmítat ale) už s někým jdu.
Harry: Aha...
Lera: Tak řekni Cho, stejně po ní pokukukuješ.
Harry: Ta jde s Cedricem.
Lera: Tak třeba by šla Hermiona.
Harry: Té chce říct Ron, kazit mu to nebudu.
Lera: Budu dělat že jsem se neurazila, že jsem až třetí možnost ale....tak řekni Ginny, té by to asi udělalo radost.
Harry: Já myslel že se s Ginny nemusíte a navíc je to Ronova sestra...
Lera: Máš pravdu, s Ginny se nemusíme, ale ona tě má očividně ráda...
Harry: Promyslím to...uvidíme se zítra před zápasem?
Hermiona: No jasně, já a Lera Vás vyprovodíme a budeme Vám dělat roztleskávačky, že ano ?!
Lera: Přesně jak říká...
Harry: tak jo, jdeš taky Hermi ?
Hermiona: Jo jasně, tak ahoj zítra.
Harry: ahoj.
Lera: Usmála jsem se a odešla k sobě do pokoje, ani jsem si nevšimla, jak rychle se setmělo...
ČTEŠ
Poslední Mág - HP fikce w. Mattheo Riddle
Fiksi PenggemarHledáte příběh o lásce v kouzelném světě s kapkou toho tajemství a život ohrožujícího nebezpečí, tak pak jste otevřeli tu správnou knihu v knihovně. Vydejte se společně s Valerií na cestu plnou přátelství a lásky, která začíná ve všemi námi oblíbené...