George Ailesi ile arası iyi olan bir çocuktu çevresi pek yoktu sessiz bir kişiliği vardı insanlarla konuşmakta zorlanırdı kalablık ortamlardan nefret ederdi.
Annesi ve babası ani bir kararla yakınlardaki başka bir kasabaya taşınma kararı almıştı George her türlü kabuldü sürekli taşınıyorlardı George her seferinde kendine kafa dinliycek biyer bulabiliyordu.
Time up
Kasabaya varmışlardı George annesi ve babası arabayi kullanırken camdan dışarıyı izliyordu araba büyük ve hoş bir evin önünde durmuştu. Herkez arabadan inmişti evin önüne gelmişlerdi ve eve girmişlerdi ev fazla ferahtı büyüktü George kapıyı kapatmak için arkasını döndüğünde karşıdakı evin perdesindeki sarı ışığı ve ışığın içindeki geniş bir odanın içindeki kafasını masanın üstüne koyup uyuya kalmış sarı saçlı erkek çoçugunu gördü.
Ellie: Georgee hadi kapıyı kapatta gel.
Ellie=George'un annesi.
George kapıyı kapatmıştı ve hemen kendi odasına çıkmıştı ev fazla yeniydi mobilyalar daha gelmemişti kendine bir yer yatağı kurup üstüne uzandı ve kulaklığını takıp sevdiği şarkılardan birini açmıştı ve uyuya kalmıştı.
George uyandığında karanlık bir yerdeydi yine o sarı saçlı erkek çoçuğunu görmüştü yanına gitmek istemişti ama her adım attığında geri gidiyordu.George istemsizce koşmaya başlamıştı artık daha hızlı şekilde geriye gidiyordu.En sonunda duvara çarpmıştı ve tekrar uyanmıştı. Yine saçma bir rüya görmüştü. Rüyasından dolayı aklına sarışın çocuk gelmişti hızlıca ayağa kalkıp pencereden karşıdaki eve bakmıştı. Sarışın çocuk orda deildi.
George bir şey fark etmişti kendi evlerinin önünde büyük bir kamyon vardı daha dikkatlı baktığında mobilyaların geldiğini fark etmişti.
Time up
George annesi ve babasına mobilyaları taşıma konusunda yardım etmişti beraber güzel ve hoş bir dekor yapmışlardı. George daha çok yorulmuştu tekrar odasına giderken zil çalmıştı George neden ona rahat vermedikleri hakkında biraz düşünmüştü sonrada aşağıya inip kapıyı açmıştı sarışın çocuk gelmişti.
Dream: selam komşum annem buraya hoşgeldiniz demek için beni gönderdi bende fazla sıkıldığım için kabul ettim. Bu arada ben dream.
Geoege sadece bakmakla yetinmişti cevap vermek istemiyordu gerçekten yorgundu.
Dream: sanırım cevap vermiyceksin annem bunları size gönderdi ayrıca seninle tanışmak istiyorum hadi konuşalım.
Dream in elinde bolca meyve ve yemiş vardı.
George:peki içeri gel.
Dream: bence o güzel sesini saklamamilisin yer fıstığı.
Dream bunu söyleyip eve girmişti. Bu sözler George'un hoşuna gitmemişti George'un annesi ve dream sohpet ediyorlardı George'da sakince onları dinliyordu dream elindeki yemiş ve meyveyi mutfağa koymuştu ve George'un yanına oturmuştu.
Ellie: George Dream ile arkadaşmısınız.
G: öylemiyiz.
Dream: ben hertürlüsüne kabülüm efendim hiç bir türlü arkadaş istegini geri çevirmem.
George'un sinirleri bozulmaya başlamıştı dream gereğinden fazla kelimeri uzatiyordu.George'un annesi dream ve George'un odaya çıkmalarını istemişti. Beraber odaya çıktılar. George yatağına oturup bir şeyler çizmeye başlamıştı.
Dream: ne ciziyorsun yer fıstığı
George dream in yanına oturmasını işaret etmişti. Dream George'un yanına oturup George'un ne tür şeyler çizdiğine bakmıştı. Canı fazla sıkıldığı için etrafa göz gezdirmişti. Bir defter dikkatini çekmişti. Kitabı eline almasıyla Geroge'un bunu fark etmesi bir olmuştu.
George: Dream kitabımı yerine bırakırmısın.
Dream: A özür dilerim değerli bir şey olduğunu bilmiyordum.
Dream kitabı yerine koymuştu sıkıntıdan patlamak üzereydi. George bunu fark etmişti ve can sıkıntısının ne kadar kötü olduğunu bildiği için ayağa kalkmıştı ve oda kapısının önüne gelmişti.
George: dream boş ver tanışmayı dışarı çıkalım.
Dream tekrar özgürlük hissetmişti sevinçten gözleri parlıyordu. Ayağa kalkıp yerinden ziplayabilirdi bile.
Dream: HADİ ÇIKALIM.
Time up
İkili dışarı çıkmıştı ve sokakları geziyorlardı fark etmeden fazla uzağa gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı