hayır

27 4 2
                                    

bu bolumu Not Allowed dineyerek okuyun !!!(sebepsiz)

George hayır anlamında başını salladı.

Jason: vermezsen ne olur bilmiyorsun değilmi. Hemen gostersinler sana.

George un arkasındaki cama biri vurduğu için George arkasını dondu bolmenin arkasındaki 2 kişinin 2 side ellerindeki silahları Ellienin başına doğrulttu.

George ayağa kalktı ve Jason u sertçe duvara ittirip bıçaşı midesine dayadı.

George: ONLARA DURMALARINI SOYLE.

Jason: o bıçağı bana deydirdiğin anda gördüğün iki kişiden biri Ellienin karnına biride alnının ortasına sıkıcak ve kaçıcak George kaçışın yok.

Jason yalan söylüyordu ordaki iki kişi de kiralıktı Jason ölürse paralarını alamayacakları için Ellie yide bırakıp gidiceklerdi ama George bunu anlamıycak kadar saftı.

George arada kalmıştı hem kendini kurtarmayı hemde annesini kurtarmayı deneseydi eğer direkt olarak kara toprağa gidicekti George seçim yapana kadar Jason George u tekrar ittirdi ve yere düşmesini sağladı ustune çıkıp dirseğiyle yuzune vurmaya başladı George un yuzunun bir kısmı parçalanmıştı.

Tavanda ki buyuk ve garip ekran bianda aydınlandı George un gozleri yanmıştı ama bir sure sonra gozleri alıştığı için ekrana baktı ustundeki Jason u umursamadı bile sadece ekranda ne olduğunu gormek istedi bir video oynuyordu ama durdurulmuştu.

Jason: Dream sana hiç kucuklugunden bahsettimi George.

George hayır anlamında başını salladı.

Jason: bazı şeyleri acı çekerek ogreniceksin George.

video oynamaya başlamıştı Jason George a vurmayı bırakmıştı gerçektende sadece George un acı çektiğini gormek istiyordu.

videoda bir çocuk vardı yaklasık 12-13 yaslarında bir çocuktu dream e benziy- George çocuğun dream  olduğunu anladığında yuzundeki ifade deişti video çok eskiydi belliydi ama videoda dream in ne işi vardı ve neden sadece yerde yatıyordu George birazdaha dikkatli baktı dream in elleri bağlıydı ve ayaklarıda öyleydi.

videoyu çeken kişi yerde yatan çocuğu sırt ustu yatırdı çocuğun başında buyuk bir yara vardı ve tamamen terli olduğu videodan belliydi. (dream in çocuk halini normaldeki gibi hayal etmeyin bu arada suanki halinin kısa boylu olanı gibi dusunun)

video bir sure dondu ve geri yuklendinde yerde yatan çocugun omzu tamamen kan içindeydi ve çocuk kıvranıyordu.

video bitmişti.

George un gozlerinden anlaşılıyordu içindeki korku ve endişe.

Jason hafıf kıkırdamıştı: videoyu ben çekmistim o daha 12 yaşındayken buraya gelmişti biliyormusun ama o kaçtı normal bir çocuğa gore daha guçluydu çunku.

George un goz bebekleri içindeki endise yuzunden bi anda kuculdu yok denicek gibiydi George Jason a vurdu onu üstünden attı gozunden akan yaslarla beraber onu altına aldı burnuna sert bit yumruk attı burnu kırılmıştı kanıuyordu tekrar yumruk attı bu sefer avuç içinde bıçak vardı bışağı Jason un ağzının içine saplamıştı olup olmediğinden emin değildi George krokuyla basını Ellie ye çevirdi 2 kiside orda değildi Ellie nin başı ona eğilmişti ve kanıyordu.

Hepsi yalandı kiralık adamların kaçması onu bırakıcak olmaları paralarını Jason un organlarından çıakrıcaklardı bu yuzden Ellie yi vurmuşlardı.

George kanlı bıçağı bıraktı odada oraya girmek için bir yer yoktu camı kırmaya çalıştı cam kırılmazdı elleri yaralanmaya başlamıştı artık bıraktı Jason un ceplerine baktı sadece bir anahtar vardı o anahtarla kendi kapısını açtı ormanın rast gele bir yerindeydi Dream le daha once gittikleri nehri gordu burası evlerinin hemen arkası olmalıydı.

hızlıca evine koşmaya başladı.

Event Blur / DnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin