Dream ve George yürümeye devam ediyorlardı Dream sürekli konuşuyordu George'un yine sinirleri bozulmaya başlamıştı ama George'a dream fazla samimi de geliyordu güvenmek ve güvenmemek arasındaydı.George yolda geçerken sevdiği tatlılardan olan ama fazla bulamadığı tatlıyı satan büyük bir cafe görmüştü.George biraz orayı incelemek için durmuştu.
George: Dream benimle gel.
George Cafe ye doğru giderken dream de peşinden geliyordu Cafe ye girip iki tane o tatlıdan söylemişti ve bir masaya oturmuştu Dream de arkasından oturmuştu.
George: Dream daha önce buraya geldinmi.
Dream: Geldimm burası mükemmel bir yer sık sık uğrarım buraya.
George ilk defa biriyle bu kadar rahat konuşabiliyordu çünkü karşısındaki kişi dierleri gibi onun gizemliliğinden rahatsız olup giden deil ona daha çok birşeyler anlatıp dinleten biriydi.
Tatlılar gelmişti dream bu tatlıyı hep denemek isterdi ama fazla maliyetli olduğundan alamazdı. George'un bu kadar rahat alması onu çokta şaşırtmamıştı.
Dream: George bunu almak için ne kadar ödedin bu şey çok pahalı.
George: 2 haftadır biriktirdiğim paranın tamamını verdim ama değdi.
Dream tatlıdan biraz yemişti hoşuna gitmiştide ama George'un bu tatlıyı o kadar para vericek kadar sevmesi bu sefer onu şaşırtmıştı.
Time up
İkili tatlıları bitirmişti tekrar dışarı çıkmışlardı George uzun zamandır ilk defa bu kadar mutluydu. Biriyle dışarı çıkmak ve tatlı yemek ona iyi gelmişti. Yine dream George'a birşeyler anlatıyordu George'da dinliyordu arada cevap da veriyordu.Bi anda gökyüzünü kara bulutlar sarmışt.
Dream: George şimdiden seç senin evemi yoksa benim evime mi gidicez.
George: benim evimi gördüğüne göre senin evine gidelim.
Yağmur yağmaya başlamıştı Dream George'u üstü kapalı su almayan bı sokağa çekmişti.gerçekten Dream George'a değer veriyordu ıslanmasını istememişti ama bir sorun vardı o sokak bu saatlerde bomboş olurdu buda kötü huylu kişilerin de bol olması demekti.
Dream: gel burdan gidelim bu yağmur seni hasta eder.
Dream tek koluyla George'a sarılıyordu.
George: Dream bana neden sarılıyosun normal yürüsüne.
Dream: olmaz buraya güvenmiyorum.
Dream gelen sesle arkasını dönmüştü ve George'un kolundan tutup koşmaya başlamıştı.
George: noluyor
Dream: arkana bakma ve koş.
George anlık kafasını geri çevirmişti arklarından elinde kocaman balta ile onların üzerine doğru hızla koşan adamı gördü ve daha hızlı koşmaya başlamıştı ilerde sokağın çıkışı vardı ikili oraya doğru koşuyordu George'un cigerlerinde nefes kalmamıştı ama daha hızlı koşması gerektiğinden devam etmişti. Sonunda sokaktan çıkmıştılar.
Dream George'u büyük bir kutunun arkasına çekmişti adam başka tarafa doğru gitmeye başlamıştı. Dream duvara yaslanıp yere oturmuştu ve derin derin nefes almaya başlamıştı. George'da aynı şekildeydi ama nefesini düzenleyemeyip nefes yetmezliğinden bayılmıştı. Dream bunu fark ettiğinde George'u hızlıca kucana almıştı yağmur yağmaya devam ediyordu ama az ıslanıcaklardı. Dream tekrar koşmaya başlamıştı eve varıp kapıyı açmıştı ve seni eve sokmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı