(en iyi dnf shipper alfaniz geldi betalar)
Asagidan cam kırılma sesi gelmişti.
George: baksakmı?
Dream: hayır çıkalım direk.
George dream in onunde babası boyle davrandığı için mahçup hissediyordu ama belli etmemeye çalıştı
George ayağa kalktığında dream kapıya yöneldi baya rahat davranıyordu George nedenini sormak istesede sormadı.
Dream George a gel işareti yaparak alt kata indi ve etrafını göz ucuyla kontrol ederek dışarı çıktı George de arkasından gelmişti.
Dream George un elinden tutup onu kalabalık bir yere soktu ve ardından biraz yürüdükten sonra bank a oturdular.
Geoege: özür dilerim... Babam adına.
Dream biraz şaşırmıştı aslında George un oyle bi adam adına ozur dilemesi garip gelmiştî bir sure sadece baktıktan sonra cevap verdi.
Dream: özür dileme gerek yok.
(Akluma diyalog gelmiyo aglicam)
Dream durduk yere izlendiğini hissetmeye başlamıştı etrafına bakınırken jason la göz göze gelmeyi beklememişti hala ölmemişmiydi bu.
Jason un kafasında kapşon vardı ve tamamen siyah giyinmiştı ağzında butun boynuna saran bir bandaj vardı dream ona baktığında jason olduğundan emin olduğu kişi bakışlarını başka bir yere çekmişti anlaşılmadığını falan mi sanıyordu.
Dream asla bukadar dusunmemis gibi gorur gormez ayağı kalktı jason u omsuzdan tutup kaldırdı kapusonu dustuğunde harbili jason olduğunu gördü gordugu gibi jason u duvara doğru sertçe itip jason un kolunun çatlamasına neden oldu jason kolunu tutup tam çökücekken.
Dream Jason un kafasını duvara doğru bastırdı jason patlıyacağını hissetmiştı Dream in amacı buydu zaten ama bir şey onu tutuyormuş gibiydi sinirden hıc birşey hissetmediği için ne olduğunu anlamamıştı.
Jason: BIRAK ARTIK.
Etraftaki çoğu kişi bağırıyordu dream kendini haklı buluyordu Jason u öldürsede parçalarada ayırsa bir ceza almıyacağını düşünüyordu.
Dream bir ıslaklık fark etti elinde durmadan akıyordu göz ucuyla eline baktığında kanla kaplı olduğunu gördü onu tutan şey buydu dream kafasını çevirdiğinde elindeki silahı ona doğrultan polisi görünce anladı o en başından beri kolundan 2 kere vurlmuştu etrafına insanlar toplanmıştı ama her şey onun gozunden farklıydı sadece onu vuran polisi jason u ve George u görebiliyordu George ona geri çekil dermiş gibi bakıyordu. Dream elini çektiğinde jason beynindeki baskından dolayı yere yığılmıştı Dream jason un nefes almadığını görünce istemsizce sevinmişti.
Dream polise baktı ellerini havaya kaldırdı hala bir acı hissetmiyordu.
Polis: ileri gel ve silahın varsa yere bırak.
Dream in üstünde silah yoktu sadece ileri gitti bian için herşeyini kaybettiğini zannetti Hapse girerse George belki onu tekrar kabul ederdi ama affetmezdi emindi bunu George a sorarsak cokta sikine takmazdi napsin adam.
Polis korkarak Dream in yanına gitti işinde yeniydi herhalde dream in üstünü aradı bir şey bulamayınca elindeki telsize bir şeyler soyledi ve 2 polis aracı ve 1 ambulans geldi.
(Of cok sıktı geccem biraz)
*drim in ifade alinirkene*
Amk polisi: neden yaptın?
Dream in kolu tamamen bandajlıydı ama dikiş yada harangi bir şey yapılmamıştı.
Dream sadece polisin gozune bakmıştı.
amk polisi: benidemi öldürmek gibi bir amacın var?
Dream: hayır asla...
Amk polisi: konuş ozaman.
Dream: sadece o jason denen adamın daha önce arkadaşım George u öldürmeye çalıştığı için onu gördüğümde doğru düzgün düşünemedim.
Amk polisi: nasıl inanabilirim.
Dream: George 3 gün önce o adam yüzünden ölümden döndü ve ameliyat geçirdi ilgili raporları var ayrıca benim sabıkam temiz durduk yere insan a saldırıcak bir adam değilim.
(Aynenamk)
Dream daha once hiç insan içinde kavga etmemişti yada insan öldürmemişti bu yuzden sabıkası temizdi.
Aradan geçen 6 saat in sonunda Dream e hak verilmiştı kolundaki yaralara dikiş atılmıştı ve ertesi gün taburcu edilmişti.
(Hardsegs yazicam demidtim ama clm usenuyom nasip olursa sonraki boljm ama sonraki bolum final olucak.😞)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
Fiksi PenggemarMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı