George gözlerini yine aynı siyah odada açmıştı aynı dierlerinde oldugu gibi bu seferde rüyada olduğunu biliyordu.
?: ah demek onu kazanmışsın he bu rüyalara ihtiyacın olmiycak artık
George sesini çıkarmamıştı sadece sesin ney olduğunu anlamaya çalışıyordu.
?: görüşürüz Davidson belki sonra başka bir siyah oda rüyasında ha?
George : ne diyo-
George tekrar düşüyormus gibi hissetmişti ve gözünü bu sefer kendi odasında açmıştı dream George'a sımsıkı sarılmış şekilde uyuyordu George yandan telefonuna uzanıp saat'e bakmıştı saat sabah 8:27'idi George derin bı nefes almıştı ve dream e dönmüştü aklına dün akşam olanlar gelmişti yavaş yavaş kizariyordu bunu tekrar istermiydi evet hemde fazlasını isterdi George doğrulmaya çalıştığında kalçasına sancı girmişti
George: AĞ
dream seslere uyanmıştı.
Dream: George noluyor iyimisin.
George: e şey iyiyim.
Dream George u tutup tekrar yanına yatirmisti kendine yaslamisti ve kafasını boynuna gömmüştü.
Dream: birazdaha uyuyalım.
Dream uykuluyken sesi kalın cikiyordu bu ses tonu George'un hoşuna gitmişti.
George: hadi ama bebeğim kalkıp bişiler yapalım.
Dream: George uslu uslu uyu yoksa öperim.
George: susmuyorum öp hadi.
Dream bı anda George'u altına almıştı ve dudaklarını emerek öpmeye başlamıştı. George'da karşılık veriyordu dream daha sert öpmeye başlamıştı. Dream dilini Geoege'un azina sokmuştu bı andan öperken bı andanda diliyle George'un azının içinde dönüyordu George da dilini dream in diline deydiriyordu. George nefessiz kalmıştı ama dream yapmaya devam ediyordu George başını sağa doğru çevirmeye çalışmıştı ama yapamamisti dream George'un debelemdigini görünce geri çekilmişti tekrar George'a sarılıp büyük bir sırıtma yapıp geri yatmıştı.
George derin nefesler alıp vermeye başlamıştı.
Dream: ciğerlerin fazla hassasmış bebeğim .
George nefesini düzene sokmuştu.
George: benim cigerlerimde sorun yok bikere sen çok sert yapiyosun.
Dream: eheheheh seni seviyorum.
George: bende seni seviyorum.
George un kalçasına yine sancı girmişti George Allah çarpmış gibi bükülmüştü.
George: ya.
Dream: noldu bebeğim.
George: a şey a kalçam acıyor.
Dream: biraz sert davranmisim sanirim bebeğim birdaha yapmam .
George: onu bunu bosverde ben nasıl kalkicam ya.
Dream: ben seni taşırım.
George: yeyyy.
Dream: George sevinmen bile mükemmel
George: Dream eğer böyle söyler söylemeye devam edersen 2. Tur için hazırlaman gerekir.
Dream: şuan yaptığım gibi mi.
George : h-hey
Dream: dkskdkwkesjwjdjwjjdjwjdw şaka
George: ya
Dream in uykusu kaçmıştı üstündan yorgan i atmıştı ve George'u kucana alıp lavaboya sokmuştu kapıyı da kapatmıştı sonrada lavabonun önüna George'u bırakmıştı.
Dream; hadi işlerini hallet.
Dream in aklında çok şeytani pilanlar vardı. George diş macunu ve diş fircasi almıştı dişlerini fırçalamaya başlamıştı sonrada azına su alıp tukurmek için egilmişti tükürmüştü.
George kalçasında bir sertlik hissetmişti ve bellindede iki el.
George: a dream napiyosun.
Dream: yapma demek yerine napiyosun dedine göre bunu istiyosun.
Dream birazdaha bastırmıştı George yine kıpkırmızı olmuştu.
George: a şey İSTİYORUM.
Dream: tekrar benim için soyunurmusun bebeğim.
George denileni yapmıştı ilk önce üst kıyafetlerini sonrada pantolonunu ve boxer ini çıkartmıştı.
Dream yandaki çekmeceden kayganlastirici çıkartmıştı ve pantolonunun fermarini açmştı biraz aşaya indirmişti ve penisini boxerinden çıkarmıştı sonrada kayganlastiriciyi penisine sürmeye başlamıştı tam hizalamisti ve giricekken odanın kapısı çalmıştı.
Dream: hassiktir ya.
George tekrar dogrulmustu.
George: off sırasımi şimdi ya.
Dream pantalonunu geri giymişti ama penisi hala kayganlastiriciyla kaplı olduğundan deli gibi yanıyordu.
George'da bir çırpıda giyinmişti.
Ellie: GEORGE BU KAPİ NEDEN KİTLİ
George ve dream banyodan çıkmıştı kapıya doğru gitmişlerdi ve kapıyı açmıştı. Dream sadece somurtuyordu.
Ellie: napiyonuz içerde bu kapı kitli he
George: bişi yapmıyoruz anne ama keşke bu saate gelmeseydin.
Ellie ilk defa George ona böyle davrandigi için şaşırmıştı. George dream in kolundan tutup salona götürmüştü ve kendini koltuğa attı. Dream de George un yanına kendini attı.
George: of kalcamin acısı daha yeni geçti.
George bunu söyledikten sonra tekrar Allah çarpmış gibi bükülmüştü.
George: ağ geçmemiş.
Dream George u kaldırıp kucana almıştı George yanlişikla dream in penisinin üstüne oturmuştu Dream inki daha çok yanmaya başlamıştı.
Dream; annen gelicek zamanı buldu halime bak ya yanıyo bildiğin.
George: dream çok açık sözlüsün ve bana böyle şeyler söyleme yoksa kotu olur.
Dream; ne gibi şeyler olur mesela.
George: hm bunun gibi.
George dream in pantolonunun üstüne penisine sürtünmeye başlamıştı.
Dream: ah hayır mhm~
George: Dreammm ses çıkarma.
Dream: T-tamam ah~
O sırada annesi salona gelmişti George hemen dream'in yanına oturmuştu.
Dream: George benim evime mi gitsek acaba.
George dream i cimcikleyip sus işareti yapmıştı
(aha bu annem SKAKSKKW)Ellie: neden sevmedin mi burayı.
Dream: he yok annem merak etmiştir birazda orda takilcaktik.
Ellie: heee tamam gidin ozaman.
George nasi olsa yapamaz diyip dream'i azdirmisti ama şuan dream'in evine gidiyorlardı George yani yaptigi şeyden pişman olmusdu.
Dream pis pis siritiyordu George'un elinden tutup evden çıkarmıştı. Kendi evine doğru gitmeye başlamıştı George dream in şişkinliği ni daha yeni fark etmişti dunkundan daha çok şişmişti.
Dream eve geldigi anda George'u odasına getirmişti ve kapıyı kitlemişti.Dream: peki ya şimdi devam edebilir miyiz gogy~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı