(puding bu arada küçük olanlar degil 2 senede bir bimde spawn olan muzlu büyük pudingler)
Dream: Timam
George içeri girip telefonunu eline aldı annesine bilmem kaçinci kere mesaj atıp tekrar aradı yine açmamisti eğer yarında annesi gelmezse gerçekten endişelenmeye baslicakti.
Dream mutfan bi köşesinden kaşık alıp bilgisayarına oturdu dünyanın en sikikomik filmini açıp mujlu pudingini yerken izlemeye başladı.
Uzun süre sonra akşam olmuştu George koltukta sizmisti Dream George A doğru baktı.
Dream: ah be yine beraber uyiyamicaz.
Dream 2 saatdir dibini siyirdigi mujlu puding in kutusunu çöpe attı ve kendi odasına gidip uyudu.
Sabah olmuştu George uyanmıştı Dream de erkenden kalkıp evden çıkmıştı annesi cagiriyosa önemliydi.
George telefonuna baktı çevrim içi olduğu anda gelen günaydın mesjinin üstündeki gorusruz yazısından dream in gittiği belli oluyodu kilini bile kipirdatmadi sadece Dream e yazdı.
George: sanada günaydın dream
Dream: eğer hala yatiyosan sana bisiler hazırlamistim onları yersin bide ben daha havalimanında yaşam mucadelesi veriyorum telefonu falan kapatmam gerekicek binince yazarsan görmem.
George: tam(ODUN)
George Dream yokkenki hayatını tamamen unutmuştu napcani bilmiyordu hiç dream yokken bu mahallede dışarı çıkmamıştı içi ürperdi.
Ayağa kalktı mutfağa ilerledi dream in hazırladığı karma karışık yumurta hariç herşeye benzeyen yumurtayı yedi .
Canı gezmek istiyodu dışarı çıkmak için ayakkabılarını giydi ve kapıdan çıktığı gibi gözü karardı.
Gözünü tekrar actinda bilmediği biyerdeydi tanımadığı biri saclarini tutup yukarı doğru çekti ve yüzünün ön plana çıkmasını sağladı canı yanmisti George tamamen bağlıydı ve yerde diz üstünde duruyordu.
Olduğu ortamda iki kişi daha vardı guluyolardi ama gözleri bağlı olduğu için görmüyordu.(Hayal edince gojo ya benziyo)
?: Dream yanında yokken ses cikaramiyosun Georgie.
George daha kaçırıldığının bile farkında değildi. Çıkan sesler yankı yapiyodu demekki boş bı odanin içindeydi.
?: Konuşsana.
George: kimsin sen.
Jason:Jason, sana demiştim yaptıklarının bir karşiligi olucak dream denen herif yanindan gitsin diye bekledim bütün 1 ay.
George:...
Jason George un tuttuğu saçini duvara doğru vurdu George afallamişti
Jason: KONUŞSANA BE
George: ne dememi bekliyosunki.
Jason: yapmamak için yalvarmani brkliyorum.
George: bekleme
Jason eğildiyği yerden doğruldu sinirden patlicakti George un onla bu durumdayken dalga gecmesi onu sinirlendirmişti.
Jason tekrar George un saçını tutup geriye çekti açikta kalan boğazina biçak dayadı ve gözlerini açti.
George karşisinda annesini gördü başi kanıyordu ve sandelyeye sabitlenmiş ti gözleri ve ağzı bağlıydı.
George kendini tamamen salmıştı hiç bir şey hissetmiyordu tek istediği şey arkasında ona biçak dayayan Jason u öldürmek ve annnesini alıp götürmek.
Jason: acı cektiğini görmek istiyorum Georgie
George un yüzü hiç bir duyguyu temsil etmiyordu bu Jason u daha çok sinirlendirdi.
George ipten kurtulmaya çalişti ama başaramadı.
Jason: boşuna kıpırdanma bak biçak boynunu kesicek.
Jason bilerek George un boynuna biçagi deydirdi.
Jason: Oops.
George un elinin bir kısmı açıktaydı George elinin açık olan kısmıyla Jason un Tastaslarina yumruk attı Jason elinden biçagi düşürünce bıçağı eline aldı ve bileklerindeki ipleri kesti şansina ipler çok inceydi (George un annesi ve gulen 2 adam odanın camla bolumlus diğer tarafında )
George Jason ayağa kalkmadan önce tamamen ipleri kesti ve kapıya atıldı kapı kilitliydi George içinde bir ton küfür ettikten sonra Jason George A tekme attı ve düşürdü.
Biçak hala Georgedaydi.
Jason; BİCAMİ GERİ VER GEORGE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
FanfictionMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı