Dream arada George a göz ucuyla iyi olup olmadığıni kontrol etmek için bakıyordu George ise tepkisiz sadece havluyu başında tutarak ve yere bakarak gitmelerini bekliyordu.
Dream: daha sıkı bastır sana şunu
(Düşünsenize biriyle cikiyosunuz sinirlendiği zaman size böyle bok gibi davraniyo)
George Dream in ne kadar sınırlı olduğunu bilsede yinede artık onu üzmeye başlamıştı havluyu daha sert bastırdı.
Hastanenin önüne geldiler.
Time up
George ameliyat yada önemli başka bisiye girmedi sadece yüzünün yaralı kısımlarına pansuman yapıldı ve sarıldı çok fazla kan kaybettiği için o akşam sadece tedbir amaçlı hastanede kalması ve serum alması gerekiyordu.
Doktor önemli olan şeyleri söyleyip odadan çıktı dream ve George odada tek kalmıştı dream hasta yakınları için yanda olan koltukta oturuyordu sadece yere bakıyordu ve ister istemez ayağı sallaniyordu.
George da tavanı izliyordu gözünün birinde göz bandı vardı ve içine sürülen şey gözünü acayip kasindiriyordu.
George: dream gozume ne sürdüler acayip kaşınıyo.
Dream: bilmem.
George biraz olsun kaşıntıyı geçirmek için elini kaşınan gözüne uzattginda dream engelledi.
Dream: dokunma.
George elini sıkılmıs şekilde geri indirdi.
Bi anda odanın kapısı çaldı ve biri girdi dream kim olduğunu cikartamadigi için ayaklandı tekrar birşey yapicaklarini sandığı için kokunc şekilde bakıyordu içeri giren adam dream in babası yaşında biriydi giren kişi hiç tedirgin veya endişeli gibi durmadigi için akrabası olabileceğini dusunmedi.
Adam George a biraz daha yaklaştığında dream tam bir şey yapicakken George dream in ne yapmaya çalıştığını anladı ve konuştu.
George: Baba?
Dream bu adamın George un babası olduğunu öğrenince şaşırdı ama yüzü az önceki gibi korkunç değildi daha çok garipseme gibiydi dream tekrar oturdu.
G babası(isim bulun suna): George arkadaşın biraz gergin sanırım.
Dream ses çıkarmadan sadece onları izliyordu.
George: haberin nerden oldu.
G babası: burda çalışan arkadaşım doktor o söyledi bende geldim.
George un babası Dream E döndü.
G babasi: arkadaş edinebildigini düşünmüyordum.
George: bende...
George fazla şey caktirmamaya calidisiyordu çünkü babası ağır homofobikti.
G babası: her neyse adın neydi.
Dream: dream.
G babası: takma adın falanmı?
Dream tekrar birşey söylemedi sadece dik dik baktı. Bunu sorması kotu olmuştu Dream biliyorduki George bunu sorgulayacak ve adını soylemesi için elinden geleni yapacaktı ama adını saklamasi gerekiyordu çocukluğunda eğlencesine koyduğu isimi şuan gizlenmek için kullanıyordu...
Ayrıca dream hala bu adamın George un babası olduğuna inanmıyordu.
G babası: pff rahatsız ettigimi bilmiyordum en azından adını söyleyebilirdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Event Blur / Dnf
Fiksi PenggemarMafama göre takılıyorum işte. Açıklama yok. Event Blur=Olay Bulanıklığı