Blur bilmem kaç

43 6 28
                                    

(şükür yeni bölüm attım artik yumulun bol smutlu)

Dream George'un meme uçlarını emmeyi bıraktı ayaklarının üstüne çöktü.

Dream: ben sana daha önce sakso çekmişmiydim.

George eliyle yüzünü kapattı.

George: böyle konuşma ya.

Dream hafif kıkırdadı.

Dream: demekki yapmamışım.

Dream ellerini George un pantalonundaki minik çadıra getirdi biraz okşadı ve fermuarı tutup yavaşca indirdi.

Pantolonu tamamen aşağıya indirdi boxer bile artık George'u tutmuyordu.

Dream: Oha George naptın.

George: sus!

Dream boxer ıda indirdi.

Dream: mm...

Dream George A doğru baktı.

Dream; sana burda özel bir şey sunuyorum izlesene.

Geroge: utanıyom.

Dream: utanma.

George ellerini gözlerinden indirdi yüzü domates gibiydi ilk önce dream e sonrada aletine baktı.

Dream: hazırmısın.

George: ...

Dream tekrar kıkırdadı. Başını George'un aletine daha çok yaklaştırdı George derin nefes alarak sadece Dream i izliyordu.

Dream George'a bakarken aynı anda Aleti azına aldı. Ucunu emmeye başlamıştı.

Geroge: mm~~ hah~ (inlemeyi jinx den çaldım)

Dream biraz daha emdikten sonra tamamen ağzına aldı ögürmedi bile (bilgi: George unki 9 cm dream inki 26 cm "GERÇEKTEN")

George tamamen geriye yaslandı ve elleriyle ağzını kapattı inlememeye çalıştığı çıkardığı seslerden belliydi ama zaten birazdan ses telleri kısılcaktı :3

Dream 2-3 gel git yaptıktan sonra George boşaldı dream ağzından aleti çıkarttı ve ayağa kalktı dudaklarını George A bastırıp onun dudaklarınin aralanmasını sağladı ve ağzındaki menileri George'a yutturdu.

Kulağına yaklaştı.

Dream: çok çabuk boşalıyosun
bebeğim.

George:...

Event Blur / DnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin