12. Blur

65 7 2
                                    

George yavaş yavaş etkiyi tam almaya başlıyordu içini bir andan mutluluk bir andanda o kızı bulup acinasi hale getirene kadar dövmek istiyordu. George ikinciyi seçti. Mutfağa gitti büyük bir bıçak aldı kapşonlusunun kolunun içine koydu evden çıktı az önceki bar a doğru yürümeye başladı yürüdükçe içindeki zarar verme arzusu artıyordu.

George sakin hareketlerle bar a girdi az önce dream ile oturdukları yere doğru kafasını çevirdi yüzünde pisikopatca bir gülümseme oluştu kız ordaydı arkadaslari onunla ilgilenmeye çalışıyordu.

George yine sakin hareketlerle kapuşon unun kolunda bıçağı çıkardı. Kızın yanına doğru ilerlemeye başladı. Angela George u fark etti (kızın adı Angela olsun).

Angela ilk önce George un elinde bıçağa sonrada George un yüzüne baktı. İlk başlarda anlamada onun az önce onu döven cocuk olduğunu anlamıştı Angela korkak bir ifadeyle geriye gitti arkadaşları ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

George Angelanin yakasından tuttu ve yere düşmesini sağladı. Angelanin karnina oturdu bütün ağırlığını Angelaya acı cektiricek kadar verdi Angela küçük bir çığlık atmıştı midesine giren sancıyla.

Kimse George u engellemeye çalışmıyordu George bunu iyi bulmuştu işine gelirdi aslında aklına daha mükemmel bir fikir gelmişti.

Angela nin arkadaslari korkup kaçmıştı dier insnalar ise onları umursamiyorlardı.

George Angela nın kafasının arkasına bıçağın sapıyla vurdu ve bayilmasini sağladı. Angelayı kucana aldı yerde iz bırakmak istemiyordu.

George evine gelmişti bir sandalye çekmişti hala annesinin evde olmaması garpti.

George Angela'yı sandalyeye oturttu ve bagladı işi bitince mutfaktan bir bardak su alıp Angelanın kafasından aşağıya döktü. Angela bı anda ayılmıştı nerde olduğunu anlamaya çalıştı.

Angela George u görünce tekrar ciğlik attı.

Angela: BİRAK BENİ.

George: ow neden yoksa küçük kız sadece insanların sevgililerini öpüp orospuluk mu yapabiliyor.

Angela: NE DEDİGİNE DİKKAY ET VE BİRAK BENİ.

George: hayır birakmicam boşuna nefesini yorma son nefesin tatlı olmalı he?

George biçagıni yavaşça kaldırdı angelanin yanğına küçük bir çizik attı damarına denk gelmiş olucakki tonla kan akmıştı. Angela acıyla kivranarak yardım dilenerek bağırmaya devam etti.

George bıçagı indirdi cebinden çakmak çıkardı Angelanin yüzüne bıraktığı çiziğe yaklaştırdı ve yaktı . Angela daha çok kivranmaya baslamıştı.

George: ow yaniyor olmalı hım? İnsanlara hissettirdigin gibi hissediyorsun şuan. BEĞENDİNMI HE?

George çakmağı söndürdü ve kenra attı. Sanki yıllarının öfkesini kusuyordu gibiydi bir andan da iyi hissediyordu.

Angela: lütfen.... Lütfen artık bırak beni.
..

George: hmm.... Hayır!.

George bıçağını tekrar kaldırdı artık işinin bitmesini istiyordu bıçağı Angela'nın boynuna dayadı ve kesti Angela nın gözleri yavaşca kapandı ve artık nefes almıyordu.

George bıçağı kenara bıraktı ve salondaki koltuğa oturdu uyuşturucu etksinden uykusu gelmişti uyudu.

Uyandığında kapı deli gibi çalıyordu sabah olmuştu saat 6:00 dı bu gün okula gidicketi.

George hiç bişi yapmadan çantasını sırtladı salonun ortasındaki cesedi siklemedi. Deli gibi çalan kapıyı açtı karşısında dream vardı.

Dream: haberlere çıkmayı nasıl başardın.

George parmağıyla Angela yı gösterdi.

Dream; hani bidaha böyle şeylere kalkışmıcaktın!

George: sende öpmeseydin.

Dream: ben kimseyi öpmedim sarhostum ve o benim haberim yokken gelip öptü.

George: engelleyebilirdin.

George dream i kenera itti geçicekken dream i George u tuttu ve kendine çekti.

Dream: benim yapmadığım birşey için beni suçlamaya devam mı ediceksin.

İkisi çok yakındı.

George: yapmadığın birşey deil.

Dream: ama istemeden olan bir şey.

George: öne öyle aY pArDoN DuDaM çArPtI gibi.

Dream George un dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.

Dream: şuan çarpmadı.

Dream George'u sıkı sıkı tutuyordu.

George: biraksana.

Dream: Yooo affedersen belki bırakırım.

Event Blur / DnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin