Ama Dweam abi ya😭

56 4 43
                                    

Aklımda 120 tane full porno içerikli bölüm var ama linç yerimdiye yazmıyorum (smurtshorts lard bile okumadiginiz seyler)

Dream kısa bir süre sonra boşaldı ama George inatla boşalmıyordu Dream George un içinden çıkmadı ama hareket de etmedi.

George A sert bı Side eyes attıktan sonra skini tamamen onun içine ittirdi ve boynuna yöneldi.

George: Noldu

Dream: Nolmuş

George: Biraksana hadi

Dream: Yo işimiz var daha.

George: Kasinma Döverim çık

Dream bişi demedi George A yaptığı Müstürübasyonu biraz yavaşlattı Boynunu hafif dudaklarıyla ıslattı yavaş yavaş öperek aşagıya doğru gitti  ve George un aletinin ucunu biraz emdi.

George: Tekrarmh~

Dream: EVET <33(Tek gerçek femboy dream (!) )

Dream Georgeun içinden çıktı tekrar iki dizinin üstüne çöktü ve oturdu George un aletini tuttu.

Dream: bu sefer izle ama tamammı yoksa sana pemuklu titreşimli dildo takarım.

George: ya tamam yeterki takma.

Dream: Orasina ben bakixam 🧏🏻😉

Dream de George da halinden mutluydu Dream George un ucunu ağzına aldı biraz emdikten sonra ağzından çıkardı ve kenarlarını yaladı.

(Arkadasaklar Georgunki kanca damarlı kalın ama kisa)

Dream: sen yapsana beni nie ugrastistiriyon.

George: Nasıl yani.

Dream: hicmi porn izlemedin amk

George: yo

Dream ne yapması gerektiğini anlattı (nasi anlaticani cozrmedim)

George Dream in saçını avucladi ve tuttu (Kızmayın gercek oral böyle olur😡)

Dream George u ağzına aldı George Dream in başını tuttu ve tamamını kendisine almasini sağladı Dream hiç ogurmeden tamamen alabiliyodu (tabi fare kadar sıkı olunca)

Dream in ağzı az öncekine göre sıcaktı George baya kasılmıştı Dream in basıni ileri geri yaptı ve bunu devam ettirdi ayakta zor duruyordu Dream in ağzının sıcak olması George u delirtiyordu.

George: İmh~ Dreamy~ bosalicam

Dream: bowsal ozmwwn awk bsna niwe sowlutown (ağzı dolu)(çaresizlik)

George; yüzüne gelimmi

Dream: olwr

George Dream in ağzindan çıktı ve kendine iki kere git gel yapıp tamamen Dream in suratına boşaldı

George: Ah~

Dream ayağa kalktı

Dream: Gozume sperm kaçti

Dream sperm kaçan gözünü sildi ve George A yaklaştı.

Dream: Beni seni yalarken gormekten zevk mi aliyosun.

George: evet

Dream: cokaciksozlusunaskim

Dream George un dudaklarını biraz öptü ve geri çekildi.

George: yuznu yika

Dream: sen temizle

George: yo

Dream: ya of tamam

Dream yanda yuzunu yıkadı ve aynaya baktı.

Dream: SACİM İSLANMİS.

George: e bişi olma-

Dream: NASİ OLMAZ KİRPİ GİBİ DURİYO.

George: üstümü giyicem ben skm donsu sıcaktan soğuğa çıkınca

Geroge kıyafetlerini geri giydi.

Dream de saçına biraz sovdukten sonra giyindi ve tuvaletten çıktılar.

Dream: Oha biz en son okuldaydik dimi

George: Mal

heysshit darlama artik attım yb😥

Event Blur / DnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin